Aha, thanxquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe in mijn hooli-lookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
TOEK! Je zit in de Anouk uitzwaai compilatie![]()
Helemaal in het begin links midden.
tuurlijk mag dat, mijn reputatie is toch al dramatischquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet of ik het op Facebook mocht gooien met jou getagd, of dat je reputatie dan naar zijn moer is
wit petje, zwarte truiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vertel! Wie is Toek dan in dat filmpje (anders ga ik als hij dienst heeft 's nachts KPN bellen voor een "storing""
Edit: gezien (denk ik)![]()
Dat wil zeggen: was het die handkusserd of de zwaaierd?
Maakt niet uit, beiden leuk (of ik sla nu een modderfiguur en was het heel iemand anders)
Normaal zou ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb Franklin en Joan ff gewhatsappt dat ze altijd welkom zijn dinsdag, mochten ze zin hebben om ook op groot scherm te komen kijken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ikdoen, want waarom zouden ze komen?
Maar ervaringen in het verleden en zo... Waarom niet!? Zou leuk zijn!
We gaan gewoon dit jaar winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga die avond gewoon met jullie maar dan thuis meegenieten en áls dan drink ik een glaasje champagne, indien niet dan zuip ik heel die fles leeg, ga terstond een liedje maken en dan gaan we volgend jaar absoluut winnen![]()
![]()
Oeh, Marga!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]MARGA
Even Dirkh roepen... moment...
*knallers!*
Zo, that should do.
"Margaaaaaaaaaaaa *zwaai* Dirkh wil even met je op de fotoooooooo!"quote:
Ja was zeker leuk! Heul leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
"Margaaaaaaaaaaaa *zwaai* Dirkh wil even met je op de fotoooooooo!"
En daar kwam ze aangetrippeld![]()
En het jaar er voor tijdens die persdag, wat was ze toch tof toen ze buiten met ons stond te paffen
Dat dus en bovendien bespaard dan jullie volgend jaar mijn gejengelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
We gaan gewoon dit jaar winnenwant dan zitten we volgend jaar gelijk in de finale en die is op zaterdag en dat is veeeeeel gemakkelijker voor mij om te meeeeeeten
Ik ga 'm erbij zetten op mn Day Zero lijst!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Als NL zou winnen dan wordt het vast weer in de Randstad gehouden. Ik stel me zo voor dat de finale dan in de kroeg gekeken wordt, maar dan zou ik wellicht nog een kaartje kopen voor de halve finale van donderdag kopen en er een minivakantie van maken.![]()
Maja, ik was dit jaar ook zo half van plan om naar Malmö te gaan.![]()
Doen! Het is echt zooo leuk om mee te maken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga 'm erbij zetten op mn Day Zero lijst!
Doel 94. naar een (halve) finale van het songfestival![]()
Owja, en het jurkje gaat goed komen.Hij is echt onwijs leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |