Dat is nog best netjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Speesjong het volgende:
Meh, Luik viel erg tegen. 95% Vrouwen kleding en een klein hoekje met wat mannenkleding.
Toch voor 50¤ een flinke tas vol truien/shirts etc gehaald
Je bedoelt dat het groot valt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben 1.94 en de broeken passen mij ook niet en zijn vaak te wijd. Bovenkleding valt dan wel weer heel klein. Waar ik normaal een M/L heb is het bij Primark vaak S/M.
Mijn vriend had de bovenkleding niet gepast, maar broeken te wijd en te kort dat klopt. Probleem heeft mijn vriend dus ook, lange benen en heel slank.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben 1.94 en de broeken passen mij ook niet en zijn vaak te wijd. Bovenkleding valt dan wel weer heel klein. Waar ik normaal een M/L heb is het bij Primark vaak S/M.
Klopt, ik kom zelf vaak bij Bon Prix, het filiaal in Oldenburg had een tijd geleden nog een klein hoekje met herenkleding, nu niks meer. Herenkleding is bij hun alleen nog via de webshop te koop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is nog best netjes
Sowieso is de verhouding man/vrouw in veel kledingzaken behoorlijk scheef. Vooral als je bedenkt dat een paar jaar geleden de verkopen in dameskleding stagneerden waar de omzet in herenkleding steeg.
Dat bedoelde ik jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is nog best netjes
Sowieso is de verhouding man/vrouw in veel kledingzaken behoorlijk scheef. Vooral als je bedenkt dat een paar jaar geleden de verkopen in dameskleding stagneerden waar de omzet in herenkleding steeg.
[..]
Je bedoelt dat het groot valt?
Nee voor de Primark in Berlijn zul je even moeten reizen al is het erg goed te doen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:47 schreef Miam het volgende:
Ik ga in oktober 4 dagen naar Berlijn en heb me laten vertellen dat ook daar een Primark vestiging is,
Op dag 2 zullen we Kurfürstendamm aan doen, ik weet dat men daar voornamelijk veel winkels kan vinden, Weet iemand of de Primark daar in de buurt zit?
Volgens mij wist ik het al wel maar waar ook alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even offtopic maar...naast een Primark komt er ook een Bershka in Eindhoven!
Whoop whoop!
WTF is een Bershkaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Whoop whoop!
Een kledingwinkel uit de Zara-groep.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
WTF is een BershkaJa, ik heb het modegevoel van een banaan en kom nauwelijks of niet in kledingwinkels.
Ja! Ik was afgelopen weekend in Eindhoven en toen zag ik het staan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Naast of bijna naast de V&D volgens mij.
muahaha dan weet ik al wel waar mijn dochters kinderfeestje naar toe gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaah, Eindhoven is iets eerder nu, 16 november zag ik staan op het ding! Maar Essen is echt heel erg leuk, ik moet er echt weer een keer heen! Was laatst in Rotterdam, maar nu ik al die grote heb gehad, vind ik die echt 10000 keer niks haha. Mijn vriend haalt er altijd leuke shirts en heeft er laatst ook een leuke broek gekocht.
New Look verkopen ze bij sommige V&D's, maar die hebben ook hele leuke dingen en als je student bent kun je een kortingskaart aanvragen waardoor je standaard 10% krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Essen is inderdaad leuk! Alleen vorige week wel tyfusdruk met allemaal Hollandersahum, waaronder wij zelf
Bershka is een superleuke en redelijk low budget kledingzaak die ik eerst volgens mij voornamelijk in Spanje zag maar nu dus ook in steeds meer plaatsen in NL komt. Komt in Eindhoven op de plek waar eerst die shoe outlet zat, volgens mij rechts van de Kruidvat.
New Look ken ik niet!
Aha, dat verklaart heel wat....daar kom ik ook nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een kledingwinkel uit de Zara-groep.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kende het ook niet Trovey. Maar waar komt die berska in eindhoven dan?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Whoop whoop!
Ik ging vaak naar new look toen ik nog in Londen woonde, fijne winkelquote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Essen is inderdaad leuk! Alleen vorige week wel tyfusdruk met allemaal Hollandersahum, waaronder wij zelf
Bershka is een superleuke en redelijk low budget kledingzaak die ik eerst volgens mij voornamelijk in Spanje zag maar nu dus ook in steeds meer plaatsen in NL komt. Komt in Eindhoven op de plek waar eerst die shoe outlet zat, volgens mij rechts van de Kruidvat.
New Look ken ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |