Smeltweer, dawast!quote:
Ik bid niet voor bruine bonen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef franklop het volgende:
Greys, ik wil voor dinsdag wel wat blikken bruine bonen overmaken. Maar kan dat via de bank?
wacht maar, iedereen buiten aan het bier al Birds lallendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou dik????
Olli hebben ze ff elders geparkeerd hoor
België?quote:Songfestival Weblog
Prognose redactie songfestivalweblog.nl o.b.v. eerste repetitie Malmö. Naar finale: Estland, Kroatië, Denemarken, Rusland, Oekraīne, Nederland, Montenegro, Wit-Rusland, Moldavië, Ierland. Twijfelgevallen; België en Servië. Vrijdag en zaterdag repeteren deze landen opnieuw en zullen we opnieuw een (herziene?) prognose afgeven.
mais dan? echt vogelvoedselquote:
Hoe bedoel je nou het terras is vol, ik snap er geen kont van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar, iedereen buiten aan het bier al Birds lallend
ik snap mezelf ook niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nou het terras is vol, ik snap er geen kont van.
Met FOK!kers bedoel je? Want ja, da's elke keer
quote:
DAT IK AL LICHTELIJK ZENUWACHTIG BEN VOOR DINSDAGquote:
ik heb vooral zin om te zien hoe zenuwachtig jij bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT IK AL LICHTELIJK ZENUWACHTIG BEN VOOR DINSDAG
En er heel veel zin in heb
En jij?
En jij?
En jij?
*por*
Geeft niks, fijn dat je je even afmeldt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Braaf als ik benmeld ik me af voor de onder voorbehoud-lijst . (ik was het glad vergeten
)
Ik wens jullie een tķpavond en ik zei het al elders: het is gaan groeien en verdikkeme, ik vind het nogal mooi inmiddels dus gáán en haal de finale
Ik ben al jaren gewend aan niet doorgaan naar de finale dus ik zal niet dramatisch ter aarde storten als we niet doorgaan. Maar stiekem zal ik dit jaar wel ietsje meer teleurgesteld zijn als we niet doorgaan dan vorige jarenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb vooral zin om te zien hoe zenuwachtig jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |