Vandaag om 11.00 uur speelt ze haar eerste ronde tegen Constance Sibille (FRA, WTA-301). Als ze die wint tegen een qualifier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef borisz het volgende:
Bună dimineața
Op naar de zesde stad van Roemenië. Het ITF-$50,000+H in Craiova. Ze is er als zesde geplaatst.
Met 17 dubbele fouten is een 3 setter spelen nog best knap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef TheArt het volgende:
Jezus Aran, net als je denkt dat het wat beter gaat
Het probleem ligt grotendeels dat ze haar servicegames niet wint. Die is op het moment echt zeer zwak en maakt het bijna onmogelijk om op deze manier wedstrijden te winnen. Als ik dan hoor dat de opslag in de trainingen wel goed gaan, is dat bijna niet voortestellen. Dan moet het toch een soort spanning zijn, die haar opslag om zeep helpt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe kan ze het ene jaar de 4e ronde van RG halen (en een vrij winbare wedstrijd spelen tegen Kanepi) en het andere moment van de nummer 301 van de wereld verliezen? ;'(
Heeft ze alweer zoveel dubbele fouten geslagen? Laatst ook 15 in 2 setjes oid. Echt zo dramatisch slecht. Vind het eigenlijk best een beetje zielig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Met 17 dubbele fouten is een 3 setter spelen nog best knap.
Dit is gewoon heel slecht inderdaad. Ze is totaal niet constant. Ze kan best een keer wat leuke potjes spelen, maar ze kan dat niveau nooit heel lang vasthouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe kan ze het ene jaar de 4e ronde van RG halen (en een vrij winbare wedstrijd spelen tegen Kanepi) en het andere moment van de nummer 301 van de wereld verliezen? ;'(
Ze heeft anders wel elke jaar een stijgende lijn laten zien, tot het einde van het jaar 2012 tot plek 61 van de wereld. Dus dat was best wel constant.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel slecht inderdaad. Ze is totaal niet constant. Ze kan best een keer wat leuke potjes spelen, maar ze kan dat niveau nooit heel lang vasthouden.
Als ze vandaag in Belgie speelt (zoals boven je staat), dan lijkt het me lastig dat ze ook nog de US open doet..quote:
O, dacht dat ze wel 2 toernooien tegelijk kon spelen. Gewoon heen en weer reizen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze vandaag in Belgie speelt (zoals boven je staat), dan lijkt het me lastig dat ze ook nog de US open doet..
Zelfvertrouwen terugwinnen op de kleinere toernooien lijkt me op dit moment even prioriteit bij haar. Beter dan op een (voor haar nu dan) te hoog niveau spelen en steeds in de eerste ronde eruit vliegen. Die fout heeft ze begin dit jaar te veel / te lang gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dacht dat ze wel 2 toernooien tegelijk kon spelen. Gewoon heen en weer reizen.
Zuur dat ze de US Open niet speelt. Schiet allemaal niet op zo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |