http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivallied-Anouk.dhtmlquote:Anouk maakt volgende week in Malmo volgens ervaringsdeskundige Gordon geen schijn van kans om het Songfestival te winnen. Sterker nog, de zanger is ervan overtuigd dat ze - net als hijzelf deed met De Toppers in 2009- de finale niet eens haalt.
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine. 'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
Anouk is wat betreft de ongezouten, negatieve mening van Gorden wel in goed gezelschap, want ook over de Deense inzending Only Teardrops van Emmelie de Forrest, torenhoog favoriet bij de bookmakers, heeft Gordon geen goed woord over. 'Only Teardrops van Emmelie de bosheks is om te janken zo slecht,' aldus Gordon, die nooit om een beledigende woordgrap verlegen zit.
Wel krijgt Gordon kippenvel van de powerballad van Rusland en ook Ierland ('mogelijke winnaar'), België ('fantastische stem'), Finland ('leuke act'), Armenië ('wat goed is dit') en Noorwegen ('zeker top-10') ziet Gordon ver komen.
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Andromache het volgende:
De rest van de wereld wordt depressief van Gordon
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil de kop van Gordon zien als Anouk wel naar de finale gaat. En ik wil z'n excuses horen. Niet alleen voor dit, maar gewoon voor alles.
Kan die verbale diaree van die kerel niet meer hebben, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil de kop van Gordon zien als Anouk wel naar de finale gaat. En ik wil z'n excuses horen. Niet alleen voor dit, maar gewoon voor alles.
Dit dus. Zei hij overigens niet al een paar jaren geleden dat hij wilde stoppen en in Zuid-Afrika wilde gaan zitten? Waarom is dat nooit doorgegaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Andromache het volgende:
De rest van de wereld wordt depressief van Gordon
om dezelfde reden waarom Tina Turner toch maar 6 afscheidstournees heeft gegeven, Johan Vlemmix toch maar weer zichzelf de bekendheid in heeft gemanoeuvreerd, Emile Ratelband bij verkiezingsverlies toch maar in Nederland is gebleven, etc. etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit dus. Zei hij overigens niet al een paar jaren geleden dat hij wilde stoppen en in Zuid-Afrika wilde gaan zitten? Waarom is dat nooit doorgegaan
Zucht. Okay. Ik stel voor dat we geld inzamelen en aan Gordon aanbieden. Voorwaarde is natuurlijk wel dat hij vertrekt, nooit meer terugkomt, en de media schuwt. Ik zou best bereid zijn daar wat aan te besteden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom Tina Turner toch maar 6 afscheidstournees heeft gegeven, Johan Vlemmix toch maar weer zichzelf de bekendheid in heeft gemanoeuvreerd, Emile Ratelband bij verkiezingsverlies toch maar in Nederland is gebleven, etc. etc.
I'll be your voice had ik destijds best kansrijk geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Nee, zijn nummers waren goed en hadden finalekansen
En jij denkt dat we dat nog wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
I'll be your voice had ik destijds best kansen geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.
ik ben een ESF-master....-mistress... whateverquote:
Met alle respect, maar dat mierzoete baggernummer van Gordon had het dus no way beter gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
I'll be your voice had ik destijds best kansrijk geschat. een van de flaters van het NSF omdat Cornald Maas zo nodig Esther Hart moest hypen.
Inderdaad, hij was al irritant maar nou is hij ook nog eens een eikel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
Gordon wordt al depressief van lammetjes en Hello Kitty. Die kan de laatste tijd alleen maar jammeren en klagen over al het onrecht dat hem is aangedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |