Het is wel haar eerste wedstrijd die ze heeft gewonnen dit jaar. Dus wel een belangrijke mijlpaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Is geen normaal toernooi meer he, niveautje lager. Dus ze gaat niet haar streak verbreken
Fed Cup, grote fout van FOK!sport redacteurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
Ze heeft ook twee Davis Cup-wedstrijden gewonnen.
En verlorenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tweede ronde moet ze tegen de Duitse Tatjana Maria (WTA-109).
Dacht eerst dat het twee borstimplantaten warenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:03 schreef Mykonos het volgende:
Weet je het zeker? Wat ze in haar handen houdt, ziet er niet echt uit als een trofee
Nou niet bepaald. Van de 10 toernooien die ze heeft gespeeld, is ze niet verder gekomen dan de 2de ronde. Dat is behoorlijk slecht. Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kansquote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Zo. Dat gaat een kansloze nederlaag worden zeg. Govortsova is best in vorm geloof ik.
Dan haal ik haar door de war met iemand anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Van de 10 toernooien die ze heeft gespeeld, is ze niet verder gekomen dan de 2de ronde. Dat is behoorlijk slecht. Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kans
Ik bedoel eigenlijk met de vorm van Rus, heeft Rus weinig kans om te winnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Maar met de vorm van Rus heeft ze niet heel veel kans
Als ze de 1e in krijgt, zijn ze ook weer zo makkelijk dat ze de return vaak in de voeten terugkrijgt. Dat is deze game dus al 3 keer gebeurd. Het is en blijft die service waardoor ze niets wint, al is ie in.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Norrage het volgende:
Slaat ze haar services goed in, en dan slaat ze de 1e bal mis
Nu sloeg ze wel 1 hele harde misserquote:Op maandag 20 mei 2013 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ze de 1e in krijgt, zijn ze ook weer zo makkelijk dat ze de return vaak in de voeten terugkrijgt. Dat is deze game dus al 3 keer gebeurd. Het is en blijft die service waardoor ze niets wint, al is ie in.
Ja echt totaal maar dan ook totaal geen voetenwerk. Ze gelooft het allemaal wel geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef TheArt het volgende:
Ze doet niet eens de moeite meer om goed voor de ballen te staan en als ze één ding met haar techniek wel moet doen, is dat het wel.
Het is er gewoon mentaal ook aan te zien. Ze denkt volgens mij met zo'n service win ik toch nooit iets, dus dan stop ik er maar helemaal geen energie meer in.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja echt totaal maar dan ook totaal geen voetenwerk. Ze gelooft het allemaal wel geloof ik
Ik denk dat ze nog maagd is, en dat ze daar veel te gespannen door isquote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is er gewoon mentaal ook aan te zien. Ze denkt volgens mij met zo'n service win ik toch nooit iets, dus dan stop ik er maar helemaal geen energie meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |