Jup. Zal even zoeken.quote:
Bronquote:Gordon positief over 'Birds' van Anouk
Gordon schat de kansen van Anouk op het Eurovisie Songfestival hoog in na het horen van het nummer 'Birds'. De zanger wist zelf in 2009 met De Toppers de finale van het liedjesfestijn niet te halen.
"Het was vorig jaar dance met Loreen, nu wordt het tijd voor zo'n soort liedje", vertelde Gordon in Koffietijd over Anouks ballad Birds, die maandag werd gepresenteerd. Toch durft hij niet te voorspellen of Anouk een finaleplaats haalt. "Ik denk dat je het nog als een totaalplaatje moet beoordelen."
Ondanks dat Gordon met De Toppers de finale niet wist te halen, ziet de zanger het Songfestival als een mooie ervaring. "Ik vond het een week lang genieten", zegt Gordon, die dit jaar met Los Angeles, the Voices namens Zwitserland opnieuw naar het festival wilde. "Het is heel moedig van Anouk, want ze heeft een carrière van hier tot 'heerenjezusveen'."
Is dat belangrijk dan? Hij zal wel iets gezegd hebben als: "Ik zei het begin maart al, toch? Anouk kan wel eens hoge ogen gooien"...quote:
Thanksquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Jup. Zal even zoeken.
Edit: kan m zo snel even niet vinden. Weet wel zeker dat ik er vandaag iets over gelezen heb. Dat ie fout zat, maar dat ie niet het idee heeft dat Anouk in de finale zal winnen ofzo.
Kwam trouwens wel een artikeltje van 11 maart tegen:
[..]
Bron
![]()
Hehe true, maar hou niet zo van dat betweterige. Alleen maar leuker dat Anouk doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Hij zal wel iets gezegd hebben als: "Ik zei het begin maart al, toch? Anouk kan wel eens hoge ogen gooien"...
Als ze afgegaan was kon hij zeggen "Ik zei het vorige week al, toch? Anouk kan Europa niet voor zich winnen met deze draak van een nummer"...
Beetje winstkansen spreiden is alles wat Gordon doet. En relnichten, natuurlijk.
Bronquote:Gordon geeft toe dat hij de plank finaal missloeg toen hij zei dat iedereen bij Anouks act koffie zou gaan zetten. 'Ik had ongelijk. Maar omdat deze fantastische zangeres 3 minuten bijna met haar ogen dicht stond te zingen, werd ik niet uit mijn stoel geblazen,' aldus Gordon die in 2009 met de Toppers (Shine) sneuvelde in de halve finale. 'Haar performance moet zaterdag echt beter.'
Er is dit keer BEWUST gekozen voor een minimalistische staging, omdat dit bij Birds past. Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om bij Birds een hele kermis + vuurwerk te bouwen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef Perico het volgende:
Gordon mag dat toch vinden?
Ik vind het ook een zwaarmoedig zouteloos nummer, zonder melodie. En weer stak Nederland 0 euro in de podium act.
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is dit keer BEWUST gekozen voor een minimalistische staging, omdat dit bij Birds past. Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om bij Birds een hele kermis + vuurwerk te bouwen?
Ik vond het jammer dat ze niet op het grote podium stond, maar vooral op zo'n 'eilandje'. Alles bij elkaar te druk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.
Ja de vraag is alleen of de Nederlandse delegatie daar iets aan kan doen natuurlijk, die vlaggen zijn er al jaren... misschien had ze inderdaad beter op het grote podium kunnen blijven... maar het is al fijn dat er uberhaupt over een concept is nagedacht... ook al lijkt dat niet zo omdat het zo minimalistisch oogt...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik het liever nóg kleiner gezien. Al het gedoe om het podium heen met vlaggen etc vond ik best afleiden. De projections zijn wel schitterend maar kwamen niet echt tot hun recht.
Aan de andere kant, als ze wordt omringd door mensen die het geweldig vinden, maakt dat ook wel een mooie indruk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |