de wekker van meneerroos ging om 5:30quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Liggen jullie nou nog te slapen?
Wij kunnen zo alweer op huis aan
Ik duik er zo ook nog in. We sliepen pas na half drie namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 06:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
de wekker van meneerroos ging om 5:30ik hoop nog wel wat slaap mee te pikken.
Laysaquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:07 schreef Laysa het volgende:
Thanx
Misschien klinkt het heel raar, maar die steen is fijn om te regelen. Het is een unieke steen...dat verdient J.
En zo ben ik toch op een goede manier met hem bezig...zelfde als de prachtige plantjes met bloemetjes nu op zijn graf...een zee van bloemen.
Ja ik durf het bijn a niet te zeggen, maar deze doen het goed en schoonmoeders vindt dat ik groene vingers heb.
J zou zich kapotlachen als hij dit wist
dat die beide jochies gevonden worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me af...
Vader zelfmoord gepleegd en jongetjes spoorloos. Ik zie zo snel ff niet hoe dat goed moet komen![]()
Als hij ze ergens ondergebracht had om te beschermen had de moeder dat wel geweten denk ik.
Nee geen regen maar wel bewolkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben jullie regen? Het is hier prachtig
Moet hem zo nog uitlaten, maar volgens mo om 07u loopt ie nog slecht.quote:
Succes alvast voor straksquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet hem zo nog uitlaten, maar volgens mo om 07u loopt ie nog slecht.
Moet iig om 14:45 bij de DA zijn.
Ow...quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee geen regen maar wel bewolkt.
[ afbeelding ]
Ja, geen idee. Ik dacht dat warmte lekker was voor zijn gewrichten, beter dan kou. Maar het is niet koud, en als het stikheet is ist ook niks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
We lekker voor Boe dat het niet te warm is (denk ik dan, lookin' on the bright side).
Succes strakjes; ben heel benieuwd!!
Het hangt er maar net vanaf. Ik deed de laatste tijd weinig kwa warm en koud met mijn gewrichten, want de geleerden hebben me nog niet kunnen uitleggen wanneer ik nou precies wát moet doen. In de acute fase moet ik koelen, en daarna moet ik opwarmen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik dacht dat warmte lekker was voor zijn gewrichten, beter dan kou. Maar het is niet koud, en als het stikheet is ist ook niks.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef Oognip het volgende:
Succes zo met Boe, Q!
Ik heb me net gewogen en werd eindelijk weer blij-1.2 kg in een week
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beetje asociaal om dan op je telefoon te gaan spelen he...
Beter op mn foon dan met mezelfquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beetje asociaal om dan op je telefoon te gaan spelen he...
Das toch helemaal niet beterquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch helemaal niet beterIk heb liever dat je met jezelf speelt dan op je telefoon in mijn bijzijn
vuile slet die je bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch helemaal niet beterIk heb liever dat je met jezelf speelt dan op je telefoon in mijn bijzijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef senesta het volgende:
T-mobile op facebook, wel een beetje een faal zeg.![]()
T-mobile: "Kijk mensen dit zijn onze nieuwe prijzen, wat vinden jullie?!"
Mensen: "Nou dit sucks, veel duurder en menig andere provider is stukken goedkoper!"
T-mobile: "Ja maar Maandag hebben we een start aanbieding dus niet eerlijk om dit nu al zo te zeggen!"
![]()
Vraag dan niet wat mensen vinden als je het niet wil horen
Ik heb 500 belminuten, 1000 smjes en onbeperkt internet voor 37 euroquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb een oud T-mobile abbo en die hou ik voorlopig nog lekker aan als ik alles zo lees.
190 belminuten, onbeperkt internet, belminuten onbeperkt meenemen en dat voor 33 euro geloof ik.
Welke en waarover?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te twijfelen om de DA een mailtje te sturen... denken jullie?
Das wel heel ergquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef senesta het volgende:
T-mobile op facebook, wel een beetje een faal zeg.![]()
T-mobile: "Kijk mensen dit zijn onze nieuwe prijzen, wat vinden jullie?!"
Mensen: "Nou dit sucks, veel duurder en menig andere provider is stukken goedkoper!"
T-mobile: "Ja maar Maandag hebben we een start aanbieding dus niet eerlijk om dit nu al zo te zeggen!"
![]()
Vraag dan niet wat mensen vinden als je het niet wil horen
Die van die overdosering. Die dus hier in Den Helder. Die Baloe dus Previcox en Carprodyl wilde geven, en nog te veel ook.quote:
Zou ik doen, waarom niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van die overdosering. Die dus hier in Den Helder. Die Baloe dus Previcox en Carprodyl wilde geven, en nog te veel ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |