bronquote:'Primark naar Damrak Amsterdam'
De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.
In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.
In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.
Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
Almere vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Gisteren bij de vestiging in Zaandam geweest en het viel me qua grootte eigenlijk behoorlijk tegen. Het was ook niet extreem druk en bij de kassa was ik meteen aan de beurt.
Wel een tas vol voor een prikkie
Mijn hemelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Almere vandaag
[ afbeelding ]
We kwamen binnen en had zoiets van "Mijn god, waar ben ik aan begonnen"
Door de winkel lopen was onmogelijk, naar kleren kijken ook, je was alleen maar bezig met ontwijken van mensen. Boven was het net zo erg, om de 5 minuten berichten door de winkel van "vermiste kinderen" die bij de paskamers opgehaald konden worden, excuses dat het zo druk was en er van die lange rijen stonden.. Na 2 rondjes gelopen te hebben heb ik ze alleen gelaten en ben naar huis gegaan!
Kreeg uur later berichtje dat ze in de rij voor de paskamers stonden, daar hebben ze een fucking uur! over gedaan, en daarna nog een uur in de rij voor de kassa gestaan..![]()
Eén keer, maar nooit weer op dagen zoals dit. Volgende keer op een normale dinsdag- of woensdagochtend.
Ze kwamen wel met een shitload aan tassen en kleding terug waar ik nog niet één spijkerbroek voor koop
Zaandam is heel erg rustig. Op een doordeweekse dag in ieder geval. Echt een verademing vergeleken met R'dam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Ik wil er ook weer eens heen, ik hoorde van mijn huisgenootje dat Hoofddorp en Zaandam goed te doen zijn? Weten jullie dat?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef -0mega- het volgende:
Ben 1x in m'n leven in de Primark in Zaandam geweest. Was erg druk, maar ook de kleding viel echt enorm tegen.
Misschien dat ik er gewoon op een slecht moment was maar op de shirtjes na zag alles er een beetje uit als lompe bouwvakkerskleding, qua kleur en vorm.Was wel grappig dat de Sting ernaast (die wel wat redelijke broeken had) compleet verlaten was.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Sway- het volgende:
Maar in december in Eindhoven!
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ember-open-1.3830829
Oost-Groningen de gekste.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:45 schreef Wildervankstertje het volgende:
Lekker ff een dagje vrij vandaag dus straks ff naar Bremen, de Primark daar is voor mij dichterbij dan de filialen hier in NederlandOp doordeweekse dagen stukken minder druk dan in het weekend.
Benieuwd of ze er dit keer op wat fatsoenlijke beha's hebben hangen. Vorige keer 2 gekocht die volgens mij meer geschikt zijn voor vrouwen met siliconen tieten dan puur natuur, zaten niet lekker. Beide ongeveer 10 minuten gedragen. Via marktplaats weer verkocht, iemand bood me 20eu voor beide![]()
![]()
meteen gezegd kom maar halen
Had ze bij Primark voor 7,99 per stuk gekocht.
Mijn tankje maar ff volgooien over de grens zo meteen. Bespaard ook weer 10ct per liter. We moeten toch wat in deze dure tijden.
Waar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de herenchino's daar?
Ik draag nooit herenchino's van de primark. De vrouwenchino's die ik heb draag ik al een paar jaar en zien er nog prima uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Anway heb je nog een antwoord op mijn vraag? Hoe zijn de herenchino's van Primark?
En je iPhone, Samsung telefoon, televisies, en gaaaaaa zo maar door gebruik je met net zo weinig plezier zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kweet niet... Ik heb een soort van afkeer tegen de primark omdat de kleding wordt gemaakt in ermbarmelijke toestanden. Nu zullen er vast mensen denken dat daar weer een zeikwijf is die daarover struikelt. Maar ik draag mijn kleding gewoon niet met plezier als ik weet dat dat gemaakt is door (kinder)handjes die wss nog 12 uur moeten werken die dag (of al hebben gewerkt). Dit is overigens natuurlijk niet alleen bij primark.
Iemand anders met ook dezelfde mening?
Ik had al die mening lang voordat er die brand was in Bangladesh.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je iPhone, Samsung telefoon, televisies, en gaaaaaa zo maar door gebruik je met net zo weinig plezier zeker?
Ja, je hebt een punt. Maar als je daarmee in het reine wil komen moet je wat anders organiseren en niet nu alleen de kleding eruit pakken omdat dat NU in het nieuws is..
Nee, sorry, daar maak ik me niet druk om. Ook draag ik schoenen gemaakt van schapen die geen fijn leven hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kweet niet... Ik heb een soort van afkeer tegen de primark omdat de kleding wordt gemaakt in ermbarmelijke toestanden. Nu zullen er vast mensen denken dat daar weer een zeikwijf is die daarover struikelt. Maar ik draag mijn kleding gewoon niet met plezier als ik weet dat dat gemaakt is door (kinder)handjes die wss nog 12 uur moeten werken die dag (of al hebben gewerkt). Dit is overigens natuurlijk niet alleen bij primark.
Heb je een iPhone?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een iPhone?
(zoals Adolecens ook al vroeg)
Bijna alles wordt gemaakt zo... Ik snap je wel maar het gebeurt bij bijna alle producten die je koopt..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit inderdaad,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt![]()
IDDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt
Je kent seri het hele assortiment?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:58 schreef mirjammajrim het volgende:
Primark Almere heeft al maanden hetzelfde assortiment.![]()
Wanneer vernieuwen ze weer?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beter dan, dan geen primark in Eindhoven.
Lekker foute kersttruien kopen.
Maar de Primark heeft ze dus echt. Heb er vorig jaar in Essen naar staat kijken. Met rendieren enzo.quote:
ik kom vrijwel altijd met diezelfde 100 euro en geen tas thuis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt
H&M heeft af en toe wel eens hele mooie basic truien met enkel 1 of meerdere rendieren!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar de Primark heeft ze dus echt. Heb er vorig jaar in Essen naar staat kijken. Met rendieren enzo.
Dit jaar ga ik er zeker één kopen. En de hele kerst dragen.
Hoe loopt die shop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:58 schreef mirjammajrim het volgende:
Primark Almere heeft al maanden hetzelfde assortiment.![]()
Wanneer vernieuwen ze weer?
En als die kinderen dit niet doen moeten ze in de prostitutie werkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al die mening lang voordat er die brand was in Bangladesh.
Vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En als die kinderen dit niet doen moeten ze in de prostitutie werken.
Weet iemand wanneer het rustig is in de primark in rotterdam?
Redelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ohjee. Dit wordt de ondergang van mijn portemonneequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef mirjammajrim het volgende:
http://www.proud2bme.nl/Fashionblog/Primark_in_webshop_van_Asos
Ze verzenden de kleding van de Primark alleen nog maar binnen de UK.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohjee. Dit wordt de ondergang van mijn portemonnee
Naaah wat flauw dat ze dat helemaal onderaan het artikel zettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze verzenden de kleding van de Primark alleen nog maar binnen de UK.
In Rotterdam van de week nog niet...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:18 schreef laziness het volgende:
Weet iemand of er al herfst collectie hangt bij de Primark?
En in Hoofddorp gisteren ook nog niet.quote:
In Rotterdam heb ik toch echt vorige week de eerste winterjassen en truien gespotquote:
bronquote:Primark
Kledingketen Primark wil zich volgend jaar vestigen in de panden van de Bijenkorf in Arnhem en Enschede. Dat maakte het concern zaterdag bekend. De nieuwe winkels zullen in de herfst van 2014 open gaan.
Met de eigenaren van de panden, IEF Capital en Syntrus Achmea Real Estate & Finance, is inmiddels overeenstemming bereikt. De nieuwe Primarkwinkels zullen 740 banen creëren.
Primark heeft momenteel vier winkels in Nederland, in Rotterdam, Hoofddorp, Zaandam en Almere. Er werken 1186 mensen. Naast de nieuwe Primarkwinkels in Arnhem en Enschede heeft het concern er nog zes in de pijplijn. Daarmee zullen in totaal 1990 banen gerealiseerd worden.
Frapant dat de Primark in Arnhem en Enschede 750 banen 'geeft' terwijl de Bijenkorfen in die twee steden nu iets meer dan 150 'banen' hebben. Tja, ook wat meer massa een Primark dan een Bijenkorf, straks het van Heekplein vol met mensen met een papieren Primark tasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:24 schreef Mylene het volgende:
De Bijenkorf gaat zijn filialen in Arnhem en Enschede sluiten. Primark komt er voor in de plaats.
[..]
bron
About damn timequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
Er staat nu op het pand in Eindhoven dat 'ie in november open gaat
Ik denk dat het echt enorm druk wordt in de stad in de weekenden. Ik ga in ieder geval een dag vrij pakken denk ik om een keer doordeweeks te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
About damn time
Ben echt benieuwd! Zal wel een hoop shoppubliek aantrekken vanuit Brabant en Limburg (en Belgie), da's wel wat minder.
Arnhem een maand later (oké zal wel iets langer duren een verbouwing), dus alleen begin evenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Denk Gelderland er ook nog wel bij. Of heeft Nijmegen er al een?
Ja maar die hele alinea is raar en overbodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]Iets zegt me dat Bijenkorfmedewerkers zich niet direct thuisvoelen in de Primark
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]Iets zegt me dat Bijenkorfmedewerkers zich niet direct thuisvoelen in de Primark
Hopelijk Groningen ook 'snel'. Daar gaat De Bijenkorf in ieder geval in 2016 weg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:24 schreef Mylene het volgende:
De Bijenkorf gaat zijn filialen in Arnhem en Enschede sluiten. Primark komt er voor in de plaats.
[..]
bron
Lijkt me dat er contact is, het is van hetzelfde concernquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Haha, ik denk dat ze bedoelen dat er contact is tussen Bijenkorf en Primark om werk-naar-werk-afspraken te maken om werkloosheid te beperken. Maar het staat er idd een beetje raar.
Bijenkorf Groningen mogen ze van mij per direct sluiten en dan een Primark er van maken, hoef ik niet meer naar Bremenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk Groningen ook 'snel'. Daar gaat De Bijenkorf in ieder geval in 2016 weg.
Weet iemand dit toevallig inderdaad?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef livalo het volgende:
Die in Nijmegen ging toch begin volgend jaar open? Of is dat alweer veranderd?
10 tassen vol voor nog geen 100,-quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:37 schreef trovey het volgende:
Nog nooit een Primark van binnen gezien maar als die in Enschede open gaat ben ik wel benieuwd waar al die heisa nou om gaat.Die Bijenkorf daar heb ik wel eens bezocht....en daar bleef het bij.
Waarom al die heisa niet bij winkels als Zeeman of Wibra?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
10 tassen vol voor nog geen 100,-. Het is chille kleding voor echt geen drol. Ik kocht er een keer een huidkleurige BH voor 2,50
.
In tegenstelling tot die zaken is gewoon toegespitst op de modetrends van nu en heeft het vormquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom al die heisa niet bij winkels als Zeeman of Wibra?Kan niet alleen de prijzen zijn.
Omdat de kleding hip isquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom al die heisa niet bij winkels als Zeeman of Wibra?Kan niet alleen de prijzen zijn.
2014 kwam voorbij in artikel overname Bijenkorf filialen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet iemand dit toevallig inderdaad?
Niet bepaald mijn stijl die pipo kleding.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor trovey een voorbeeldje. Met prijzen (in ponden). http://www.styletoday.nl/(...)sday-9x-primark.html
En iets in euro's.
[ afbeelding ]
Beha's heb ik er ook van, vind de kwaliteit zelfs beter dan beha's van bijvoorbeeld V&D en Hunke Moller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
10 tassen vol voor nog geen 100,-. Het is chille kleding voor echt geen drol. Ik kocht er een keer een huidkleurige BH voor 2,50
.
Dat is waar al gaat Zeeman tegenwoordig ook wel iets meer met z'n tijd mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef laziness het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die zaken is gewoon toegespitst op de modetrends van nu en heeft het vorm
Ze hebben veel basic dingen en dan niet alleen maar strakke basic shirts, maar ook leuke blouses in verschillende kleuren. Die zitten lekker en is vrij standaard. Broeken hebben ze ook in verschillende kleuren en maten. Truien is naar mijn idee iets minder of iets meer mode gevoelig, maar vesten zijn ook gewoon standaard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef trovey het volgende:
Als ik nou niet van ultrahippe kleding hou?Is er ook nog iets te krijgen voor mensen boven de 20-30?
Nee, niet omajurken maar gewoon niet van dat drie-maanden hip en dan loop je voor gek kleding?
Pipo kleding,quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Niet bepaald mijn stijl die pipo kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |