Ik vind trouwens fruit best wel overratedquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daar
Ik heb asperges en ham gehaald. Ow en waspeen. Als tussendoortjequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
Elies dip de groente in humus!of yoghurt dip
Ik vind het lekker, maar mijn bloedsuikerspiegel dus niet. En dan voel je je me een partij lamlendig johquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind trouwens fruit best wel overratedAls je het lekker vindt vooral doen, maar ben je er niet dol op zou ik het lekker laten. Ik kom ook niet aan de twee stuks fruit per dag, maar wel minimaal aan de vier ons groente.
Ik voel me nu al stúkken beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja, ik had iets zuiverder moeten formulerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het lekker, maar mijn bloedsuikerspiegel dus niet. En dan voel je je me een partij lamlendig johAnyway: toch appels, bananen en kiwi's gehaald. En om te compenseren: noten, volkorendbrood, kip en makreel. Afgetopt met Becel Activia!
thnx, komt met mij wel goed maar ben vooral bang voor mijn tante en oudtante (haar moeder)quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, wat verdrietig toek. En of je iemand nou goed kent of niet, het is toch altijd heftig als het in je eigen familiekring gebeurt. Sterkte
vanillevla in de tussentijd gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn omeprazol (voor m'n maag) is al 2 dagen op dus ik moet nieuwe halen. Heb de hele tijd last van brandend maagzuur en ben vandaag ook misselijk. Pas nu besef ik waarom ik misselijk ben, omdat ik die medicijnen natuurlijk niet gebruikgeen moment aan gedacht. /helderlicht
Van melkproducten wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanillevla in de tussentijd gebruiken
heb ik er ook nog van liggen geloof ik
bel ze ff stuk voor stukquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Murmeli het volgende:
Toek
Ik.zou het waarderen als jouw familie nu ff kapt met dit soort kutgeintjes. Echt niet tof
moet je mijn koekjes maar niet op etenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb pijn in mn mond![]()
Halve kies weggegraven en mond te lang open gehouden. Niet bepaald dat ik verga van de pijn maar het zeurt zo.
Ben er gaar van.
/klaag
4 sinds half oktoberquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef roos85 het volgende:
Das kut Toekhet mag wel een keer klaar zijn eej.
Ik verveel me, zeur nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Murmeli het volgende:
Jonge kap nou met dat klotetopic!
En het komt niet door de koekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |