Zie nu dat hij voor de David Cup wel won, tegen iemand uit Benin. Dat verneukt zijn streak zeker...quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef borisz het volgende:
ITF-25k R2 te Middelburg
Sandra Roma(Zwe, WTA-459) d. Rus 76(3) 76(4)
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe gaat het nu met dr?
Krajicek 2.0?
Ik vind je twee jaar laten palen door McCaw ook wel getuigen van onkundequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.
Met onkunde win je geen jeugd Grand Slam. Echt een enorme neerwaartse spiraal waar ze écht snel uit moet gaan komen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat al sowieso nooit. Misa is vooral teruggeslagen door veel blessures, Aran door onkunde.
Ik zeg dat de terugslag komt door onkunde en dan vooral onkunde in beslissingen nemen. Dat ze zat talent heeft, is natuurlijk duidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met onkunde win je geen jeugd Grand Slam. Echt een enorme neerwaartse spiraal waar ze écht snel uit moet gaan komen!
Dit klopt dan wel weer. Ik begin echt te twijfelen aan de manier waarmee wij met onze tennissers omgaan. Krajicek die top-10 speler kon worden, drie mannen die allemaal top-30 zouden kunnen, maar nog net top-60 of top-100 staan, Rus die nu zo slecht speelt als maar kan maar niet goed genoeg begeleid wordt (al ligt dit niet aan de KNLTB).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zeg dat de terugslag komt door onkunde en dan vooral onkunde in beslissingen nemen. Dat ze zat talent heeft, is natuurlijk duidelijk.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef Thomas-sama het volgende:
Typisch Nederlands..
K*nkeren op de eigen spelers en als er wel succes is, als een dorpsidioot meefeesten.
Meestal de types die zelf niks kunnen bereiken. Lol.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zelf 1.2 oetlul. Backhandje hier, forehandje daar. Plaatsing, lobben dit dat alles.
Speelde op mijn 13e Robin Haase nog met 6-1 6-2 van de baan. Rambamthankyoumam. Maar toen, dat mooie meisje in de supermarkt. Verliefd dat ik was. Weg tennis carrière. Helaas is mevrouw nu hij Roowbin
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef editoor het volgende:
3-0 Rus dubbele break in Bad Gastein tegen Torro Flor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |