oh was dat het....quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je maar moeten dooreten, ipv zitten te FOK!ken.
Nee, dat is Toekquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de veroorzaker is van dit ellendige topic?
Vervelend dat wij daar mee geconfronteerd worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie het al, het is wat inside humor uit een één of andere SC.
Oh gut. Slotje gaarne.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Open er een.topic over zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vervelend dat wij daar mee geconfronteerd worden.
Ik ga zG niet lastig vallen met irritant kopieergedrag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Open er een.topic over zou ik zeggen
In r&p ofzo
Inderdaad. TS is falert die wit voetje probeert te halen bij ene Murmeli. En gezien zijn geestestoestand is hij het type man dat graag verkleinwoordjes als voetje gebruikt.quote:
krijg ik de schuld van jouw aanval tot vreten?quote:
We verveelde ons FD, sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er al seksuele handelingen verricht in ruil voor deze koekjesescalatie?
Dafuq!quote:
Nee dus, zonde van de investering dan, misschien de volgende keer beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]wist dat er iemand over zou beginnen.
ik had geen Catan bij mij, zie discussie in KSCquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dafuq!
Je gaat met een vrouw naar buiten, dus van je zolderkamer af, en je vlucht alsnog naar FOK!?
Dude...
maar je moest er nog best lang op wachten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]wist dat er iemand over zou beginnen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar je moest er nog best lang op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |