De jas gaat nog maar die legging lijkt voor geen meter met zulke magere beentjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pipo kleding,.
[ afbeelding ]
Kijk haar erbij lopen als een clown dan, gek. Gatfradamme.
Ze is natuurlijk niet mager, maar dat staat natuurlijk los van de kledingquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De jas gaat nog maar die legging lijkt voor geen meter met zulke magere beentjes.
Ik draag zelf ook het liefst zwarte broeken, makkelijk te combineren met verschillende kleuren truitjes, shirts.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk niet mager, maar dat staat natuurlijk los van de kleding. Het is gewoon een zwarte legging
. Maargoed;
[ afbeelding ]
Maar eens Arnhem of Enschede bezoeken dan als ze daar zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ze hebben veel basic dingen en dan niet alleen maar strakke basic shirts, maar ook leuke blouses in verschillende kleuren. Die zitten lekker en is vrij standaard. Broeken hebben ze ook in verschillende kleuren en maten. Truien is naar mijn idee iets minder of iets meer mode gevoelig, maar vesten zijn ook gewoon standaard.
En verder is het daar fijn winkelen voor accessoires ed. Sjaaltjes voor 3euro, veel sieraden en schoenen voor 20 euro![]()
Ben vorige week vrijdag geweest in Essen....en wil weer terug! Hopelijk krijg ik mijn vriend zover om mee te gaan.
En dan aan het eind van het jaar naar Eindhoven ofzo en volgend jaar Venlo
Dan kun je je nog vaak bedenkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar eens Arnhem of Enschede bezoeken dan als ze daar zijn.
Enschede eind 2014 heb ik ergens opgepikt, Arnhem weet ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dan kun je je nog vaak bedenkenDuurt volgens mij nog even voor ze daar komen toch?!
Beiden herfst 2014 volgens mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Enschede eind 2014 heb ik ergens opgepikt, Arnhem weet ik niet.
Zal dan wel hetzelfde moment zijn als IKEA in Zwolle.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beiden herfst 2014 volgens mij.
Halverwege oktober !quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:55 schreef soapie het volgende:
Weet iemand wanneer Zoetermeer open gaat??
Niet veel, vind ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Speesjong het volgende:
Iemand enig idee of Primark Luik veel te bieden heeft voor mannen?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar los daar van: ben jij mijn zoon?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet veel, vind ik.
Oh hoi mama, wist niet dat je ook aan internet deedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet veel, vind ik.
Dan ga ik alles even grondig doorspittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoelde met 'veel' niet zozeer de hoeveelheid, al is het volgens mij wel wat minder dan de damesafdeling. Maar ik vind het voor de mannen net wat minder hip zeg maar. Iets meer richting Zeeman. Zit wel wat leuks tussen als je goed zoekt hoor, maar ook heeeeel veel basic effen shirts met een net foute pasvorm.
Weet niet waar in Nederland je woont, maar Essen is leuker voor mannen. Een hele etage, dus ook een veel breder assortiment. Qua broeken vind ik het niet veel bijzonders maar ze hebben wel altijd leuke truien, T-shirts en schoenen zijn ook wel oke.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Speesjong het volgende:
Iemand enig idee of Primark Luik veel te bieden heeft voor mannen?
In Bremen hebben ze ook een grote herenafdeling, je moet alleen niet heel groot zijn. Mijn vriend is bijna 2m en kan daar dus geen broeken kopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:19 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ik vind de Primark altijd wel leuke dingen hebben voor mannen. Die in Duitsland dan tenminste. Mocht je ook dichtbij de grens wonen
[..]
Weet niet waar in Nederland je woont, maar Essen is leuker voor mannen. Een hele etage, dus ook een veel breder assortiment. Qua broeken vind ik het niet veel bijzonders maar ze hebben wel altijd leuke truien, T-shirts en schoenen zijn ook wel oke.
Ja klopt, ik ben 1.94 en de broeken passen mij ook niet en zijn vaak te wijd. Bovenkleding valt dan wel weer heel klein. Waar ik normaal een M/L heb is het bij Primark vaak S/M.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
In Bremen hebben ze ook een grote herenafdeling, je moet alleen niet heel groot zijn. Mijn vriend is bijna 2m en kan daar dus geen broeken kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |