quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen erger kippenvel gehad dan LIVE in de zaal de eurovisie tune horen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen erger kippenvel gehad dan LIVE in de zaal de eurovisie tune horen![]()
Ik werd er vooral wat hyper van maar ik ben dan ook niet zo'n megafan als jij bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond het vooral zo tof dat toen ik alles op FOK! in de live topics de dag er na terug las dat er toen bij de tune geroepen werd 'omg nu wordt Greys gek daar'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik werd er vooral wat hyper van maar ik ben dan ook niet zo'n megafan als jij bent.
Jaaaa! Leuk was datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zo tof dat toen ik alles op FOK! in de live topics de dag er na terug las dat er toen bij de tune geroepen werd 'omg nu wordt Greys gek daar'Ze kennen me
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Kan ik me wel voorstellen ja. Zulke momenten...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.
Dat kippenvel hield de hele dag aan trouwens
Die dag was echt
Werd onderbroken ja...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog in 2000 dat het Songfestival werd onderbroken door de vuurwerkramp of dat m'n ouders een andere zender erop zetten (weet niet meer wat het was). Ik baalde iig als een stekker.!
De uitzending werd sowieso gestopt toen. Had je naar de Belg moeten zappen. of BBC.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog in 2000 dat het Songfestival werd onderbroken door de vuurwerkramp of dat m'n ouders een andere zender erop zetten (weet niet meer wat het was). Ik baalde iig als een stekker.!
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn jullie erg!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Verdomme op alle zenders het zelfde programma, boos overgezapt naar de Belg.
wij keken op Duitsland verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar papa en mama hadden de afstandbediening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De uitzending werd sowieso gestopt toen. Had je naar de Belg moeten zappen. of BBC.
Dat dacht ik nou ook jaquote:
dre kan niet zingen. Dus dat jullie er doorheen zongen is normaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.
Dat kippenvel hield de hele dag aan trouwens
Die dag was echt
ja ok, dat was ook de voornaamste reden, maar op dat moment en op die dag was dat gewoon extra speciaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dre kan niet zingen. Dus dat jullie er doorheen zongen is normaal.
Nou ja, ik had ook helemaal niet door dat er iets ergs gebeurd was en in plaats van dat we dat gingen bekijken in het nieuws zapten we snel over, om maar niks te missen.quote:
Nieuws kan je altijd nog terugkijken, kom op, zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook helemaal niet door dat er iets ergs gebeurd was en in plaats van dat we dat gingen bekijken in het nieuws zapten we snel over, om maar niks te missen.
Ja precies, nieuws komt 365 dagen per jaar, het Songfestival maar 1.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuws kan je altijd nog terugkijken, kom op, zeg.
En de vuurwerkramp knalt er ook elk jaar weer in zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja precies, nieuws komt 365 dagen per jaar, het Songfestival maar 1.![]()
FOK!vakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dan best een ploegje halve finale Fok!kers verzamelen.
Hahaha, dat vond ik ook tof.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Overigens was ik er dat jaar sterk van overtuigd dat No Goodbyes echt hoge ogen ging gooien en vond ik die act met de jurk zelfs fenomenaal. Wat dat betreft heb ik altijd wel een goede omgekeerde faal-radar.
Hoe schat je de kansen van Anouk in?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Overigens was ik er dat jaar sterk van overtuigd dat No Goodbyes echt hoge ogen ging gooien en vond ik die act met de jurk zelfs fenomenaal. Wat dat betreft heb ik altijd wel een goede omgekeerde faal-radar.
Maar Linda kon haar tonen niet vasthouden tijdens het dansen. Anouk staat stilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat er al een 2e jurk was gemaakt voor de reprise aan het einde van dat ESF. Nederland ging immers eenvoudig winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik citeer mezelf even:quote:
Dus heb vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:37 schreef Cee het volgende:
Zo, net thuis. Net gehoord. Huh.
Gaat 'm niet worden, dit. En die bookmakers-stijging is natuurlijk gewoon een piek omdat het net uit is.
Maar laat het je dag niet verzieken, sterker nog, ik zit qua voorspellingen altijd fout.
Ik heb 't net ingesteld op m'n DVR.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
Maar niemand gaat die uitzending dus bekijken vannacht op canvas?
Je hep een nieuwe blauwe jurrruk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 't net ingesteld op m'n DVR.Zal ik een topic aanmaken? Niet dat ik live ga kijken want ik hoop in m'n nest te liggen.
Ja, doe maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 't net ingesteld op m'n DVR.Zal ik een topic aanmaken? Niet dat ik live ga kijken want ik hoop in m'n nest te liggen.
Ik wel hoor! Als ik nog niet in slaap ben gevallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
De wekker gaat hier om 6 uur af morgenochtend...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
Hoezee!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf even:
[..]
Dus heb vertrouwen.
Ik misschien, hoef morgen pas in de middag naar het werk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik las 'naar de kerk' ipv 'naar het werk'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik misschien, hoef morgen pas in de middag naar het werk.
Poteeeto, potaaaatoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik las 'naar de kerk' ipv 'naar het werk'
nu welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Followen jullie ook allemaal al de ESF twitter?
Cee en ik gaan proberen daar weer wat extra leven in blazen
https://twitter.com/ESF_FOK
nee, jij bent een twitterquote:
link em aan een facebook en ik volg jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Followen jullie ook allemaal al de ESF twitter?
Cee en ik gaan proberen daar weer wat extra leven in blazen
https://twitter.com/ESF_FOK
een awesome twitter!quote:
Hm, dat gaat hem niet worden denk ikquote:
die kan je linkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, dat gaat hem niet worden denk ik
Ga ik me even in verdiepen, maar anders moeten we wel erg veel dingen bijhouden
Sp3c is Cat!?quote:
Kun je je bed zelf vinden denk je?quote:
Goed bezig!quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
GREYS HAD JE MIJN CENTEN VOOR HET VOER AL BINNEN?
Niet dat ik straks daar kom en ik weer sp3c zn bord leeg moet jatten![]()
Hoebahoebahoeba hop hop hopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja godIk ga ff kijken!
Maar ik zit te genieten van het songfestival 1987 op Canvas nu
Doe me een lol en kijk en luister deze eens? Ik vind het zo tof
Kom dan hier meebeppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja godIk ga ff kijken!
Maar ik zit te genieten van het songfestival 1987 op Canvas nu
Doe me een lol en kijk en luister deze eens? Ik vind het zo tof
Ja maar ik moet Rabo checkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom dan hier meebeppenESF / TV-tip: Eurovisie Songfestival 1987, di. 7 mei, Canvas
Als je dat is gelukt, laat je het mij dan weten? Kan ik mijn kaarten opbergen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik moet Rabo checken![]()
Ik ga even vier ogen kweken
Dames toch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
En dan hebben we ook geen blinde hoeken meer
PORRRRRRRNOOOOOOOOOOOO!
IK KRIJG VOERquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Centjes binnen van:
- franklop en Roos
- MissBliss en Re
- Takkie
- Toek
- JJdJ
- Ynske
- Cat22
- Qwea
- Oognip
- MPG
- Peter
Even verder kijken op Canvas, ik werk het morgen ff bij in de OP!
Goddank het is aangekomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Centjes binnen van:
- franklop en Roos
- MissBliss en Re
- Takkie
- Toek
- JJdJ
- Ynske
- Cat22
- Qwea
- Oognip
- MPG
- Peter
Even verder kijken op Canvas, ik werk het morgen ff bij in de OP!
Niet meer, het is nu woensdag.quote:
net geweest....quote:
Ik hoop hetquote:
Ik zet mijn telefoon aan het werkquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het
Laat iedereen met een klein cameraatje anders ook af en toe ff wat knippen, dan hebben we lekker veel in de bucket de dag er na
En waarom dat niet?quote:
Ik blijf nuchter, dus ik zet wel alle zatte dweilen op de fotoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het
Laat iedereen met een klein cameraatje anders ook af en toe ff wat knippen, dan hebben we lekker veel in de bucket de dag er na
Tof als je ook foto's maaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter, dus ik zet wel alle zatte dweilen op de foto
Gezellig!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
Op advies van HPKW meld ik me ook aan+eten!
Leuk! Misschien is het handig Greys een PM te sturen, mocht ze deze post missen. Dan krijg je van haar de betaal-pm en zet ze je in de OP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
sneeuw en ijzel hoorde ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef RenRen- het volgende:
Dit weekend wordt het kakweer, ik hoop dat het dinsdag beter wordt
Het is altijd weer om lekker te kakken!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef RenRen- het volgende:
Dit weekend wordt het kakweer, ik hoop dat het dinsdag beter wordt
Mits in de baas zijn tijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is altijd weer om lekker te kakken!
Dat houdt ons niet tegenquote:
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij isquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij is
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuisquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij is
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuis
Ik zou bij de IKEA zoeen dienbladentrolly halen, kun je meteen vier borden volladen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuis
je kan het hebben dikke manquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
noem je mij nou dikquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan het hebben dikke man
Voorlopig heb ik recht op 2 x lopend buffet. Zolang JJdJ mij nog niets gegeven heb
goed idee. Neem jij er 2 mee onderweg mpg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou bij de IKEA zoeen dienbladentrolly halen, kun je meteen vier borden volladen.
ja dat deed ik en neequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
noem je mij nou dikVoor straf minstens 72 berichten schrijven deze week
2 pp, neem ik aan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed idee. Neem jij er 2 mee onderweg mpg?
hoelaat ga jij?quote:
Uuuuuhhhhhhhh goede vraagquote:
14.00quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Uuuuuhhhhhhhh goede vraag![]()
.
Ik moet mijn bezigheden de 14e nog ff plannen, aangezien het project deze week over de kop is gegooid.
Ik heb iig zeker tot na lunchtijd bezigheden in eindhoven.
Vanaf hoe laat is de hotelpreparty enzulks eigenlijk?
vroeg las ik ergens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef MPG het volgende:
Hoe laat reist de rest van Limburg die kant op?
ik ben dus nog aan t denken of ik met de auto zou gaan, of met de treinquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef MPG het volgende:
Hoe laat reist de rest van Limburg die kant op?
Wat leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
Same here, dus ik neem mijn camera ook wel mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof als je ook foto's maakt
Hoe meer hoe beter.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here, dus ik neem mijn camera ook wel mee.
Je moet. Voor de overdracht van spullen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
14:00 hotel dus? Ik kom wel ff eerst hotel buurten.
Ooh ja! Nou ik heb Elies dr zooi in je lush tas gemikt, dus die kan ik iig niet vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet. Voor de overdracht van spullen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Nou ik heb Elies dr zooi in je lush tas gemikt, dus die kan ik iig niet vergeten
Bemeui dich dr neet mei!quote:
Dus je denkt eerder aan Elies haar zooi dan aan de mijne?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Nou ik heb Elies dr zooi in je lush tas gemikt, dus die kan ik iig niet vergeten
Jouw zooi stinktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je denkt eerder aan Elies haar zooi dan aan de mijne?
*coladopjes losdraaien gaat*quote:
Ik heb al vakantiequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Zo nog 1 middag werken en dan begint mijn Eurovisie Vakantie![]()
nou sorry hoor, en ja je ken limburgs lullen ik snap je toch wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Bemeui dich dr neet mei!
Ik heb dich niks gevraog.
Eigen schuld.quote:
wablief?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
MPGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG roosje gaat pannekoeken voor ons bakken
WHAOHquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
MPGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG roosje gaat pannekoeken voor ons bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |