Gezien het forum, en gezien TS, denk ik dat je verwachtingen aan overspannenheid leiden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Duidelijk als in leesbaar. Zonder spelfouten (denk ik). Verder is het een volkomen onbegrijpelijk verhaal. Ik verwacht een slotje of grote veranderingen aan de OP.
Meid. Overleef je het wel? Waarom ben je pas duidelijk nadat je het topic hebt geopend?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
Er stonden hier vele koekjes op tafel. Murmeli heeft inmiddels de helft op, dus ik heb minder.
samenvatting in tt was genoeg leek mequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Meid. Overleef je het wel? Waarom ben je pas duidelijk nadat je het topic hebt geopend?
Had je maar moeten dooreten, ipv zitten te FOK!kenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
Er stonden hier vele koekjes op tafel. Murmeli heeft inmiddels de helft op, dus ik heb minder.
Neem nog een koekjequote:
Misschien mooi moment om Murmeli gelijk te bannen, straks eet ze mijn koekjes op nog op....quote:
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je ging er maar van uit dat iedereen weet wat een murmeli is?
FTFYquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Misschien mooi moment om Toekito gelijk te bannen, straks eet hij mijn koekjes op nog op....
oh was dat het....quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je maar moeten dooreten, ipv zitten te FOK!ken.
Nee, dat is Toekquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de veroorzaker is van dit ellendige topic?
Vervelend dat wij daar mee geconfronteerd worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het al, het is wat inside humor uit een één of andere SC.
Oh gut. Slotje gaarne.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Open er een.topic over zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vervelend dat wij daar mee geconfronteerd worden.
Ik ga zG niet lastig vallen met irritant kopieergedrag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Open er een.topic over zou ik zeggen
In r&p ofzo
Inderdaad. TS is falert die wit voetje probeert te halen bij ene Murmeli. En gezien zijn geestestoestand is hij het type man dat graag verkleinwoordjes als voetje gebruikt.quote:
krijg ik de schuld van jouw aanval tot vreten?quote:
We verveelde ons FD, sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er al seksuele handelingen verricht in ruil voor deze koekjesescalatie?
Dafuq!quote:
Nee dus, zonde van de investering dan, misschien de volgende keer beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]wist dat er iemand over zou beginnen.
ik had geen Catan bij mij, zie discussie in KSCquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dafuq!
Je gaat met een vrouw naar buiten, dus van je zolderkamer af, en je vlucht alsnog naar FOK!?
Dude...
maar je moest er nog best lang op wachten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]wist dat er iemand over zou beginnen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar je moest er nog best lang op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |