De Osynce Navi2move heb ik ooit eens mogen testen. Het is een ontzettend ***ding om te navigeren. Bij het navigeren geeft het ding d.m.v. een pijl en een kompas de afstand en richting aan tot de volgende afslag. Echt bij de eerste afslag ben je het spoor al bijster. Daarnaast is de userinterface van de bijgeleverde software waarop je routes kan samenstellen niet gebruiksvriendelijk. Als trackingdevice zal hij wel geschikt zijn maar persoonlijk vind ik dat er dan betere alternatieven zijn zoals je smartphone of Garmin edge 200. Een iets duurder alternatief zou een kale Garmin edge 500 kunnen zijn, deze gebruik ik met volle tevredenheid en werkt zeer fijn met Strava:) Met de Garmin Etrex heb ik geen ervaring en kan ik je niets over vertellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
Hè wielerfanaten.
Zoals eerder gezegd zoek ik een gps om routes op inte voeren en deze vervolgens te volgen op de fiets.
Binnen mijn prijsklasse kom ik op 2 apparaten uit.
De garmin etrex 10
De osync navi2move
Welke van deze 2 is volgens jullie beter? En ik snap een ding niet. Als je kunt navigeren, kun je dan ook niet automatisch tracken?
Mvg
Nog een aanvulling op het verhaal van MarcoD.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef muzas het volgende:
Ok, na de boretti is mijn volgende doel <90kg voor einde van dit jaar. Ik begrijp dat je dan vooral veel op lage hartslag moet fietsen?
Ben t.o.v. vorig jaar al veel afgevallen (+/- 10kg) maar heb toch moeite met onder de 100 kilo komen. Tuurlijk kan mijn eetpatroon nog makkelijk aangepast worden (ben gek op aardappelen en pasta)... En ik heb een voorliefde voor speciaalbieren... Hoewel ik het bier nu al beperkt heb tot 2 units per week...
Iemand verder tips? weetjes? artikeltjes...? Wijsheden?
Dan wordt het toch echt tijd voor een echte racerquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef muzas het volgende:
Oh en boven de 45 met deze fiets is wel heel spannend. Rammend nerveus en je kan dus niet laag zitten...
Thnx. Vruchtensappen drink ik sowieso weinig. Ben een echte theeleut. Maar ook een groot liefhebber van speciaalbierquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:15 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nog een aanvulling op het verhaal van MarcoD.
Het belangrijkste is motivatie en vastberadenheid, je moet echt willen afvallen.
Het bijhouden van je vorderingen kan helpen, ik gebruik een app op m'n iphone waarin ik mijn gewicht noteer (deze toont een grafiek van je vorderingen en helpt doelen stellen). Zo ben ik 2 jaar geleden bijna 20kg afgevallen.
Laat je niet ontmoedigen als de weegschaal een keer een hoger gewicht aangeeft, je lichaam houdt de ene dag meer vocht vast dan de andere dag. Bovendien worden je spieren zwaarder naar mate je meer beweegt.
Probeer alcohol, suiker houdende dranken en vruchtensappen zo veel mogelijk te mijden, deze dragen voor een groot deel bij aan overgewicht.
Succes man!
thx, zal ff kijken! Persoonlijke ervaring mee? Die Nav2move werkt dus niet met een kaart, maar met een pijl die de richting aangeeft, moet je hier dan wel kaarten op inladen? Kortom: zijn ze er wel, ondanks dat hij ze niet weergeeft?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef tes.je het volgende:
Heb je al gekeken naar de teasi one? Simpel navigatiesysteem, makkelijk in gebruik. Via internet voor 150 euro te vinden.
Ik heb ook een redelijk korte stuurpen, zal er ook mee te maken hebben denk ik.. Hij stuurt vrij direct daardoor. Dus op hoge(re) snelheid heeft de kleinste beweging enorm invloed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dan wordt het toch echt tijd voor een echte racer
Die van mij wordt pas nerveus bij 75pu...
Lang geleden zeker? natuur/wiskunde?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef kaasplankje het volgende:
gek hé met een stuur van een halve meter breed
Ja, ik heb 'm. Standaard staan er kaarten op van geloof ik heel Europa, maar updates en extra kaarten kun je via internet downloaden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
thx, zal ff kijken! Persoonlijke ervaring mee? Die Nav2move werkt dus niet met een kaart, maar met een pijl die de richting aangeeft, moet je hier dan wel kaarten op inladen? Kortom: zijn ze er wel, ondanks dat hij ze niet weergeeft?
en kun je de verschillende kaarten (van ook andere landen) niet gewoon downloaden?
Goed bezig. Wij nu in de auto terug. Was mooi maar zwaarder dan de AGR. Langere klimmen en korter op elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef boskje het volgende:
Vandaag een fijn 100km+ ritje gereden met Appelgebak-stop onderweg![]()
http://app.strava.com/activities/53230888
ja moet je even dat imbusje aan de linkerkant lossen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef Oksel het volgende:
Ben ook m'n 27 cassette aan 't zetten..
Ik heb wat speling op m'n achterwiel.. (Shamal). Op de as. Is dat een kwestie van iets wat strakker draaien?
dan kan je m met de hand clockwise iets strakker zetten en imbusje weer vastdraaien. Even wiel uit de fiets om in je handen te voelen of ze niet te strak staat. Er mag een klein pietsie speling op zitten als 't wiel niet in de fiets zit, als je de blokkage aantrekt is dat dan weg.quote:
en, heb je gripper flink pijn kunnen doen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed bezig. Wij nu in de auto terug. Was mooi maar zwaarder dan de AGR. Langere klimmen en korter op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |