Waar in het Noorden woon je? Ik in Wildervank en voor mij is het filiaal in Bremen dichterbij dan Almere, en in Bremen heb ik nog nooit extreme drukte meegemaakt. Hoef ook nooit te wachten bij de pashokjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Miam het volgende:
Het was vandaag echt ONTZETTEND druk in Primark Almere..
Hopelijk komt er snel een vestiging in het Noorden van het land.
zal tijd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving Heerenveen..quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Waar in het Noorden woon je? Ik in Wildervank en voor mij is het filiaal in Bremen dichterbij dan Almere, en in Bremen heb ik nog nooit extreme drukte meegemaakt. Hoef ook nooit te wachten bij de pashokjes
16 novemberquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Is eigenlijk al bekend of Primark Eindhoven 1 november of pas eind november open gaat? Gisteren reed in in de avond richting stad, en zag wel voor het eerst het lichtbord van Primark branden!
23 oktober!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef laziness het volgende:
Weet iemand de exacte openingsdatum van de vestiging in Zoetermeer?
Eindelijk niet meer naar Rotterdam
Valt mij ook op, maar ik dacht dat het misschien kwam doordat winterkleding sowieso wat duurder is dan zomer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Die prijzen uit dat artikel, kloppen die in NL nog wel? Wij waren laatst in Essen en hadden allemaal het idee dat Primark best wat duurder is geworden. Jullie ook?
Misschien is dit wel naar aanleiding van dat hele Bangladesh gebeuren...quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Die prijzen uit dat artikel, kloppen die in NL nog wel? Wij waren laatst in Essen en hadden allemaal het idee dat Primark best wat duurder is geworden. Jullie ook?
bronquote:Primark Eindhoven opent 19 november
Het zesde Nederlandse filiaal van de Ierse budgetketen Primark wordt op 19 november aanstaande geopend in Eindhoven. De winkel wordt de grootste van de Benelux en komt aan de Vestdijk 1, vlakbij het Centraal Station. Dat Primark nog dit jaar een winkel in de Dutch design stad zou openen was reeds bekend, maar de precieze datum nog niet.
Vorige week werd de vijfde Nederlandse Primark geopend in Zoetermeer. Bij die gelegenheid vertelde Wolfgang Krogmann, algemeen directeur voor Noord-Europa, over het succes van de keten in ons land. "Sinds de opening van de eerste Nederlandse Primark in Rotterdam vijf jaar geleden krijgen wij veel positieve respons. Klanten in Nederland blijken bereid om soms wel drie uur te reizen naar de dichtsbijzijnde Primark-vestiging."
Sinds de opening in Rotterdam zijn er winkels bijgekomen in Hoofddorp (2010), Zaandam (2011), Almere (2012) en Zoetermeer (2013). Volgend jaar komen er in ieder geval nog drie Primarkfilialen bij in Venlo, in Enschede en in Arnhem. In Amsterdam neemt Primark waarschijnlijk begin 2015 haar intrek bij C&A aan het Damrak. De verbouwing van dat pand start begin 2014.
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zag het vandaag ook groot op het pand staan idd.
Het is binnenkort weer GLOWquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadzullen ze wel gedacht hebben.
nou, bij die MediaMarktverschrikking verbleekt allesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadzullen ze wel gedacht hebben.
Het pand is al bijna helemaal klaar, er staat ook al dat de Primark er komt maar niet wanneerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ik gok dat dat minimaal 2015 wordt aangezien ze volgend jaar in 1x 3 filialen willen openen.
Maar komt Nijmegen nog nu Arnhem open gaat?
Maar het blijft raar dat er in het persbericht niet over wordt gesprokenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Het pand is al bijna helemaal klaar, er staat ook al dat de Primark er komt maar niet wanneer
Laatste keer dat ik daar iets over hoorde zou dat in 2014 gebeuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:24 schreef dahippieunicorn het volgende:
Iemand een idee wanneer het filiaal in Nijmegen open gaat?
Nijmegen gaat ook in 2014 open! Las in een ander persbericht maart 2014. Enschede gaat waarschijnlijk eerder open dan september 2014, mogelijk al voor de zomer. Maar Primark heeft er wel een handje van om openingen uit te stellen, dus we zullen zien..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het blijft raar dat er in het persbericht niet over wordt gesproken
Inwisselbare troep dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren bij de Schoenenreus onderstaande laarzen gezien, helaas kon ik ze niet kopen want had mijn pinpas niet bij me
Nu hoorde ik van iemand die Primark momenteel bijna dezelfde verkoopt voor 15euro. Wie weet of dat waar is? Ben namelijk van plan morgen naar de Primark in Bremen te gaan.
http://www.schoenenreus.n(...)77.html#.UnZnx0ibmpg
Zag dat Van Haren ze ook heeft maar dan duurder.quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Inwisselbare troep dus dat zou heel goed kunnen.
Bremen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef Mr.Cookie het volgende:
Welk filiaal heeft een groot heren assortiment?
Ik ben geweest !quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef soapie het volgende:
Iemand al in Zoetermeer geweest, is het wat? En waar zit ie precies, ik dacht bij de Mediamarkt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef massy het volgende:
[..]
Ik ben geweest !
Hij zit idd bij de Mediamarkt, maar meer richting station.
Winkel is lekker groot, veel keus en de 2x dat ik er ben geweest vond ik het erg opgeruimd. Heb ook niet lang in de rij hoeven staan.
Ik ben blij dat ie er is !
Ik zag foto's met bizar veel mensen. Was het wel te doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben vandaag in Eindhoven geweest. Ik ben fan!
Twee tassen volgeladen met spulletjes en maar 75 euro uitgegeven. Het duurste was een roze woondeken van een heel fancy stofje. Verder lingerie en ondergoed gekocht, een trui en nog wat klein spul.
Ja, ze zullen elke keer groter willen neerzettenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:38 schreef Noelle06 het volgende:
De grootste Primark komt eind volgend jaar in Den Haag.
Men heeft het over 8500 vierkante meter.
Een begane grond en twee verdiepingen
Op de kalvermarkt waar ze nu nog aan het bouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |