bandenknechtje aanschaffenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
Oh, ik dacht dat je baard daar in zat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ninjatraining, extra gewicht. Dan ben ik beter als het er echt om gaat.
Het zijn m'n supra's.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef eentwee het volgende:
Ksyrium zijn kleine velgen,dat scheelt wel..
Dun verglint gebruiken,veloplugs of die Stan's tape. En voorzichtig zijn.
Veloflex is dan nog een alternatief......... iets lager maar dezelfde looks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het zijn m'n supra's.
Stan tape, voorzichtig, check.
4000s krijg ik er wel gewoon omheen. Ik denk dat ik ze maar terugbreng, want als het in m'n schuur al zo'n gekloot is, dan wil ik onderweg geen lekke band krijgen hiermee.
Helaas, dan maar geen mooie tubewielen look
hoeveel kost? misschien wil ik ze wel ik heb de skillzquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het zijn m'n supra's.
Stan tape, voorzichtig, check.
4000s krijg ik er wel gewoon omheen. Ik denk dat ik ze maar terugbreng, want als het in m'n schuur al zo'n gekloot is, dan wil ik onderweg geen lekke band krijgen hiermee.
Helaas, dan maar geen mooie tubewielen look
Geen ervaring met de Assos, maar verliefd op de Gabba. Tot een graad of 12 is die prima!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hey Tommeke, jij had laatst een Gabba aangeschaft toch? Ik zoek nog een goed shirt voor de 12 maanden per jaar dat het in Nederland 10 graden en wisselvallig kan zijn, dat daarnaast winddicht is en een spat regen tegen kan houden. Ga er ook mee naar Italie deze maand. Castelli Gabba of de Assos Intermediate Evo zijn opties. Wat vind jij, of iemand anders?
De snelheden die Strava aangeeft gaan via gps en is daarom niet nauwkeurig oftewel onbetrouwbaar. Dit heeft geen invloed op de segmenten omdat daarbij de begin en eindtijd wordt gemeten. Ook het gemiddelde klopt aardig omdat hier ook niet naar snelheid wordt gekeken maar na de totale tijd en afstand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef peleetje het volgende:
Vraagje voor de mobiele telefoon strava gebruikers...
Ik heb het idee dat strava de snelheden nog ruim houdt. Op stukken waar ik (volgens mijn fiets computer) 38km per uur rijd, geeft Strava aan dat ik ruim 56 rijd. Dat is nogal een verschil. Nu kan het aan mijn telefoon liggen, maar ik reed vanavond met een vriend rond en zijn strava gaf ook die belachelijke snelheden aan.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Dat van die segmenten wist ik niet... goed om te weten! want ik had al geen zin meer om die te gaan rijden. Moet wel een uitdaging blijven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
De snelheden die Strava aangeeft gaan via gps en is daarom niet nauwkeurig oftewel betrouwbaar. Dit heeft geen invloed op de segmenten omdat daarbij de begin en eindtijd wordt gemeten. Ook het gemiddelde klopt aardig omdat hier ook niet naar snelheid wordt gekeken maar na de totale tijd en afstand.
Ik had dat ook bij deze banden, gingen er pas op na heel wat moeite en 1 gesloopte biba.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Gripper het volgende:
Arghh wat zijn vittoria evo's klotebanden om eromheen te leggen. Al 2 biba's gesloopt bij de worsteling om het laatste stukje band op de velg te krijgen
Tips om ze uit te rekken? Kratje bier eraan hangen? Ik heb zeep op de draad gedaan en geen bandenlichter gebruikt. De biba schuurt gewoon telkens kapot op de velgrand.
www.neuteboombiketotaal.nl in Leiderdorpquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet echt een nieuwe fietsbril... Zit beetje rond te kijken, maar waar kun je in omgeving Leiden goede brillen passen? Pasvorm is bij mij namelijk best kut vanwege een redelijk brede neusbrug waardoor al die kleine klotebrilletjes veel te hoog zitten bij mij
Met korte mouwen en armstukken dan? Ik vind 12 als ondergrens te warm voor de beoogde inzet van dit shirt, is de versie met lange mouwen (of de Gabba convertible) dan wel geschikt? Want die zal op het lichaam even warm zijn lijkt me.. Niet dat die dingen überhaupt ergens voor een ook maar enigszins eentweewaardig prijsje te vinden zijn trouwens..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geen ervaring met de Assos, maar verliefd op de Gabba. Tot een graad of 12 is die prima!
Thnx zal ik zeker doen zag eigenlijk snel alleen deze :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
voor dat geld vooral een 2e hands gaan zoeken op Marktplaats oid. Maar er is een apart topic voor al deze vragen. SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #12 Lekker fietsen
34,90 / stuk bij mantel, jij krijgt ze voor 70 ¤ samen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoeveel kost? misschien wil ik ze wel ik heb de skillz
Hehe ik hoopte al dat jij kon helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:30 schreef janatwork het volgende:
[..]
www.neuteboombiketotaal.nl in Leiderdorp
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet echt een nieuwe fietsbril... Zit beetje rond te kijken, maar waar kun je in omgeving Leiden goede brillen passen? Pasvorm is bij mij namelijk best kut vanwege een redelijk brede neusbrug waardoor al die kleine klotebrilletjes veel te hoog zitten bij mij
Ja. Gewoon Craft armstukken. Nee, 12 is de bovengrensquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Met korte mouwen en armstukken dan? Ik vind 12 als ondergrens te warm voor de beoogde inzet van dit shirt, is de versie met lange mouwen (of de Gabba convertible) dan wel geschikt? Want die zal op het lichaam even warm zijn lijkt me.. Niet dat die dingen überhaupt ergens voor een ook maar enigszins eentweewaardig prijsje te vinden zijn trouwens..
Ok! Zat zelf te kijken voor Rudy Projects of wellicht een Salice, die zien er ook wel 'ruim' uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef iScream. het volgende:
[..]
Komt me bekend voorIk heb recentelijk de Tifosi Pavé gekocht, erg fijn brilletje!
Ik wil het ook wel even demonstreren hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
34,90 / stuk bij mantel, jij krijgt ze voor 70 ¤ samen.
Nee, dat is m'n eer te na. ik ga zo'n bandenknecht ding aanschaffen, en dan nog een keer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |