ik dacht dat dit itf was?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef editoor het volgende:
Eerste Wta wedstrijd gewonnen dit seizoen
Nou nou ze heeft vorig jaar een keer de 4e ronde gehaald. Ik heb toen ook heel even gedacht dat ze misschien wel eens ver zou kunnen komen. Maar als je zo belachelijk ver weg zakt, dan weet je nooit noemenswaardig zal gaan presteren.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef editoor het volgende:
[..]
4de ronde Roland Garros is inderdaad een schande!
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou nou ze heeft vorig jaar een keer de 4e ronde gehaald. Ik heb toen ook heel even gedacht dat ze misschien wel eens ver zou kunnen komen. Maar als je zo belachelijk ver weg zakt, dan weet je nooit noemenswaardig zal gaan presteren.
Heb de laatste punten van haar wedstrijd net even bekeken. Leek wel een plaatselijk amateur toernooitje.
Leuk dat er weer zo'n leek is die denkt het allemaal beter te weten in dit topicquote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?
Ze had inderdaad een hot run. En zelfs toen heb ik bijna al haar partijen uitgebreid bekeken en vond ik haar in de meeste duels zeer zwak spelen. Ze had het geluk dat ze in meerdere keren van de gevallen tegen een tegenstandster speelde die echt totaal haar dag niet had. Maar kom op, van een jaartje een 3e en 4e ronde op een GS raken wij toch niet opgewonden? En dan verslaat ze een keer een goede speelster, en boekt een hele mooie overwinning....en dan vliegt ze de ronde daarna er kansloos uit tegen een veel mindere speelster....quote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat ze 1 tennis seizoen lang goed heeft gepresteerd was zeker ook toeval? Wat voor excuus wil je daarvoor verzinnen?
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk dat er weer zo'n leek is die denkt het allemaal beter te weten in dit topicWat is erger? Een marginale speelster die uberhaupt nooit de top bereikt heeft, of een Arantxa Rus die dat wel bereikt heeft en nu (hopelijk) tijdelijk is weggezakt?
Ik vind top 100, waaronder een 4e ronde en een 3e ronde in GS, top. Maar zeer weinig (Nederlandse) speelsters die dat hebben gepresteerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.
Dan begrijp je ook niet hoe moeilijk het is voor huidige prof tennisters om in de top 100 terecht te komen. Wil je daar uberhoud komen moet je zowel hard trainen als veel talent hebben en aan de andere kant moet je veel geld hebben om je coaches en reizen te kunnen betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder ''de top'' verstaat. Wat Aranxa heeft weten te presteren valt voor mij bij lang en na niet onder de top.
Dat zegt meer over het algemene niveau van de Nederlandse speelsters imo. Op de 1 of andere manier weten Nederlandse tennis spelers en speelsters het bijna nooit ECHT te maken. Ik verlang misschien wat veel, maar ik hoop echt een keer op een Nederlandse structurele top 5 speler.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind top 100, waaronder een 4e ronde en een 3e ronde in GS, top. Maar zeer weinig (Nederlandse) speelsters die dat hebben gepresteerd.
Dat begrijp ik uiteraard als de beste. Ik zit al jaren en jaren in de tennis wereld. Maar als je redelijk goed kan tennissen krijg je gewoon een sponsor die van alles voor je regelt en zal betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook niet hoe moeilijk het is voor huidige prof tennisters om in de top 100 terecht te komen. Wil je daar uberhoud komen moet je zowel hard trainen als veel talent hebben en aan de andere kant moet je veel geld hebben om je coaches en reizen te kunnen betalen.
Het zou al heel wat zijn als ze stabiel top 50 kan worden. Een Slam kan je sowieso vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef GwaiLow het volgende:
En Rus had een jaar lang geen zege geboekt op WTA-Niveau. Dat is niet alleen slecht, maar gewoon kansloos. Hoop echt dat ze sterk terug komt en gewoon een Grand Slam gaat pakken. Maar ik verwacht dat ze niet veel verder meer zal komen dan nog een keer de 4e ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |