Hehe, dat snap ik. Maar dit werkt net zo goed als een "echt" spatbord? Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:59 schreef the_critic het volgende:
[..]
als je echt droog wilt zijn... moet je thuis blijven
nee natuurlijk niet, vanaf je achterwiel spettert het ook op je schoenen en ook vanaf het voorwiel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Hehe, dat snap ik. Maar dit werkt net zo goed als een "echt" spatbord? Ik zal eens kijken.
Zijn leuke kanotochten in de ardennen hoorde ik pas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er naast de marmotte nog andere leuke tochten om in de zomer/najaar te fietsen? Vind het wel leuk om volgend jaar mijn training ergens op te richten.
Overal zijn leuke kanotochten. Maar ik wil fietsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zijn leuke kanotochten in de ardennen hoorde ik pas.
Betere tip: ga eens naar CCR in de Ardennen. Kost geen drol, huis vol met fietsers, aardige mensen en voldoende gps-routes vanaf het huis die langs alle bekende klimmetjes voeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er naast de marmotte nog andere leuke tochten om in de zomer/najaar te fietsen? Vind het wel leuk om volgend jaar mijn training ergens op te richten.
Allernieuwste Pina voor maar 800 euroquote:Te koop nieuwste model Pinarello.
Dit model is zo nieuw dat hij alleen via mij te bestellen is.
Gekocht rechtstreeks uit de fabriek.
Volledige garantie op papier.
Geregistreerd bij ChinCardsports in Sjanghai.
Met framenummer: 1234567890CN.
In alle maten leverbaar.
Levertijd 26 maanden als je geluk hebt.
Meerder kleuren leverbaar, als het maar zwart is.
Door rechtstreekse levering aan de consument voordelig voor u en een dikke winst voor mij.
(Het gaat hier niet om persoonlijk gewin of bedrog maar om de beste kwaliteit/prijsverhouding voor u als klant)
Gaarne eerst volledige bedrag overmaken waarna bestelling volgt.
Door de vele bestellingen kan er vertraging optreden in het productieproces waardoor levering uitgesteld zal worden.
Bij klachten garantie kunt u zich melden in Italië, Treviso.
Waarschijnlijk zullen ze het model in eerste instantie niet herkennen maar er zijn al verschillende fietsen op de weg te zien. Levering aan de dealers volgt op later tijdstip.
LET OP: er zijn verschillende neppers/replica's van dit model in omloop, let op de verschillen!!! Deze kunnen van inferieure kwaliteit zijn.
Marktplaatsverkopers van nep/replica's van Pinarello kunnen zich ook tot mij wenden om een leuk handeltje op te zetten. Wij staan immers voor kwaliteit en integriteit.
mvg,
Chin Yang Trading production installation management.
Amsterdam, Bijlmer.
Geen geld. En tijdens het wachten kunnen ze ook nog effe je huis schilderen of een straatje leggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:27 schreef muzas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/674365162
[..]
Allernieuwste Pina voor maar 800 euroen maar 2jaar wachten
![]()
Gelukkig ook in ''meerdere kleuren leverbaar, in de kleur zwart.''quote:
opvallen dat hij ''nep/replicia' en 'staan vor kwaliteit' in 1 zin noemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:45 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gelukkig ook in ''meerdere kleuren leverbaar, in de kleur zwart.''![]()
En deze ook:
" Marktplaatsverkopers van nep/replica's van Pinarello kunnen zich ook tot mij wenden om een leuk handeltje op te zetten. Wij staan immers voor kwaliteit en integriteit. "
Hoe verhoudt de verkoop van nep Pinarello's zich tot integriteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |