Tof als je ook foto's maaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter, dus ik zet wel alle zatte dweilen op de foto
Gezellig!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
Op advies van HPKW meld ik me ook aan+eten!
Leuk! Misschien is het handig Greys een PM te sturen, mocht ze deze post missen. Dan krijg je van haar de betaal-pm en zet ze je in de OP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
Op advies van HPKW meld ik me ook aan+eten!
sneeuw en ijzel hoorde ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef RenRen- het volgende:
Dit weekend wordt het kakweer, ik hoop dat het dinsdag beter wordt
Het is altijd weer om lekker te kakken!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef RenRen- het volgende:
Dit weekend wordt het kakweer, ik hoop dat het dinsdag beter wordt
Mits in de baas zijn tijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is altijd weer om lekker te kakken!
Dat houdt ons niet tegenquote:
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij isquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij is
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuisquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien andere wel zodat er meer eten voor MPG en mij is
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuis
Ik zou bij de IKEA zoeen dienbladentrolly halen, kun je meteen vier borden volladen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ik maar gelijk mn bord helemaal propje vol schep bij eerste ronde, anders kom ik nog verhongerd thuis
je kan het hebben dikke manquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef franklop het volgende:
[..]
noem je mij nou dikquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan het hebben dikke man
Voorlopig heb ik recht op 2 x lopend buffet. Zolang JJdJ mij nog niets gegeven heb
goed idee. Neem jij er 2 mee onderweg mpg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou bij de IKEA zoeen dienbladentrolly halen, kun je meteen vier borden volladen.
ja dat deed ik en neequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
noem je mij nou dikVoor straf minstens 72 berichten schrijven deze week
2 pp, neem ik aan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed idee. Neem jij er 2 mee onderweg mpg?
hoelaat ga jij?quote:
Uuuuuhhhhhhhh goede vraagquote:
14.00quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Uuuuuhhhhhhhh goede vraag![]()
.
Ik moet mijn bezigheden de 14e nog ff plannen, aangezien het project deze week over de kop is gegooid.
Ik heb iig zeker tot na lunchtijd bezigheden in eindhoven.
Vanaf hoe laat is de hotelpreparty enzulks eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |