Start is in Maastricht. Route richting België en Duitsland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
moet ik er eerst achter komen waar het is
dmv impedantiemeting?quote:
Zo is dat, als je het wil ervaren moet je gewoon meedoen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef boskje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er mensen meerijden die niet kunnen sturen waardoor er gevaarlijke situaties of valpartijen ontstaan. En dat het een beetje saai is vanwege de lage snelheid.
Maar ik denk dat ik het gewoon ga proberen. De carbon wielen laat ik thuis en ik blijft dan wel een aan de zijkant van het peloton rijden zodat ik niet gesandwiched wordt en mogelijk nog een beetje in de wind kan rijden.
Thans voor de info ThePlaneteer en Gripper
Hey Tommeke, jij had laatst een Gabba aangeschaft toch? Ik zoek nog een goed shirt voor de 12 maanden per jaar dat het in Nederland 10 graden en wisselvallig kan zijn, dat daarnaast winddicht is en een spat regen tegen kan houden. Ga er ook mee naar Italie deze maand. Castelli Gabba of de Assos Intermediate Evo zijn opties. Wat vind jij, of iemand anders?quote:
Ik heb niet al je postings in m'n hoofd zitten over je percentages, maar wat voor vooruitgang heb je de laatste maanden geboekt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Oksel het volgende:
Doe elke week rond zelfde tijdstip meeting, op zo'n dure weegschaal.
Wat heb jij voor rare vergroeing op je rug?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef keesfietst het volgende:
Foto van Boretti, relaxt dat er geen watermerkje in de digitale versie zit
[ afbeelding ]
Als je het gevoel van doorrijden wil hebben moet je achteraan het peloton starten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef boskje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze tocht? http://classicogiroutrecht.nl/
Via mijn werk kan ik me inschrijven en het leek me wel een leuk evenement om een keer aan mee te doen.
Patroon raadt het me af vanwege de 27 km/u gemiddelde snelheid in een nerveus peloton.
Op gaan staan en maximaal aantrekken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
dat zegt dus niks, die zijn onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Oksel het volgende:
Doe elke week rond zelfde tijdstip meeting, op zo'n dure weegschaal.
maar wel soigné Grip als je straks met blaren op je duimen eindelijk kan gaan rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
Ninjatraining, extra gewicht. Dan ben ik beter als het er echt om gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor rare vergroeing op je rug?
Hoe kan dat nou. Ik heb er pas nog een stel om Mavic Ksyrium velgen gelegd, gewwon met twee handen, en dat zijn echt geen kolenschoppen. Maar ik ga dan ook altijd eerst met twee voeten op die banden staan om ze een beetje op te rekken. En talkpoeder op de biba, wordt die velgrand ook een beetje vettig van. Maar niet iedere velg is exact dezelfde maat. En als er een beetje lucht in die biba zit dan doe je iets niet goed want die moet dan toch echt in het velgbed liggen voordat je het laatste stukje buba over de rand duwt. Zere klauwen zeker nu? Heb ik wel eens met Fortezza's gehad, maar nooit met Vittoria's. Succes!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |