Ja hoge wielen heb je al, nieuwe red groep erop en stuur,nok en zadelpen zadel klaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oeh!!
En dan zelf mooie spullen erbij zoeken en helemaal naar smaak opbouwen
Nee joh, da's te laat. We spreken om 7:30 in Nijmegen af met Jitze, en gaan om 9 uur rijden ofzo. Starten kan tot uiterlijk 10 uur, dus dat betekent voor jou vroeg op denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Oksel het volgende:
Grip & Patroon, hoelaat vertrekken jullie morgen? Heb om 10.00 afspraak in Hilversum, kan fiets meenemen rond 12 bij jullie zijn, fiets ik mee.
En alles in de goeie kleuren, rood-wit-zwart wat ik nu ook al heb. Past ook goed bij m'n toyotapakje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hoge wielen heb je al, nieuwe red groep erop en stuur,nok en zadelpen zadel klaar.
minimaal 8 uur per week in d1 fietsen! En dan ook echt een d1. Hetzelfde blijven eten, producten met geraffineerde suiker wegdoen uit je dieet zelfde met vette producten, meer groente eten (weinig kcal), volkoren brood, alcohol toch laten staan en veel fruit/yoghurt/kwark (combi fruit en yoghurt vult altijd wel goed). Dit werkt(e) prima voor mij, en ander kan er anders over denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef muzas het volgende:
Ok, na de boretti is mijn volgende doel <90kg voor einde van dit jaar. Ik begrijp dat je dan vooral veel op lage hartslag moet fietsen?
Ben t.o.v. vorig jaar al veel afgevallen (+/- 10kg) maar heb toch moeite met onder de 100 kilo komen. Tuurlijk kan mijn eetpatroon nog makkelijk aangepast worden (ben gek op aardappelen en pasta)... En ik heb een voorliefde voor speciaalbieren... Hoewel ik het bier nu al beperkt heb tot 2 units per week...
Iemand verder tips? weetjes? artikeltjes... ? Wijsheden?
Plus dat en rustig opbouwen van de duur per weekquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Je hoeft niet persé veel in een lage HF te rijden muzas, alleen moet je veel uren maken en goed op je voeding letten. Je moet niet teveel eten maar ook niet te weinig. Ik denk dat je er goed aan doet een gevarieerd schema op te stellen dat haalbaar is voor jezelf. Er moet veel duurwerk in zitten, opbouw hiervan doe je in een lage HF om overtraindheid te voorkomen. Als je eenmaal de afstanden in de benen hebt kan je best gas gaan geven. Ook zou ik een sportschool opzoeken als ik jou was voor krachttraining erbij 1 of 2x per week. Rompspieren, squats deadlifts, borst rug armen buik alles.
Heb ik ook "last" van. Dus geen flitsende Oakley voor mij. Zit voor geen meter. Ben je dus genoodzaakt om naar een bril met verstelbare neusvleugels te kijken. BBB heeft deze ook wel in de collectie maar ik ben niet kapot van de kwaliteit. Rudy Project en Adidas zijn de duurdere alternatieven die je bij een goede opticien tegen kunt komen, en dan even met internet prijzen vergelijken, al zal die opticien niet gauw genegen zijn om jou de type naam van die passende bril te vertellen. Goed opletten dus. Succes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet echt een nieuwe fietsbril... Zit beetje rond te kijken, maar waar kun je in omgeving Leiden goede brillen passen? Pasvorm is bij mij namelijk best kut vanwege een redelijk brede neusbrug waardoor al die kleine klotebrilletjes veel te hoog zitten bij mij
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:49 schreef iScream. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pa zijn nieuwe velgjes, binnenkort maar eens stiekem verwisselen met mijne
Heb m al gemaild met de vraag of ik er dit weekend eens naar kan komen kijken. Ik zou aan 450 openingsbod denken, en dan idd op 500 of 550 uitkomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik weet 't ook niet, een 555 nieuw doet iets van 1500.- advies, je ziet ze wel voor rond de 1000.- Mail 'm anders mss doet hij het wel voor 500.-
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb mezelf nu natuurlijk heel leuk uitgenodigd bij de grip thuis, maar ben ik welkom en zo ja, vanaf hoe laat?
is het niet gewoon kolonelbroodje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef Tommeke het volgende:
Ivo junior heeft allemaal kaarten bij zich en is routes aan het plannen. Held
Help je 'm een beetje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef Tommeke het volgende:
Ivo junior heeft allemaal kaarten bij zich en is routes aan het plannen. Held
Strava is er niet voor Windows Phone, dus ben maar overgestapt op Fietstijden.nl.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb mezelf nu natuurlijk heel leuk uitgenodigd bij de grip thuis, maar ben ik welkom en zo ja, vanaf hoe laat?
Ho ff, er is geen meet hoor. Als Patroon en ik een beetje langzaam fietsen, dan zijn we niet op tijd terug, dus ik zou maar nergens vanuit gaan, wij weten pas als we in Maastricht terug zijn of en hoe laat we weer terug zijn. Ik weet niet of PAtroon dan nog wil meeëten, of dat ie liever meteen naar huis gaat, en ik ga ook niet weer een hele BBQ faciliteren.quote:En weet iedereen in vreeswijk waar die gast met de kale benen en die zwarte giant woont
Dat snap ik hoor, ik ging ook alleen voor de koffie met een koekje (Of een kanoquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Ho ff, er is geen meet hoor. Als Patroon en ik een beetje langzaam fietsen, dan zijn we niet op tijd terug, dus ik zou maar nergens vanuit gaan, wij weten pas als we in Maastricht terug zijn of en hoe laat we weer terug zijn. Ik weet niet of PAtroon dan nog wil meeëten, of dat ie liever meteen naar huis gaat, en ik ga ook niet weer een hele BBQ faciliteren.
Niet alle inwoners van het dorp weten waar ik woon, maar mn buren wel.
Afgezien van dat alles kan iedereen die langs komt fietsen een bak koffie of een glaasje ranja krijgen hoor. Moet je zelf maar bepalen of je dat ook nog wilt als ik pas om 20 uur thuis ben
Ik heb geen koekjes in huis. Mag niet teveel verleidingen om me heen hebben als ik naar mn optimale cyclogewicht moet (nog 1 kg te gaan)quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, ik ging ook alleen voor de koffie met een koekje (Of een kano). Kan natuurlijk niet te lang blijven, want dan worden de benen koud en de hartslag te laag
Mogelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is het niet gewoon kolonelbroodje?
Haha neequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is het niet gewoon kolonelbroodje?
Leuk rondje, alleen je omzeilt alle toffe klimmetjes op de heuvelrug, en rijdt tussen rhenen en doorn alleen maar door dorpjes, stoplichten etc. Ik zou vanaf Rhenen (diverse toffe klimmetjes in Rhenen zelf) naar overberg rijden, aan de noordkant van de heuvelrug. Dit doe je via Paardenveld, autoweg/defensieweg, N416 naar Veenendaal, en dan buitenom Veenendaal naar Overberg. Dan sta je zomaar ineens onderaan de Amerongseberg!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht zelf aan zoiets:
GA zo ff die van jou in google zetten
Nou, jullie maken er meer stampij van dan ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef kaasplankje het volgende:
omg kano gaat 35km fietsen, genoeg om 3 topics over vol te lullen
Ships, ik had nog een hele aanvulling getypt, was ie ineens weg. Nog een keer dan:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wilde inderdaad een beetje over de heuvelrug ja, had eerst een ander rondje uitgezocht. Nog niet op de weg nauwkeurig. Ik neem het commentaar mee!
Misschien zowaar 500 hoogtemeters, 10 keer zoveel als ik in N-H zou hebben
feli!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef firewirecable het volgende:
Yess!! mijn Canyon is verzonden..... nu nog even wachten en dan genieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef forty-two het volgende:
[..]
feli!
Ik kreeg vanochtend bericht van m'n FM dat hij volgende week mijn nieuwe fiets binnen krijgt![]()
Ik ga iig een stuk sneller rijdenWat is dat voor ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien wel lekker voor me ouwe dag, als de bergen mijn vrienden niet meer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |