Het pand is al bijna helemaal klaar, er staat ook al dat de Primark er komt maar niet wanneerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ik gok dat dat minimaal 2015 wordt aangezien ze volgend jaar in 1x 3 filialen willen openen.
Maar komt Nijmegen nog nu Arnhem open gaat?
Maar het blijft raar dat er in het persbericht niet over wordt gesprokenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Het pand is al bijna helemaal klaar, er staat ook al dat de Primark er komt maar niet wanneer
Laatste keer dat ik daar iets over hoorde zou dat in 2014 gebeuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:24 schreef dahippieunicorn het volgende:
Iemand een idee wanneer het filiaal in Nijmegen open gaat?
Nijmegen gaat ook in 2014 open! Las in een ander persbericht maart 2014. Enschede gaat waarschijnlijk eerder open dan september 2014, mogelijk al voor de zomer. Maar Primark heeft er wel een handje van om openingen uit te stellen, dus we zullen zien..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het blijft raar dat er in het persbericht niet over wordt gesproken
Inwisselbare troep dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren bij de Schoenenreus onderstaande laarzen gezien, helaas kon ik ze niet kopen want had mijn pinpas niet bij me
Nu hoorde ik van iemand die Primark momenteel bijna dezelfde verkoopt voor 15euro. Wie weet of dat waar is? Ben namelijk van plan morgen naar de Primark in Bremen te gaan.
http://www.schoenenreus.n(...)77.html#.UnZnx0ibmpg
Zag dat Van Haren ze ook heeft maar dan duurder.quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Inwisselbare troep dus dat zou heel goed kunnen.
Bremen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef Mr.Cookie het volgende:
Welk filiaal heeft een groot heren assortiment?
Ik ben geweest !quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef soapie het volgende:
Iemand al in Zoetermeer geweest, is het wat? En waar zit ie precies, ik dacht bij de Mediamarkt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef massy het volgende:
[..]
Ik ben geweest !
Hij zit idd bij de Mediamarkt, maar meer richting station.
Winkel is lekker groot, veel keus en de 2x dat ik er ben geweest vond ik het erg opgeruimd. Heb ook niet lang in de rij hoeven staan.
Ik ben blij dat ie er is !
Ik zag foto's met bizar veel mensen. Was het wel te doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben vandaag in Eindhoven geweest. Ik ben fan!
Twee tassen volgeladen met spulletjes en maar 75 euro uitgegeven. Het duurste was een roze woondeken van een heel fancy stofje. Verder lingerie en ondergoed gekocht, een trui en nog wat klein spul.
Ja, ze zullen elke keer groter willen neerzettenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:38 schreef Noelle06 het volgende:
De grootste Primark komt eind volgend jaar in Den Haag.
Men heeft het over 8500 vierkante meter.
Een begane grond en twee verdiepingen
Op de kalvermarkt waar ze nu nog aan het bouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |