Nou daar gaat het me niet zozeer om. Heb enkel een consult moeten dokken, want de medicatie heb ik terug gebracht. Zou mooi zijn hoor, maar verwacht niet dat ik die 35 euro terug krijg. Ik vind het gewoon zo vreselijk slordig.quote:
Thnx! Done.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tweede alinea, A bij Antwoorden verkleinen naar een a
Ja, of nee. Kan allebei. Maar in zijn algemeenheid zou ik zeggen: niet letterlijk overnemen, dan moet het kunnen hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb een heel goed idee voor een website... verdienen we niks mee, maar is op basis van een website die al bestaat.. zou je dat zo over kunnen nemen? Of gaat dat problemen opleveren?
Wat cryptisch eigenlijkStel je hebt website a en website a doet verschillende merken melk reviewen. Mag je dan dan een zelfde soort website opzetten om chocomelk te reviewen? Of kan website a dan zeggen dat het idee van hun gejat is?
Hmm, zie je PM eens?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of nee. Kan allebei. Maar in zijn algemeenheid zou ik zeggen: niet letterlijk overnemen, dan moet het kunnen hoor
Probeer eens te stoppen met roken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef ElisaB het volgende:
Even een stok achter de deur post
Ik moet gezonder gaan leven. Dus minder roken, gezonder eten en meer bewegen. Ja ja, dat is nogal wat voor meIk ben vandaag begonnen: écht een half uur per dag in de benen, fruit eten, groente eten en minder roken. In de slipstream neem ik ook maar weer eens het minderen met melk mee. Téring man, ik drink ongeveer een koe per dag leeg
Dus...
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daarquote:
Maar waarom perse fruit dan? Je kan ook groente tussendoor eten natuurlijk als fruit niet zo'n handige optie is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daar
haar nikoetine, wat doe je?quote:
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
Maar waarom perse fruit dan? Je kan ook groente tussendoor eten natuurlijk als fruit niet zo'n handige optie is.
Ja. Dat.quote:
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meidquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean bedankt jullie voor de felicitaties.
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doenquote:Elies waarom per se fruit? Je kunt ook andere gezonde dingen eten of niet?
Een eitje? Een handje noten? Paar blokjes kaas of van die la vache qui rit blokjes of puntjes? Augurken/asperges met boterhamworst/ham? Wrap met salade en kip of tonijn, ui en avocado? Zomaar wat ideetjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagen
[..]
Ja. Dat.
[..]
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meid
[..]
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doen
Owkee, wortels wel! Staat op mijn lijstje
Komkommer? Tomaat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagen
[..]
Ja. Dat.
[..]
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meid
[..]
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doen
Owkee, wortels wel! Staat op mijn lijstje
Asperges met ham! Mjammie! Iets met kip is ook een goed idee!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Een eitje? Een handje noten? Paar blokjes kaas of van die la vache qui rit blokjes of puntjes? Augurken/asperges met boterhamworst/ham? Wrap met salade en kip of tonijn, ui en avocado? Zomaar wat ideetjes
Verdraagt mijn verteringskanaal allebei slecht. Ik zou willen dat ik het makkelijk kon eten, want ik vind het beide erg lekkerquote:
Hier regent het nu heel erg hardquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen (op de fiets natuurlijk)
Ga ik straks aanpassen! Thnx!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou de laatste alinea ombouwen tot vraag, Q. Zo van: ik vraag me af waarom u de combinatie van x en y voorschrijft, terwijl bekend is dat deze medicijnen niet samen gegeven mogen worden. Volgens de door mij geraadpleegde dierenartsen had B kunnen overlijden aan een maagbloeding door overdosering. Ik ben hier ernstig van geschrokken en zou graag uw reactie hierop vernemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |