quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Net vandaag zelf een nieuw stuurlintje erop laten zetten, de witte lizard Skin, en ik kan nu al zeggen dat ik nooit meer anders wil voelt echt super!
bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
I'm with ^
Had hiervoor altijd Fizik microtex, houdt wel lekker vast en is goed schoon te houden maar ook vrij dun en hard.
Ik rij veel met blote handen en de grip en comfort met lizardskins is echt onovertroffen! Zit er pas 2 weken op, dus ik kan nu nog niks zeggen over schoonhouden. Maar dat schijnt met een warm sopje en een spons heel aardig te lukken.
Omdat ze na 300 posts vol zijn, en het anders wel heel lang zoeken wordt op een topic met 348 pagina's?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef firewirecable het volgende:
Even een off-topic vraag: waarom worden die topics eigenlijk steeds gesloten op Fok?
Ik vraag me dat nu eingelijk al een tijdje af namelijk....
Daar kan Kano best aan meedoen. Hij heeft tenslotte een grote zadeltas én harige benen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Over tochten in het najaar, ik organiseer op 29 september een 200 rondom de Hoge Venen.
Ah ok, maar mijn idee is het het makkelijker om alles in 1 topic te hebben zoals op bijna alle andere fora...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Omdat ze na 300 posts vol zijn, en het anders wel heel lang zoeken wordt op een topic met 348 pagina's?
heeft ook te maken met serverload dacht ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Ah ok, maar mijn idee is het het makkelijker om alles in 1 topic te hebben zoals op bijna alle andere fora...![]()
moet ik er eerst achter komen waar het isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar kan Kano best aan meedoen. Hij heeft tenslotte een grote zadeltas én harige benen!
Ik moet 25e verstandskies laten trekken, dus wellicht zit ik dan met kiespijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Over tochten in het najaar, ik organiseer op 29 september een 200 rondom de Hoge Venen.
Het is heel warm, slechts een paar spatten hier, er komt nog meer an maar tis zo warm dat het heel niet erg is om nat te worden.quote:
Rotterdam toch? Dat is hier ongeveer tien uur fietsen vandaan maar op het weerbericht net zeiden ze dat het gewoon erg lokaal is dus ik fiets gewoon harder als de buien in de lucht bewegen, zo blijf ik wel droog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is heel warm, slechts een paar spatten hier, er komt nog meer an maar tis zo warm dat het heel niet erg is om nat te worden.
Gewoon heel gauw nu een nieuwe ketting er op leggen, en als je geluk hebt slaat die niet over, en kun je waarschijnlijk nog wel 3000km met die cassette doen. Beetje afhankelijk hoeveel zand etc. die cassette al heeft mogen happen en hoeveel kransjes je meestal gebruikt. En moet er een nieuwe achterband om, Vittoria rubino's zijn goedkoop en gaan redelijk lang mee. Good Luck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef hollander87 het volgende:
Wat ik me, als beginneling, toch afvraag hoe lang gaat nou ongeveer een ketting, casette en achterband zo'n beetje mee? Ik heb nu iets meer dan 3000 kilometer op de teller staan en bij de vorige beurt zei de fietsenmaker al dat er speling op zat en dat het aan vervanging toe was. Mijn achterband was ook aan het verslijten zei hij maar dat kan wel kloppen omdat ik een aantal noodstops hebben moeten maken om niet op een motorkap te belanden. Ketting en casette zijn beide Shimano 105 en een Schwalbe achterband (weet niet of dat veel verschil maakt).
Donderdag ben ik bij de holterberg, word daar afgezet fiets daar een paar rondjes en fiets dan naar huis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Oksel het volgende:
Ik ben lui geweest..![]()
Voor straf morgen rondje Holterberg in D5.
Heb ik ook een keer gereden. Kan best toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef boskje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze tocht? http://classicogiroutrecht.nl/
Via mijn werk kan ik me inschrijven en het leek me wel een leuk evenement om een keer aan mee te doen.
Patroon raadt het me af vanwege de 27 km/u gemiddelde snelheid in een nerveus peloton.
Patroon heeft wel gelijk. Op sommige momenten is het zelfs stilstaan in een file op de dijk... Wel leuk voor de ervaring om met een groot peloton over afgesloten wegen te mogen rijden. En je krijgt een mooi shirt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef boskje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze tocht? http://classicogiroutrecht.nl/
Via mijn werk kan ik me inschrijven en het leek me wel een leuk evenement om een keer aan mee te doen.
Patroon raadt het me af vanwege de 27 km/u gemiddelde snelheid in een nerveus peloton.
Start is in Maastricht. Route richting België en Duitsland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
moet ik er eerst achter komen waar het is
dmv impedantiemeting?quote:
Zo is dat, als je het wil ervaren moet je gewoon meedoen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef boskje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er mensen meerijden die niet kunnen sturen waardoor er gevaarlijke situaties of valpartijen ontstaan. En dat het een beetje saai is vanwege de lage snelheid.
Maar ik denk dat ik het gewoon ga proberen. De carbon wielen laat ik thuis en ik blijft dan wel een aan de zijkant van het peloton rijden zodat ik niet gesandwiched wordt en mogelijk nog een beetje in de wind kan rijden.
Thans voor de info ThePlaneteer en Gripper
Hey Tommeke, jij had laatst een Gabba aangeschaft toch? Ik zoek nog een goed shirt voor de 12 maanden per jaar dat het in Nederland 10 graden en wisselvallig kan zijn, dat daarnaast winddicht is en een spat regen tegen kan houden. Ga er ook mee naar Italie deze maand. Castelli Gabba of de Assos Intermediate Evo zijn opties. Wat vind jij, of iemand anders?quote:
Ik heb niet al je postings in m'n hoofd zitten over je percentages, maar wat voor vooruitgang heb je de laatste maanden geboekt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Oksel het volgende:
Doe elke week rond zelfde tijdstip meeting, op zo'n dure weegschaal.
Wat heb jij voor rare vergroeing op je rug?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef keesfietst het volgende:
Foto van Boretti, relaxt dat er geen watermerkje in de digitale versie zit
[ afbeelding ]
Als je het gevoel van doorrijden wil hebben moet je achteraan het peloton starten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef boskje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze tocht? http://classicogiroutrecht.nl/
Via mijn werk kan ik me inschrijven en het leek me wel een leuk evenement om een keer aan mee te doen.
Patroon raadt het me af vanwege de 27 km/u gemiddelde snelheid in een nerveus peloton.
Op gaan staan en maximaal aantrekken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
dat zegt dus niks, die zijn onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Oksel het volgende:
Doe elke week rond zelfde tijdstip meeting, op zo'n dure weegschaal.
maar wel soigné Grip als je straks met blaren op je duimen eindelijk kan gaan rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
Ninjatraining, extra gewicht. Dan ben ik beter als het er echt om gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor rare vergroeing op je rug?
Hoe kan dat nou. Ik heb er pas nog een stel om Mavic Ksyrium velgen gelegd, gewwon met twee handen, en dat zijn echt geen kolenschoppen. Maar ik ga dan ook altijd eerst met twee voeten op die banden staan om ze een beetje op te rekken. En talkpoeder op de biba, wordt die velgrand ook een beetje vettig van. Maar niet iedere velg is exact dezelfde maat. En als er een beetje lucht in die biba zit dan doe je iets niet goed want die moet dan toch echt in het velgbed liggen voordat je het laatste stukje buba over de rand duwt. Zere klauwen zeker nu? Heb ik wel eens met Fortezza's gehad, maar nooit met Vittoria's. Succes!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |