Waar in het Noorden woon je? Ik in Wildervank en voor mij is het filiaal in Bremen dichterbij dan Almere, en in Bremen heb ik nog nooit extreme drukte meegemaakt. Hoef ook nooit te wachten bij de pashokjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Miam het volgende:
Het was vandaag echt ONTZETTEND druk in Primark Almere..
Hopelijk komt er snel een vestiging in het Noorden van het land.
zal tijd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving Heerenveen..quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Waar in het Noorden woon je? Ik in Wildervank en voor mij is het filiaal in Bremen dichterbij dan Almere, en in Bremen heb ik nog nooit extreme drukte meegemaakt. Hoef ook nooit te wachten bij de pashokjes
16 novemberquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Is eigenlijk al bekend of Primark Eindhoven 1 november of pas eind november open gaat? Gisteren reed in in de avond richting stad, en zag wel voor het eerst het lichtbord van Primark branden!
23 oktober!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef laziness het volgende:
Weet iemand de exacte openingsdatum van de vestiging in Zoetermeer?
Eindelijk niet meer naar Rotterdam
Valt mij ook op, maar ik dacht dat het misschien kwam doordat winterkleding sowieso wat duurder is dan zomer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Die prijzen uit dat artikel, kloppen die in NL nog wel? Wij waren laatst in Essen en hadden allemaal het idee dat Primark best wat duurder is geworden. Jullie ook?
Misschien is dit wel naar aanleiding van dat hele Bangladesh gebeuren...quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Die prijzen uit dat artikel, kloppen die in NL nog wel? Wij waren laatst in Essen en hadden allemaal het idee dat Primark best wat duurder is geworden. Jullie ook?
bronquote:Primark Eindhoven opent 19 november
Het zesde Nederlandse filiaal van de Ierse budgetketen Primark wordt op 19 november aanstaande geopend in Eindhoven. De winkel wordt de grootste van de Benelux en komt aan de Vestdijk 1, vlakbij het Centraal Station. Dat Primark nog dit jaar een winkel in de Dutch design stad zou openen was reeds bekend, maar de precieze datum nog niet.
Vorige week werd de vijfde Nederlandse Primark geopend in Zoetermeer. Bij die gelegenheid vertelde Wolfgang Krogmann, algemeen directeur voor Noord-Europa, over het succes van de keten in ons land. "Sinds de opening van de eerste Nederlandse Primark in Rotterdam vijf jaar geleden krijgen wij veel positieve respons. Klanten in Nederland blijken bereid om soms wel drie uur te reizen naar de dichtsbijzijnde Primark-vestiging."
Sinds de opening in Rotterdam zijn er winkels bijgekomen in Hoofddorp (2010), Zaandam (2011), Almere (2012) en Zoetermeer (2013). Volgend jaar komen er in ieder geval nog drie Primarkfilialen bij in Venlo, in Enschede en in Arnhem. In Amsterdam neemt Primark waarschijnlijk begin 2015 haar intrek bij C&A aan het Damrak. De verbouwing van dat pand start begin 2014.
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zag het vandaag ook groot op het pand staan idd.
Het is binnenkort weer GLOWquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadzullen ze wel gedacht hebben.
nou, bij die MediaMarktverschrikking verbleekt allesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso niet te missen, de verlichting aan drie zijdes is afzichtelijk. Eindhoven lichtstadzullen ze wel gedacht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |