Gezien het forum, en gezien TS, denk ik dat je verwachtingen aan overspannenheid leiden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Duidelijk als in leesbaar. Zonder spelfouten (denk ik). Verder is het een volkomen onbegrijpelijk verhaal. Ik verwacht een slotje of grote veranderingen aan de OP.
Meid. Overleef je het wel? Waarom ben je pas duidelijk nadat je het topic hebt geopend?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
Er stonden hier vele koekjes op tafel. Murmeli heeft inmiddels de helft op, dus ik heb minder.
samenvatting in tt was genoeg leek mequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Meid. Overleef je het wel? Waarom ben je pas duidelijk nadat je het topic hebt geopend?
Had je maar moeten dooreten, ipv zitten te FOK!kenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
Er stonden hier vele koekjes op tafel. Murmeli heeft inmiddels de helft op, dus ik heb minder.
Neem nog een koekjequote:
Misschien mooi moment om Murmeli gelijk te bannen, straks eet ze mijn koekjes op nog op....quote:
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je ging er maar van uit dat iedereen weet wat een murmeli is?
FTFYquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Misschien mooi moment om Toekito gelijk te bannen, straks eet hij mijn koekjes op nog op....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |