Het is wel haar eerste wedstrijd die ze heeft gewonnen dit jaar. Dus wel een belangrijke mijlpaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Is geen normaal toernooi meer he, niveautje lager. Dus ze gaat niet haar streak verbreken
Fed Cup, grote fout van FOK!sport redacteurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
Ze heeft ook twee Davis Cup-wedstrijden gewonnen.
En verlorenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tweede ronde moet ze tegen de Duitse Tatjana Maria (WTA-109).
Dacht eerst dat het twee borstimplantaten warenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:03 schreef Mykonos het volgende:
Weet je het zeker? Wat ze in haar handen houdt, ziet er niet echt uit als een trofee
Nou niet bepaald. Van de 10 toernooien die ze heeft gespeeld, is ze niet verder gekomen dan de 2de ronde. Dat is behoorlijk slecht. Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kansquote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Zo. Dat gaat een kansloze nederlaag worden zeg. Govortsova is best in vorm geloof ik.
Dan haal ik haar door de war met iemand anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Van de 10 toernooien die ze heeft gespeeld, is ze niet verder gekomen dan de 2de ronde. Dat is behoorlijk slecht. Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kans
Ik bedoel eigenlijk met de vorm van Rus, heeft Rus weinig kans om te winnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kans
Als ze de 1e in krijgt, zijn ze ook weer zo makkelijk dat ze de return vaak in de voeten terugkrijgt. Dat is deze game dus al 3 keer gebeurd. Het is en blijft die service waardoor ze niets wint, al is ie in.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Norrage het volgende:
Slaat ze haar services goed in, en dan slaat ze de 1e bal mis
Nu sloeg ze wel 1 hele harde misserquote:Op maandag 20 mei 2013 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ze de 1e in krijgt, zijn ze ook weer zo makkelijk dat ze de return vaak in de voeten terugkrijgt. Dat is deze game dus al 3 keer gebeurd. Het is en blijft die service waardoor ze niets wint, al is ie in.
Ja echt totaal maar dan ook totaal geen voetenwerk. Ze gelooft het allemaal wel geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef TheArt het volgende:
Ze doet niet eens de moeite meer om goed voor de ballen te staan en als ze één ding met haar techniek wel moet doen, is dat het wel.
Het is er gewoon mentaal ook aan te zien. Ze denkt volgens mij met zo'n service win ik toch nooit iets, dus dan stop ik er maar helemaal geen energie meer in.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja echt totaal maar dan ook totaal geen voetenwerk. Ze gelooft het allemaal wel geloof ik
Ik denk dat ze nog maagd is, en dat ze daar veel te gespannen door isquote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is er gewoon mentaal ook aan te zien. Ze denkt volgens mij met zo'n service win ik toch nooit iets, dus dan stop ik er maar helemaal geen energie meer in.
watquote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog maagd is, en dat ze daar veel te gespannen door is
ik kijk dezelfde stream als hemquote:
Zal dus wel gebeuren...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Wordt wat als ze ook op RG snel verliest, dan zakt ze wel heel ver weg..
Zal ook niet erg zijn. Vanaf de basis weer beginnen. Vertrouwen opdoen, meer potjes winnen in de ITF-toernooien, meer ritme krijgen, consistenter worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Wordt wat als ze ook op RG snel verliest, dan zakt ze wel heel ver weg..
quote:Rus: ‘Vorig jaar begon ik ook niet goed’
Arantxa Rus is vooralsnog bezig aan een rampzalig seizoen. Na haar nederlaag in de eerste ronde van het toernooi in Brussel, wacht ze nog altijd op haar eerste WTA-zege van 2013.
‘Ik heb de eerste maanden van het seizoen niet goed gespeeld’, vertelt de linkshandige speelster uit Monster aan TENNiS.nl. ‘Je komt altijd goede meiden tegen, waardoor je nooit echt even minder kan spelen. Vorig jaar begon ik ook niet goed, maar toen won ik wel een challenger waardoor ik in mijn ritme kwam. Ik hoop dat ik snel weer wat wedstrijden weet te winnen.’
Een zorgenkindje voor Rus dit seizoen is haar service. Eerder dit jaar speelde ze zelfs een duel waarin ze 23 dubbele fouten produceerde. Ook Govortsova kreeg in Brussel negen keer een punt cadeau zonder een return te hoeven slaan. ‘Mijn service was altijd niet echt constant, maar nu heb ik een periode dat het een stuk minder gaat. Ik werk er hard aan en hoop dat het snel beter gaat.’
Goede tweede set
Rus kijkt niet met een erg vervelend gevoel terug op haar nederlaag in Brussel. Met name in de tweede set speelde de Westlandse naar eigen zeggen helemaal niet onaardig. ‘De eerste set won ze vrij makkelijk. Ik zat er nog niet helemaal in. Maar ik denk dat de tweede set een hele goede set was. Ik had er alleen niet zoveel aan. Ik had liever slecht gespeeld en gewonnen. Het was jammer dat ik van 3-0 niet uit kon lopen naar 4-0.’
Voor Rus dreigt het gevaar dat ze de komende periode een vrije val maakt op de wereldranglijst. Vorig seizoen reikte ze op Wimbledon tot de derde ronde en op Roland Garros kwam ze zelfs tot de laatste 16. ‘Ik had natuurlijk liever dat ik veel wedstrijden had gewonnen en anders naar Parijs ga, maar daar kan ik nu ook niets aan doen. Ik blijf gewoon hard trainen en hoop dat het vanzelf weer komt.’
Tennis.nl
Opvolger van Vergeerquote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef Szura het volgende:
Misschien bij het gehandicaptentennis meedoen?
Ik heb er nog wel vertrouwen in, ze is nog zo jong eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef borisz het volgende:
Nu in nieuwsuur een Item over Arantxa Rus en het mentale spelletje.
Ze zou zich moeten laten bezwangeren, veel vrouwelijke sporters hebben de jaren daarna een veel hoger niveauquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Wopper1 het volgende:
Paar jaar terug dacht men bij Rus aan anorexia, maar ik vind haar toch wel weer behoorlijk mager.
IK EERSTquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zou zich moeten laten bezwangeren, veel vrouwelijke sporters hebben de jaren daarna een veel hoger niveau
Waar zie je dat? Ik zie nog steeds 3-2 staan in de derde set?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef TheArt het volgende:
Vanaf toen 5 games op rij en dus toch de winst.
http://www.tennisforum.com/showthread.php?p=29105969#post29105969quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie nog steeds 3-2 staan in de derde set?
Nu ook nog?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ze moet gewoon eens goed genagelt worden.
Ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ah, toch nog gewonnen.
[..]
Nu ook nog?
Wordt inderdaad lastig. Eerder dit jaar in Charleston heeft ze daar ook tegen gespeeld. Toen ging ze er kansloos af met 62 62... Hopelijk nu dan wat meer tegenstand bieden en verrassen / revanche pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 05:14 schreef editoor het volgende:
Rus moet morgen om 11:00 tegen Anabel Medina Garrigues(68). Zal een moeilijke pot worden.
Dan doe je haar toch te kort. 2012 was echt een topjaar voor Rus. 4de ronde RG en 3de ronde Wimbeldon. Ze won van een top 10 speler. Ze won een itf toernooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Niet meer dan terecht.... nog verwonderlijk dat ze zo lang in de top 100 kon staan op basis van één toernooi... want het is al driekwart jaar om te janken wat ze laat zien
Volgens mij zette het verval echt in na Wimbledon vorig jaar... dan heeft ze dus al bijna een jaar weinig tot niets meer gepresteerdquote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan doe je haar toch te kort. 2012 was echt een topjaar voor Rus. 4de ronde RG en 3de ronde Wimbeldon. Ze won van een top 10 speler. Ze won een itf toernooi.
Het was al bekend dat dit een heel moeilijk jaar voor haar zou worden. Nu ze ook compleet uit vorm is en bijna van iedereen verliest, is dit echt een behoorlijke tegenvallende seizoen tot nu toe.
Weet iemand hoe het zit met Wimbledon of ze daar direct aan mee mag doen? Of zal ze kwalificaties moeten spelen?
Entry list ligt allang vast lijkt me.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan doe je haar toch te kort. 2012 was echt een topjaar voor Rus. 4de ronde RG en 3de ronde Wimbeldon. Ze won van een top 10 speler. Ze won een itf toernooi.
Het was al bekend dat dit een heel moeilijk jaar voor haar zou worden. Nu ze ook compleet uit vorm is en bijna van iedereen verliest, is dit echt een behoorlijke tegenvallende seizoen tot nu toe.
Weet iemand hoe het zit met Wimbledon of ze daar direct aan mee mag doen? Of zal ze kwalificaties moeten spelen?
Cut-off is altijd 6 weken van tevoren. Geen probleem dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Mooi. Dat is dan meevaller voor haar.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cut-off is altijd 6 weken van tevoren. Geen probleem dus.
Ik heb hypotheek, vrouw, kids en hond op Jankovic gezet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Morgen speelt ze trouwens in het WTA toernooi van Nürnberg tegen Jelena Jankovic. Wordt dus weer een loss vrees ik...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hypotheek, vrouw, kids en hond op Jankovic gezet.
hoe laat dan? want nu staat er alleen rain delayquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Inderdaad, "gewoon" in het hoofdtoernooi in Wimbledon.
Morgen speelt ze trouwens in het WTA toernooi van Nürnberg tegen Jelena Jankovic. Wordt dus weer een loss vrees ik...
quote:Arantxa Rus heeft met haar nederlaag in de eerste ronde op Wimbledon een negatief record geëvenaard. De 22-jarige Westlandse heeft nu al 17 duels op rij verloren op WTA- en Grand Slamniveau. De Amerikaanse Sandy Collins kende tussen 1984 en 1987 een vergelijkbare negatieve reeks.
Rus won voor het laatst een WTA-wedstrijd in Dallas, in augustus vorig jaar. Als gevolg is ze afgezakt naar de 156ste positie op de wereldranglijst, maar een verdere duikeling zal volgen doordat Rus vorig jaar in Londen de derde ronde bereikte.
Nou, dat is te zienquote:"Dit is geen goed jaar voor me", zei Rus met gevoel voor understatement. "Ik heb veel verloren, maar ik blijf hard werken.
Gelukkig zijn Nederlanders wel tof:quote:
.quote:James Blake of the U.S. ended a five-match Wimbledon losing streak by beating 93rd-ranked Thiemo De Bakker of the Netherlands 6-1, 6-3, 6-2 in the first round Tuesday
Zie nu dat hij voor de David Cup wel won, tegen iemand uit Benin. Dat verneukt zijn streak zeker...quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef borisz het volgende:
ITF-25k R2 te Middelburg
Sandra Roma(Zwe, WTA-459) d. Rus 76(3) 76(4)
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe gaat het nu met dr?
Krajicek 2.0?
Ik vind je twee jaar laten palen door McCaw ook wel getuigen van onkundequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.
Met onkunde win je geen jeugd Grand Slam. Echt een enorme neerwaartse spiraal waar ze écht snel uit moet gaan komen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.
Ik zeg dat de terugslag komt door onkunde en dan vooral onkunde in beslissingen nemen. Dat ze zat talent heeft, is natuurlijk duidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met onkunde win je geen jeugd Grand Slam. Echt een enorme neerwaartse spiraal waar ze écht snel uit moet gaan komen!
Dit klopt dan wel weer. Ik begin echt te twijfelen aan de manier waarmee wij met onze tennissers omgaan. Krajicek die top-10 speler kon worden, drie mannen die allemaal top-30 zouden kunnen, maar nog net top-60 of top-100 staan, Rus die nu zo slecht speelt als maar kan maar niet goed genoeg begeleid wordt (al ligt dit niet aan de KNLTB).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zeg dat de terugslag komt door onkunde en dan vooral onkunde in beslissingen nemen. Dat ze zat talent heeft, is natuurlijk duidelijk.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef Thomas-sama het volgende:
Typisch Nederlands..
K*nkeren op de eigen spelers en als er wel succes is, als een dorpsidioot meefeesten.
Meestal de types die zelf niks kunnen bereiken. Lol.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zelf 1.2 oetlul. Backhandje hier, forehandje daar. Plaatsing, lobben dit dat alles.
Speelde op mijn 13e Robin Haase nog met 6-1 6-2 van de baan. Rambamthankyoumam. Maar toen, dat mooie meisje in de supermarkt. Verliefd dat ik was. Weg tennis carrière. Helaas is mevrouw nu hij Roowbin
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef editoor het volgende:
3-0 Rus dubbele break in Bad Gastein tegen Torro Flor.![]()
idd, nog maar 221 plaatsen te gaan. Stijgende lijn enzo ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
Geweldige speelster die Rus. Zal zeker binnenkort de nummer 1 vd wereld zijn.
Je bedoeld zeker 261 plaatsen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
idd, nog maar 221 plaatsen te gaan. Stijgende lijn enzo ook.
Als ze wilt verslaat ze uiteraard iedereen. Ze moet zich er alleen even toe zetten..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
idd, nog maar 221 plaatsen te gaan. Stijgende lijn enzo ook.
oh ik dacht dat ze op #222 stondquote:
5-7 7-5 en nu 4-4 dus zo makkelijk gaat het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef GwaiLow het volgende:
Is Rus nu ergens live te zien? Ze is haar tegenstandster zeker makkelijk aan het inpakken?
sstquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef borisz het volgende:
Breakie.
Rus mag serveren voor de wedstrijd
Wat een groot drama is die vrouw zeg. Voor mij is ze 1 vd grootste blamages uit de Nederlandse sport.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
5-7 7-5 en nu 4-4 dus zo makkelijk gaat het niet
Derde keer dit jaar. Eerste twee keer verloor ze, drie keer is scheepsrecht hopelijk? Of gaat ze weer choken?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze speelt trouwens wel vaker tegen deze griet of niet?
welnee, ze heeft gewoon een wat minder jaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat een groot drama is die vrouw zeg. Voor mij is ze 1 vd grootste blamages uit de Nederlandse sport.
4de ronde Roland Garros is inderdaad een schande!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat een groot drama is die vrouw zeg. Voor mij is ze 1 vd grootste blamages uit de Nederlandse sport.
mijn stream loopt achter, je verpest allesquote:
ik dacht dat dit itf was?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef editoor het volgende:
Eerste Wta wedstrijd gewonnen dit seizoen
Nou nou ze heeft vorig jaar een keer de 4e ronde gehaald. Ik heb toen ook heel even gedacht dat ze misschien wel eens ver zou kunnen komen. Maar als je zo belachelijk ver weg zakt, dan weet je nooit noemenswaardig zal gaan presteren.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef editoor het volgende:
[..]
4de ronde Roland Garros is inderdaad een schande!
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou nou ze heeft vorig jaar een keer de 4e ronde gehaald. Ik heb toen ook heel even gedacht dat ze misschien wel eens ver zou kunnen komen. Maar als je zo belachelijk ver weg zakt, dan weet je nooit noemenswaardig zal gaan presteren.
Heb de laatste punten van haar wedstrijd net even bekeken. Leek wel een plaatselijk amateur toernooitje.
Leuk dat er weer zo'n leek is die denkt het allemaal beter te weten in dit topicquote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?
Ze had inderdaad een hot run. En zelfs toen heb ik bijna al haar partijen uitgebreid bekeken en vond ik haar in de meeste duels zeer zwak spelen. Ze had het geluk dat ze in meerdere keren van de gevallen tegen een tegenstandster speelde die echt totaal haar dag niet had. Maar kom op, van een jaartje een 3e en 4e ronde op een GS raken wij toch niet opgewonden? En dan verslaat ze een keer een goede speelster, en boekt een hele mooie overwinning....en dan vliegt ze de ronde daarna er kansloos uit tegen een veel mindere speelster....quote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk dat er weer zo'n leek is die denkt het allemaal beter te weten in dit topicWat is erger? Een marginale speelster die uberhaupt nooit de top bereikt heeft, of een Arantxa Rus die dat wel bereikt heeft en nu (hopelijk) tijdelijk is weggezakt?
Ik vind top 100, waaronder een 4e ronde en een 3e ronde in GS, top. Maar zeer weinig (Nederlandse) speelsters die dat hebben gepresteerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.
Dan begrijp je ook niet hoe moeilijk het is voor huidige prof tennisters om in de top 100 terecht te komen. Wil je daar uberhoud komen moet je zowel hard trainen als veel talent hebben en aan de andere kant moet je veel geld hebben om je coaches en reizen te kunnen betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.
Dat zegt meer over het algemene niveau van de Nederlandse speelsters imo. Op de 1 of andere manier weten Nederlandse tennis spelers en speelsters het bijna nooit ECHT te maken. Ik verlang misschien wat veel, maar ik hoop echt een keer op een Nederlandse structurele top 5 speler.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind top 100, waaronder een 4e ronde en een 3e ronde in GS, top. Maar zeer weinig (Nederlandse) speelsters die dat hebben gepresteerd.
Dat begrijp ik uiteraard als de beste. Ik zit al jaren en jaren in de tennis wereld. Maar als je redelijk goed kan tennissen krijg je gewoon een sponsor die van alles voor je regelt en zal betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook niet hoe moeilijk het is voor huidige prof tennisters om in de top 100 terecht te komen. Wil je daar uberhoud komen moet je zowel hard trainen als veel talent hebben en aan de andere kant moet je veel geld hebben om je coaches en reizen te kunnen betalen.
Het zou al heel wat zijn als ze stabiel top 50 kan worden. Een Slam kan je sowieso vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef GwaiLow het volgende:
En Rus had een jaar lang geen zege geboekt op WTA-Niveau. Dat is niet alleen slecht, maar gewoon kansloos. Hoop echt dat ze sterk terug komt en gewoon een Grand Slam gaat pakken. Maar ik verwacht dat ze niet veel verder meer zal komen dan nog een keer de 4e ronde.
Denk dat top 50 idd haar plafond is... Maar goed, laat ze eerst maar weer eens in de top 100 terugkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zou al heel wat zijn als ze stabiel top 50 kan worden. Een Slam kan je sowieso vergeten.
Wat heeft ze gedaan dan? 1 finaletje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef TheArt het volgende:
Waar is die Meusburger mee bezig de laatste weken.
De week ervoor halve finale en daarvoor 4e ronde Wimbledon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? 1 finaletje?
Ja, ze won de kwalificaties en verloor toen met 6-1 6-1 van Radwanska in 1e ronde en dat andere toernooi was een ITF toernooiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De week ervoor halve finale en daarvoor 4e ronde Wimbledon.
Nu 6-5* voor Rus in de tweede set.
Ai, te snel gekeken van me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ze won de kwalificaties en verloor toen met 6-1 6-1 van Radwanska in 1e ronde en dat andere toernooi was een ITF toernooi
Vandaag om 11.00 uur speelt ze haar eerste ronde tegen Constance Sibille (FRA, WTA-301). Als ze die wint tegen een qualifier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef borisz het volgende:
Bună dimineața
Op naar de zesde stad van Roemenië. Het ITF-$50,000+H in Craiova. Ze is er als zesde geplaatst.
Met 17 dubbele fouten is een 3 setter spelen nog best knap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef TheArt het volgende:
Jezus Aran, net als je denkt dat het wat beter gaat
Het probleem ligt grotendeels dat ze haar servicegames niet wint. Die is op het moment echt zeer zwak en maakt het bijna onmogelijk om op deze manier wedstrijden te winnen. Als ik dan hoor dat de opslag in de trainingen wel goed gaan, is dat bijna niet voortestellen. Dan moet het toch een soort spanning zijn, die haar opslag om zeep helpt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe kan ze het ene jaar de 4e ronde van RG halen (en een vrij winbare wedstrijd spelen tegen Kanepi) en het andere moment van de nummer 301 van de wereld verliezen? ;'(
Heeft ze alweer zoveel dubbele fouten geslagen? Laatst ook 15 in 2 setjes oid. Echt zo dramatisch slecht. Vind het eigenlijk best een beetje zielig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Met 17 dubbele fouten is een 3 setter spelen nog best knap.
Dit is gewoon heel slecht inderdaad. Ze is totaal niet constant. Ze kan best een keer wat leuke potjes spelen, maar ze kan dat niveau nooit heel lang vasthouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe kan ze het ene jaar de 4e ronde van RG halen (en een vrij winbare wedstrijd spelen tegen Kanepi) en het andere moment van de nummer 301 van de wereld verliezen? ;'(
Ze heeft anders wel elke jaar een stijgende lijn laten zien, tot het einde van het jaar 2012 tot plek 61 van de wereld. Dus dat was best wel constant.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel slecht inderdaad. Ze is totaal niet constant. Ze kan best een keer wat leuke potjes spelen, maar ze kan dat niveau nooit heel lang vasthouden.
Als ze vandaag in Belgie speelt (zoals boven je staat), dan lijkt het me lastig dat ze ook nog de US open doet..quote:
O, dacht dat ze wel 2 toernooien tegelijk kon spelen. Gewoon heen en weer reizen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze vandaag in Belgie speelt (zoals boven je staat), dan lijkt het me lastig dat ze ook nog de US open doet..
Zelfvertrouwen terugwinnen op de kleinere toernooien lijkt me op dit moment even prioriteit bij haar. Beter dan op een (voor haar nu dan) te hoog niveau spelen en steeds in de eerste ronde eruit vliegen. Die fout heeft ze begin dit jaar te veel / te lang gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dacht dat ze wel 2 toernooien tegelijk kon spelen. Gewoon heen en weer reizen.
Zuur dat ze de US Open niet speelt. Schiet allemaal niet op zo.
quote:
Zo ver is ze op dit moment nog niet, maar ze is de laatste tijd goed bezig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:12 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hopelijk straks weer in de 4e ronde van RG, en dan wél winnen!
twitter:AlizeLim twitterde op zondag 06-10-2013 om 15:05:17Don't you just love when 15 min before a final you wanna pickup your rackets & the stringer says Ah i didnt string them but relax ! #valduxo reageer retweet
twitter:AlizeLim twitterde op zondag 06-10-2013 om 15:14:14Or when since he started stringing 10 min before, thanks to him you arrive 15 min late and the crowd boos you as you get on court #valduxo reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef TheArt het volgende:
twitter:AlizeLim twitterde op zondag 06-10-2013 om 15:05:17Don't you just love when 15 min before a final you wanna pickup your rackets & the stringer says Ah i didnt string them but relax ! #valduxo reageer retweet
twitter:AlizeLim twitterde op zondag 06-10-2013 om 15:14:14Or when since he started stringing 10 min before, thanks to him you arrive 15 min late and the crowd boos you as you get on court #valduxo reageer retweet
Is het niet gewoon je taak als prof om te zorgen dat je materiaal op orde is? 15 minuutjes voor de finale je rackets ophalen lijkt me wat naïef. Je laat bijvoorbeeld je snowboard toch ook niet door de trainer van de tegenstander waxen bij de Olympische Spelen? O wacht...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef editoor het volgende:
![]()
Dat geeft de finale een hele andere dimensie
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is het niet gewoon je taak als prof om te zorgen dat je materiaal op orde is? 15 minuutjes voor de finale je rackets ophalen lijkt me wat naïef. Je laat bijvoorbeeld je snowboard toch ook niet door de trainer van de tegenstander waxen bij de Olympische Spelen? O wacht...![]()
Vriendinnetje van Chardy. Je kan je misschien nog herinneren dat ze een goeie steek had naar Sharapova op twitter enige tijd geleden:quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef editoor het volgende:
Wel een mooi meid die Alize Lim. Rechts op de foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |