Oh gaan jullie klimclassicen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Patroon het volgende:
Lief dagboek,
Vanavond met mijn fiets in de trein, voor hem de 1e keer in de trein dus hij vindt het wel beetje spannend (ik ook trouwens) Nachtje lepeltje lepeltje bij Grip en de volgende dag richting Maastricht voor de Klimclassic. Hopelijk doen de beentjes weer wat ze moeten doen.
Yep. Vanuit Maastricht duiken we gelijk de Ardennen in ofzo. Kom je ook?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh gaan jullie klimclassicen?
Dat is Z Limburg toch?
Neh, ik heb morgen nog wat werk te doen in de boekhouding. Ik was van plan 's middags even te gaan rijden. Als jullie morgenmiddag of begin avond in Vreeswijk weer zijn kan ik wel ff aanwaaien voor een bakkie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep. Vanuit Maastricht duiken we gelijk de Ardennen in ofzo. Kom je ook?
Oke, contacten wel ff wanneer we terug zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neh, ik heb morgen nog wat werk te doen in de boekhouding. Ik was van plan 's middags even te gaan rijden. Als jullie morgenmiddag of begin avond in Vreeswijk weer zijn kan ik wel ff aanwaaien voor een bakkie.
Dan mag je nu wel vertrekkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien waai ik wel mee, afhankelijk van wat ik die dag ga doen. En of ik welkom ben.
36 km, met 24 km/uur gemiddeld (wat ik in D3 toch wel moet redden?) ben ik er in anderhalf uur, er vanuitgaande dat die brug niet al te hoog isquote:
Ik geef die jongen eten, onderdak en gratis vervoer naar Limburg. Ik sleep m mentaal z'n eerste 200+ rit door. En wat krijg je? Dit soort gedrag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Patroon het volgende:
Zo, donderdag Gripper weer ff pijn doen in de heuvels.
Is maar één manier om daar achter te komen. De 110km heeft aanzienlijk minder hoogtemeters (rond de 1000 i.p.v. 2400 dacht ik). Weet niet hoe je getraind bent natuurlijk maar als je een duurritje van 100km in je eentje redt moet dit ook lukken. Op het vlakke in het wiel bij anderen en bij de klimmetjes rustig naar boven peddelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Maxbet het volgende:
Die klimclassic vanuit Maastricht is een beetje te hoog gegrepen voor een beginner zoals ik dacht ik?
Morgen zou ik er wel alle tijd voor hebben.
Kleine hoeveelheden voedselquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef muzas het volgende:
Ok, na de boretti is mijn volgende doel <90kg voor einde van dit jaar. Ik begrijp dat je dan vooral veel op lage hartslag moet fietsen?
Ben t.o.v. vorig jaar al veel afgevallen (+/- 10kg) maar heb toch moeite met onder de 100 kilo komen. Tuurlijk kan mijn eetpatroon nog makkelijk aangepast worden (ben gek op aardappelen en pasta)... En ik heb een voorliefde voor speciaalbieren... Hoewel ik het bier nu al beperkt heb tot 2 units per week...
Iemand verder tips? weetjes? artikeltjes...? Wijsheden?
Wat is het langste (qua tijd) wat je gereden hebt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Maxbet het volgende:
Die klimclassic vanuit Maastricht is een beetje te hoog gegrepen voor een beginner zoals ik dacht ik?
Definieer beginner? Je hebt de hele dag, gewoon lekker peddelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb een beetje competitie nodig gab.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik geef die jongen eten, onderdak en gratis vervoer naar Limburg. Ik sleep m mentaal z'n eerste 200+ rit door. En wat krijg je? Dit soort gedrag.
Snappen jullie nog dat ik zo aardig tegen m blijf?
Veel uren per rit.. of veel ritten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Je hoeft niet persé veel in een lage HF te rijden muzas, alleen moet je veel uren maken en goed op je voeding letten. Je moet niet teveel eten maar ook niet te weinig. Ik denk dat je er goed aan doet een gevarieerd schema op te stellen dat haalbaar is voor jezelf. Er moet veel duurwerk in zitten, opbouw hiervan doe je in een lage HF om overtraindheid te voorkomen. Als je eenmaal de afstanden in de benen hebt kan je best gas gaan geven. Ook zou ik een sportschool opzoeken als ik jou was voor krachttraining erbij 1 of 2x per week. Rompspieren, squats deadlifts, borst rug armen buik alles.
Opbouwen, 2x per week duurrit lage HF, 1x herstel en 1x interval, doe er 1 of 2x gym bij en je komt een heel eind.quote:
Jij wilde het niet gelovenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat is het langste (qua tijd) wat je gereden hebt?
Ik heb wel eens ritjes van je voorbij zien komen en dat waren eigenlijk allemaal korte aftanden. Wel heel snel, maar vooral ook kort... Dus je moet bij jezelf ten rade gaan hoe het met je duurvermogen zit... Misschien iets rustiger rijden?
Ikzelf heb net mijn eerste toerervaring achter de rug... hoewel dat allemaal vlak was, maar die 110km voelde als 70 in mijn eentje. En dan reed ik ook nog eens een stuk harder dan normaal. Dus rijen in zo'n groep maakt het echt een stuk makkelijker (Ja kano, dat heb je meerdere malen tegen me gezegd jahje hebt gelijk)
Oeh!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/671243898
Dees is mooi Grip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |