Volgens mij kunnen we dan best een ploegje halve finale Fok!kers verzamelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Als het in Nederland wordt gehouden ga ik daar de hele week heen![]()
FOK!reporter zijn. En dan de finale met jullie kijken in de kroeg
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen erger kippenvel gehad dan LIVE in de zaal de eurovisie tune horen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen erger kippenvel gehad dan LIVE in de zaal de eurovisie tune horen![]()
Ik werd er vooral wat hyper van maar ik ben dan ook niet zo'n megafan als jij bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond het vooral zo tof dat toen ik alles op FOK! in de live topics de dag er na terug las dat er toen bij de tune geroepen werd 'omg nu wordt Greys gek daar'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik werd er vooral wat hyper van maar ik ben dan ook niet zo'n megafan als jij bent.
Jaaaa! Leuk was datquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zo tof dat toen ik alles op FOK! in de live topics de dag er na terug las dat er toen bij de tune geroepen werd 'omg nu wordt Greys gek daar'Ze kennen me
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Kan ik me wel voorstellen ja. Zulke momenten...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.
Dat kippenvel hield de hele dag aan trouwens
Die dag was echt
Werd onderbroken ja...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog in 2000 dat het Songfestival werd onderbroken door de vuurwerkramp of dat m'n ouders een andere zender erop zetten (weet niet meer wat het was). Ik baalde iig als een stekker.!
De uitzending werd sowieso gestopt toen. Had je naar de Belg moeten zappen. of BBC.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog in 2000 dat het Songfestival werd onderbroken door de vuurwerkramp of dat m'n ouders een andere zender erop zetten (weet niet meer wat het was). Ik baalde iig als een stekker.!
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn jullie erg!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Verdomme op alle zenders het zelfde programma, boos overgezapt naar de Belg.
wij keken op Duitsland verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar papa en mama hadden de afstandbediening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De uitzending werd sowieso gestopt toen. Had je naar de Belg moeten zappen. of BBC.
Dat dacht ik nou ook jaquote:
dre kan niet zingen. Dus dat jullie er doorheen zongen is normaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had ik nou in het stadion bij Ajax - FC Twente op 15 mei 2011, toen Dré Hazes Bloed Zweet en Tranen zong, maar overstemd werd door 50.000 toeschouwers.
Dat kippenvel hield de hele dag aan trouwens
Die dag was echt
ja ok, dat was ook de voornaamste reden, maar op dat moment en op die dag was dat gewoon extra speciaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dre kan niet zingen. Dus dat jullie er doorheen zongen is normaal.
Nou ja, ik had ook helemaal niet door dat er iets ergs gebeurd was en in plaats van dat we dat gingen bekijken in het nieuws zapten we snel over, om maar niks te missen.quote:
Nieuws kan je altijd nog terugkijken, kom op, zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook helemaal niet door dat er iets ergs gebeurd was en in plaats van dat we dat gingen bekijken in het nieuws zapten we snel over, om maar niks te missen.
Ja precies, nieuws komt 365 dagen per jaar, het Songfestival maar 1.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuws kan je altijd nog terugkijken, kom op, zeg.
En de vuurwerkramp knalt er ook elk jaar weer in zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja precies, nieuws komt 365 dagen per jaar, het Songfestival maar 1.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |