http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivallied-Anouk.dhtmlquote:Anouk maakt volgende week in Malmo volgens ervaringsdeskundige Gordon geen schijn van kans om het Songfestival te winnen. Sterker nog, de zanger is ervan overtuigd dat ze - net als hijzelf deed met De Toppers in 2009- de finale niet eens haalt.
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine. 'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
Anouk is wat betreft de ongezouten, negatieve mening van Gorden wel in goed gezelschap, want ook over de Deense inzending Only Teardrops van Emmelie de Forrest, torenhoog favoriet bij de bookmakers, heeft Gordon geen goed woord over. 'Only Teardrops van Emmelie de bosheks is om te janken zo slecht,' aldus Gordon, die nooit om een beledigende woordgrap verlegen zit.
Wel krijgt Gordon kippenvel van de powerballad van Rusland en ook Ierland ('mogelijke winnaar'), België ('fantastische stem'), Finland ('leuke act'), Armenië ('wat goed is dit') en Noorwegen ('zeker top-10') ziet Gordon ver komen.
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Andromache het volgende:
De rest van de wereld wordt depressief van Gordon
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil de kop van Gordon zien als Anouk wel naar de finale gaat. En ik wil z'n excuses horen. Niet alleen voor dit, maar gewoon voor alles.
Kan die verbale diaree van die kerel niet meer hebben, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil de kop van Gordon zien als Anouk wel naar de finale gaat. En ik wil z'n excuses horen. Niet alleen voor dit, maar gewoon voor alles.
Dit dus. Zei hij overigens niet al een paar jaren geleden dat hij wilde stoppen en in Zuid-Afrika wilde gaan zitten? Waarom is dat nooit doorgegaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Andromache het volgende:
De rest van de wereld wordt depressief van Gordon
om dezelfde reden waarom Tina Turner toch maar 6 afscheidstournees heeft gegeven, Johan Vlemmix toch maar weer zichzelf de bekendheid in heeft gemanoeuvreerd, Emile Ratelband bij verkiezingsverlies toch maar in Nederland is gebleven, etc. etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit dus. Zei hij overigens niet al een paar jaren geleden dat hij wilde stoppen en in Zuid-Afrika wilde gaan zitten? Waarom is dat nooit doorgegaan
Zucht. Okay. Ik stel voor dat we geld inzamelen en aan Gordon aanbieden. Voorwaarde is natuurlijk wel dat hij vertrekt, nooit meer terugkomt, en de media schuwt. Ik zou best bereid zijn daar wat aan te besteden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom Tina Turner toch maar 6 afscheidstournees heeft gegeven, Johan Vlemmix toch maar weer zichzelf de bekendheid in heeft gemanoeuvreerd, Emile Ratelband bij verkiezingsverlies toch maar in Nederland is gebleven, etc. etc.
I'll be your voice had ik destijds best kansrijk geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Nee, zijn nummers waren goed en hadden finalekansen
En jij denkt dat we dat nog wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
I'll be your voice had ik destijds best kansen geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.
ik ben een ESF-master....-mistress... whateverquote:
Met alle respect, maar dat mierzoete baggernummer van Gordon had het dus no way beter gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
I'll be your voice had ik destijds best kansrijk geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.
Inderdaad, hij was al irritant maar nou is hij ook nog eens een eikel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
Gordon wordt al depressief van lammetjes en Hello Kitty. Die kan de laatste tijd alleen maar jammeren en klagen over al het onrecht dat hem is aangedaan.
Nee, echt niet gewoon. Dat optreden was maar zo fout als het maar kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
I'll be your voice had ik destijds best kansrijk geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.
quote:Only Teardrops van Emmelie de bosheks is om te janken zo slecht,
quote:Ierland ('mogelijke winnaar')
quote:België ('fantastische stem')
quote:Finland ('leuke act')
quote:Armenië ('wat goed is dit')
dat ben ik met je eens. maar wij hebben nauwelijks artiesten die weten te spelen met de camera. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef Perico het volgende:
En weer stak Nederland 0 euro in de podium act.
Maar ik hoorde John de Mol letterlijk in een interview zeggen dat hij er persoonlijk ervoor garant zou staan dat Nederland veel meer zou doen met de podium act. Lees, dat hij er zelf misschien geld in zou stoppen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef Andromache het volgende:
dat ben ik met je eens. maar wij hebben nauwelijks artiesten die weten te spelen met de camera. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, enzo.
Ja, dat is vreemd gegaan, op de een of andere manier leek na het NSF John de Mols bemoeienis helemaal voorbij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar ik hoorde John de Mol letterlijk in een interview zeggen dat hij er persoonlijk ervoor garant zou staan dat Nederland veel meer zou doen met de podium act. Lees, dat hij er zelf misschien geld in zou stoppen.
Toegegeven, dat was nog toen hij de productie van de nationale finale deed. Het gaat ook om geld. De Tros investeert 2 ton, daar moet iedereen uit betaald worden, en de EBU geloof ik. Ik vraag ook niet om de 150.000 die Moldova er voor 3 minuten tegenaan gooit, of Denemarken. Maar toch, helemaal niets, is het andere uiterste.
Met SHINEquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
Als er iemand nooit kritiek mag leveren op een songfestival nummer is het Gorden wel![]()
Met de toppers![]()
Ben ik wel met hem eens hoor. Op Armenië na dan.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben ik wel met hem eens hoor. Op Armenië na dan.
Jup. Zal even zoeken.quote:
Bronquote:Gordon positief over 'Birds' van Anouk
Gordon schat de kansen van Anouk op het Eurovisie Songfestival hoog in na het horen van het nummer 'Birds'. De zanger wist zelf in 2009 met De Toppers de finale van het liedjesfestijn niet te halen.
"Het was vorig jaar dance met Loreen, nu wordt het tijd voor zo'n soort liedje", vertelde Gordon in Koffietijd over Anouks ballad Birds, die maandag werd gepresenteerd. Toch durft hij niet te voorspellen of Anouk een finaleplaats haalt. "Ik denk dat je het nog als een totaalplaatje moet beoordelen."
Ondanks dat Gordon met De Toppers de finale niet wist te halen, ziet de zanger het Songfestival als een mooie ervaring. "Ik vond het een week lang genieten", zegt Gordon, die dit jaar met Los Angeles, the Voices namens Zwitserland opnieuw naar het festival wilde. "Het is heel moedig van Anouk, want ze heeft een carrière van hier tot 'heerenjezusveen'."
Is dat belangrijk dan? Hij zal wel iets gezegd hebben als: "Ik zei het begin maart al, toch? Anouk kan wel eens hoge ogen gooien"...quote:
Thanksquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Jup. Zal even zoeken.
Edit: kan m zo snel even niet vinden. Weet wel zeker dat ik er vandaag iets over gelezen heb. Dat ie fout zat, maar dat ie niet het idee heeft dat Anouk in de finale zal winnen ofzo.
Kwam trouwens wel een artikeltje van 11 maart tegen:
[..]
Bron
![]()
Hehe true, maar hou niet zo van dat betweterige. Alleen maar leuker dat Anouk doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Hij zal wel iets gezegd hebben als: "Ik zei het begin maart al, toch? Anouk kan wel eens hoge ogen gooien"...
Als ze afgegaan was kon hij zeggen "Ik zei het vorige week al, toch? Anouk kan Europa niet voor zich winnen met deze draak van een nummer"...
Beetje winstkansen spreiden is alles wat Gordon doet. En relnichten, natuurlijk.
Bronquote:Gordon geeft toe dat hij de plank finaal missloeg toen hij zei dat iedereen bij Anouks act koffie zou gaan zetten. 'Ik had ongelijk. Maar omdat deze fantastische zangeres 3 minuten bijna met haar ogen dicht stond te zingen, werd ik niet uit mijn stoel geblazen,' aldus Gordon die in 2009 met de Toppers (Shine) sneuvelde in de halve finale. 'Haar performance moet zaterdag echt beter.'
Er is dit keer BEWUST gekozen voor een minimalistische staging, omdat dit bij Birds past. Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om bij Birds een hele kermis + vuurwerk te bouwen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef Perico het volgende:
Gordon mag dat toch vinden?
Ik vind het ook een zwaarmoedig zouteloos nummer, zonder melodie. En weer stak Nederland 0 euro in de podium act.
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is dit keer BEWUST gekozen voor een minimalistische staging, omdat dit bij Birds past. Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om bij Birds een hele kermis + vuurwerk te bouwen?
Ik vond het jammer dat ze niet op het grote podium stond, maar vooral op zo'n 'eilandje'. Alles bij elkaar te druk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.
Ja de vraag is alleen of de Nederlandse delegatie daar iets aan kan doen natuurlijk, die vlaggen zijn er al jaren... misschien had ze inderdaad beter op het grote podium kunnen blijven... maar het is al fijn dat er uberhaupt over een concept is nagedacht... ook al lijkt dat niet zo omdat het zo minimalistisch oogt...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.
Aan de andere kant, als ze wordt omringd door mensen die het geweldig vinden, maakt dat ook wel een mooie indruk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |