En je iPhone, Samsung telefoon, televisies, en gaaaaaa zo maar door gebruik je met net zo weinig plezier zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kweet niet... Ik heb een soort van afkeer tegen de primark omdat de kleding wordt gemaakt in ermbarmelijke toestanden. Nu zullen er vast mensen denken dat daar weer een zeikwijf is die daarover struikelt. Maar ik draag mijn kleding gewoon niet met plezier als ik weet dat dat gemaakt is door (kinder)handjes die wss nog 12 uur moeten werken die dag (of al hebben gewerkt). Dit is overigens natuurlijk niet alleen bij primark.
Iemand anders met ook dezelfde mening?
Ik had al die mening lang voordat er die brand was in Bangladesh.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je iPhone, Samsung telefoon, televisies, en gaaaaaa zo maar door gebruik je met net zo weinig plezier zeker?
Ja, je hebt een punt. Maar als je daarmee in het reine wil komen moet je wat anders organiseren en niet nu alleen de kleding eruit pakken omdat dat NU in het nieuws is..
Nee, sorry, daar maak ik me niet druk om. Ook draag ik schoenen gemaakt van schapen die geen fijn leven hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kweet niet... Ik heb een soort van afkeer tegen de primark omdat de kleding wordt gemaakt in ermbarmelijke toestanden. Nu zullen er vast mensen denken dat daar weer een zeikwijf is die daarover struikelt. Maar ik draag mijn kleding gewoon niet met plezier als ik weet dat dat gemaakt is door (kinder)handjes die wss nog 12 uur moeten werken die dag (of al hebben gewerkt). Dit is overigens natuurlijk niet alleen bij primark.
Heb je een iPhone?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een iPhone?
(zoals Adolecens ook al vroeg)
Bijna alles wordt gemaakt zo... Ik snap je wel maar het gebeurt bij bijna alle producten die je koopt..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit inderdaad,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt![]()
IDDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt
Je kent seri het hele assortiment?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:58 schreef mirjammajrim het volgende:
Primark Almere heeft al maanden hetzelfde assortiment.![]()
Wanneer vernieuwen ze weer?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beter dan, dan geen primark in Eindhoven.
Lekker foute kersttruien kopen.
Maar de Primark heeft ze dus echt. Heb er vorig jaar in Essen naar staat kijken. Met rendieren enzo.quote:
ik kom vrijwel altijd met diezelfde 100 euro en geen tas thuis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
De winkel waar je voor 100 euro met 7 overvolle tassen thuis komt
H&M heeft af en toe wel eens hele mooie basic truien met enkel 1 of meerdere rendieren!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar de Primark heeft ze dus echt. Heb er vorig jaar in Essen naar staat kijken. Met rendieren enzo.
Dit jaar ga ik er zeker één kopen. En de hele kerst dragen.
Hoe loopt die shop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:58 schreef mirjammajrim het volgende:
Primark Almere heeft al maanden hetzelfde assortiment.![]()
Wanneer vernieuwen ze weer?
En als die kinderen dit niet doen moeten ze in de prostitutie werkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al die mening lang voordat er die brand was in Bangladesh.
Vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En als die kinderen dit niet doen moeten ze in de prostitutie werken.
Weet iemand wanneer het rustig is in de primark in rotterdam?
Redelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |