quote:Kans op regen- en onweersbuien
AMSTERDAM - Zeist, 7 mei 2013 - Vandaag zit er meer vocht in de atmosfeer dan de voorgaande dagen. Vanochtend beginnen we nog vrij zonnig, maar al snel ontstaan stapelwolken. Vanmiddag neemt vanuit het oosten de kans op onweersbuien toe. Voor de buien uit wordt het nog 19 tot lokaal 24 graden. De komende dagen blijft het wisselvallig en wordt het koeler.
Vanochtend begint de dag op veel plaatsen zonnig, lokaal komt een enkele (grond)mistbank voor. Over het zuiden trekken soms wat wolkenvelden en zou zeer plaatselijk een spatje regen kunnen vallen. In de loop van de ochtend ontstaan er stapelwolken, die snel dikker worden. De temperatuur loopt snel op. De maxima komen uit tussen 19 en lokaal 24 graden
Vanmiddag groeien de stapelwolken als eerste in het oosten van het land uit tot enkele regen- en onweersbuien. Richting de avond ontstaan op meer plaatsen buien, die lokaal stevig kunnen zijn. (Omdat het om buien gaat is het net zo goed mogelijk dat het in uw plaats droog blijft. Vooraf is niet aan te geven waar de buien precies zullen ontwikkelen en heentrekken.) Er steekt vanmiddag een meest matige noordoostenwind op.
Vanavond vallen verspreid over het land nog een paar buien. De activiteit van de buien neemt daarbij geleidelijk af. Vannacht trekken hier en daar nog wat buienrestanten over, maar op steeds meer plaatsen wordt het droog en klaart het op. In opklaringen kan een mistbank ontstaan. De nacht verloopt zacht met minima rond 12 graden.
Morgen is er in de ochtend een mix van wolken, zon en een lokale bui. In de middag trekt vanuit het zuidwesten een gebied met buiige regen het land binnen. Voor dit gebied uit kunnen ook enkele losse buien ontstaan in het noordoosten van het land, mogelijk met onweer. Bij een matige zuiden- tot zuidwestenwind wordt het 18 graden aan zee en 21 in het binnenland.
Donderdag, Hemelvaartsdag, begint de dag buiig. In de loop van de ochtend trekken de buien naar het noordoosten weg en komt de zon tevoorschijn. In de middag is er een afwisseling van stapelwolken en zon. In het noordoosten kan bewolking nog lang de overhand houden. Met een stevige zuidwestenwind wordt frisse zeelucht aangevoerd. Het wordt hierdoor niet warmer dan 14 graden aan zee en 17 in het oosten.
De rest van het lange Hemelvaartsweekend blijft het koel en wisselvallig. De zon heeft het moeilijk en soms valt wat regen of een losse bui. Met maxima van 12-16 graden leven we onder de normaal voor deze tijd van het jaar. Na het weekend krabbelt de temperatuur langzaam weer wat, maar blijft het wisselvallig.
quote:Eerste zomerse onweersbuien in aantocht
(Novum) - De eerste onweersbuien van deze lente komen dinsdagmiddag vanuit het oosten Nederland binnen. In de avond bereiken die het westen, verwacht een woordvoerder van weeronline.nl.
Eerste zomerse onweersbuien in aantocht
De onweersbuien zijn zeer lokaal en gaan gepaard met een 'redelijke neerslag' en windstoten tot 65 kilometer per uur. "Omdat ze zo lokaal zijn zul je er in veel plaatsen niets van merken", zegt de woordvoerder.
Het duurt even voordat de onweersbuien het strand bereiken, maar toch is het daar dinsdag niet goed toeven. "Vanuit het zuidwesten komt bewolking binnen. In Zeeland is het nu al bewolkt. Er staat dus weinig zon en er is redelijk wat wind", waarschuwt de woordvoerder. "Ik zou vandaag eerder kiezen voor een fietstocht."
In het hemelvaartsweekeinde, vanaf donderdag, wordt het koel en wisselvallig. "We verwachten losse buien bij een maximale temperatuur van 12 tot 16 graden."
maar daar vooruit nog flink veel zon zie ik. we wachten afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef marcel-o het volgende:
dr komt al n flinke bewolking aan vanauit midden Duitsland.
Hier (Twente) wordt het ook al steeds meer bewolkt en de wind is ook iets steviger geworden afgelopen uur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef marcel-o het volgende:
Eerste dikke regenbui nadert zo de grens van Overijssel en Gelderlandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef marcel-o het volgende:
nee in oost brabantquote:
Ik heb je er niet bij geroepen, voordat ik dáár weer valselijk van beschuldigd word...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihahoaho wat een garpigen mod ben jij toch![]()
![]()
Kleine teleurstelling misschien, maar hier in het oosten ook nog steedsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Om de oostelingen jaloers te maken; nog steeds zonnig en warm
In februari, maart heeft het in midden-nederland al een keer goed geonweerd, schrok er toen wakker van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:37 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer eens zover het eerste onweertje voor 2013
Zon is weer terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Om de oostelingen jaloers te maken; nog steeds zonnig en warm
Behoorlijke bui daarro met flink wat onweerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nou mensen.. het was leuk jullie gekend te hebben.
[ afbeelding ]
goede kans, temperaturen zijn lekker hoog in de kustprovincies, en trekrichting lijkt inderdaad goed voor oa Den Haag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
Wat schatten jullie in, komt het noodweer ook in de kustgebieden zoals Den Haag? Volgens het FOK!-weerbericht niet, maar als ik op buienradar kijk zie ik in al mijn leek-wijsheid de buien toch uitdrukkelijk die kant op huppelen.
15 minuten geleden een flinke hagelbui. Qua onweer viel het erg mee. Ik denk dat Dordrecht en Zwijndrecht er erger aan toe zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Behoorlijke bui daarro met flink wat onweer
Rhenen precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
hier in leusden zit een onzichtbare stofzuiger welke alle regenwolken weg neemt. op buienradar zie je werkelijk elke bui net voor amersfoort verdwijen!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is weer de dag van de eeuwige regen in Arnhem
Toen ik zonet de hond uitliet, kon ik zo het Abe Lenstra stadion zien liggen (ik woon boven Leeuwarden).quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik zonet de hond uitliet, kon ik zo het Abe Lenstra stadion zien liggen (ik woon boven Leeuwarden).
Nu is de afbeelding weer normaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef alors het volgende:
Ik kan hier ook wel verder dan 1000 meter zien.
Klopt. Iemand heeft het schild weer aangezet. Buienradar geeft al de hele dag regen over 20 minuten aan. Twintig minuten later is de bui opgelost en komt de volgende weer over 20 minutenquote:
Breda idem, Eindhoven ligt weer eens in de weg.quote:
nie zo mooi, mee wetterenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef marcel-o het volgende:
Draait mooi over bijna heel belgie heen ..
spoelt t mooi weg..quote:
Beterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef pietkanarie het volgende:
Utrecht moet het tot nu toe ook doen met twee druppels. Eigenlijk gewoon droog dus.
Ja, wel een echte bui. Anders liever niksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beterwegwezen met die waterige drap snil
of echte snil of niet
![]()
Waar zou je zoiets kunnen vinden voor een andere land? Ik zou dat graag voor Frankrijk willen hebben. Voor de duivensport. Zodat we kunnen zien hoe goed het is op die locatiequote:
Het zicht in Maastricht was opvallend laag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was hier Wtf aan? Kaartje updatet steeds.. Voortaan even opslaan + uploaden.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was hier Wtf aan? Kaartje updatet steeds.. Voortaan even opslaan + uploaden.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zicht in Maastricht was opvallend laag.
Ah oke, dankuquote:
Als die lijn zich doortrekt, wordt dat vanmiddag geen tennisles voor dochter buitenquote:
Ja sorry was me ff teveel moeite.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zag er indd grappig uit toen ik em voorbij zag komen op WeerWoordquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Ja sorry was me ff teveel moeite.Alle meetstations op 1 na waren verdwenen, qua kleuren zag Nederland er uit als een regenboog. Wat dus zou betekenen dat de gehele oostelijke helft van het land in dichte mist gehuld was.
Edit: oh SpeedyGj heeft er al een screenshot van geplaatst![]()
dat wordt n hele mooie scherpe lijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef Angry_Bird het volgende:
Ik zie op de Europese radar momenteel leuke felle buienlijntjes ontstaan boven noordwest-Frankrijk. Ik neem aan dat dat de voorspelde onweersbuien gaan worden, ipv dat vrij zwakke regenfrontje wat momenteel over Nederland trekt?
Zit in elk geval onweer inquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Koelkastje het volgende:
Almelo word zo vol geraakt net wanneer ik daar weg ben!
Was eventjes leuk hier ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Koelkastje het volgende:
Almelo word zo vol geraakt net wanneer ik daar weg ben!
Ja, Westerkwartier is lekker donker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Leek... storm ineens en donker, ben benieuwd
Was gewoon ziek hoe hard het ineens spoelde..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, Westerkwartier is lekker donker.
Het Noord-Oost Twentsche schild liet ook weer van zich spreken. Behalve een paar drupjes regen, niets hier, terwijl het ten westen van ons geonweerd heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Rabieluh het volgende:
Eens zien hoe het schild van Breda de boel weer gaat vernaggelen.
Enschede bevindt zich daar ook, geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het Noord-Oost Twentsche schild liet ook weer van zich spreken. Behalve een paar drupjes regen, niets hier, terwijl het ten westen van ons geonweerd heeft
Het schild van Arnhem staat ook weer op volle krachtquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Rabieluh het volgende:
Eens zien hoe het schild van Breda de boel weer gaat vernaggelen.
Ik zie de onweer alweer achter me langs glippen op de kaart! Force field activated.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het Noord-Oost Twentsche schild liet ook weer van zich spreken. Behalve een paar drupjes regen, niets hier, terwijl het ten westen van ons geonweerd heeft
Heeft goed gewerkt vandaag, nu weer lekker zonnetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het schild van Arnhem staat ook weer op volle kracht
Que? Hier toch echt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft goed gewerkt vandaag, nu weer lekker zonnetje
ziet er anders veelbelovend uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal wel compleet langs Rotterdam heen gaan!
Hier (eiland Tholen) nog droog, wel een gitzwarte lucht richting zuidwest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef zoem het volgende:
Boven Zeeland lijkt het mee te vallen. Eindhoven ligt as usual weer op ramkoers.
Vandaag een klein buitje gehad in Den Bosch-West. Maar zie iets nieuws onstaan in de lijn van Zeeland/Brussel. Hopelijk hoef ik de tuin niet te sproeien vandaag..quote:
goed planquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef zakjapannertje het volgende:
het regent nu ook, heb enkele kamerplanten nu maar buiten gezet
Ik wil liever weten hoe we dat kreng uitzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Drassss het volgende:
Wie heeft stiekem het schild van Breda aangezet...
Ik woonde eerst in Oost-Brabant (altijd prijs), maar ik merk nu al dat omgeving Breda ellende isquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wil liever weten hoe we dat kreng uitzetten.
Ik heb uit pure frustratie diverse plaatjes waarop het schild actief is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik woonde eerst in Oost-Brabant (altijd prijs), maar ik merk nu al dat omgeving Breda ellende is
was het voorspel, is hier nu weer rustig geworden.quote:
't kakt al in....quote:
Kleve zit je met die stuwwallen waar het lekker op knaltquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
't kakt al in....
Ik moet wel zeggen dat het in Kleve altijd goed raak is. Vooral in de zomer![]()
En dat was het dan weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
was het voorspel, is hier nu weer rustig geworden.
Jupquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kleve zit je met die stuwwallen waar het lekker op knalt
Idd alles ten westenquote:
Uh oh, da's vrij dichtbijquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Disorder het volgende:
Hier in Raalte, Overijssel, begint het te rommelen.
Uh oh, je woont praktisch naast mequote:
Het gaat imo van W -> O...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Uh oh, je woont praktisch naast me![]()
Ik hoor nog niks...
Als jij het hebt, heb ik het ook... Tis gvd net een soaquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als jij het hebt, heb ik het ook... Tis gvd net een soa
Ik heb een paar rommels gehad, volgens mij is het hier ook al over. Of komt er nog meer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Het is hier nu opgehouden (tot nu toe), dus het zal wel naar jou gaan
Ik wil met alle vormen van liefde met je ruilen, ik haat het...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Natuurlijk blijft het hier weer bij een klein strookje... het oosten krijgt altijd het leuke weer
alle?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil met alle vormen van liefde met je ruilen, ik haat het...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:43 schreef Dven het volgende:
Wat bewolking en het zal een graadje of 25 16 worden. Niet veel bijzonders dus
Dven woont in Bulgarije. Tot nu toe weigert hij dat in zijn ondertekst te zetten, zo dat iedereen dat makkelijk kan zien.quote:
weet ik....quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dven woont in Bulgarije. Tot nu toe weigert hij dat in zijn profiel te zetten, zo dat iedereen dat makkelijk kan zien
En wij maar klagen dat de buitenlanders hier niet integreren. Volgens mij is er in Bulgarije niet zoiets als Fok!, op http://rankings.big-boards.com/?filter=all,BU staan maar 3 fora, maar lang niet zo mooi als hier. (Fok! staat 13e wereldwijd)quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dven woont in Bulgarije. Tot nu toe weigert hij dat in zijn profiel te zetten, zo dat iedereen dat makkelijk kan zien
Oh, dat bedoel ik niet hoor, hij is van harte welkom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Resistor het volgende:
[..]
En wij maar klagen dat de buitenlanders hier niet integreren. Volgens mij is er in Bulgarije niet zoiets als Fok!, op http://rankings.big-boards.com/?filter=all,BU staan maar 3 fora, maar lang niet zo mooi als hier. (Fok! staat 13e wereldwijd)
Of je moet het leuk vinden dat de mensen in verwarring raken en steeds dezelfde vragen stellenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik niet hoor, hij is van harte welkom.
Maar je krijgt wel onduidelijkheid als je in zo'n topic als dit mee post over het weer. Als je duidelijk in je ondertitel op het forum zegt waar je woont krijg je niet steeds dezelfde vragen.
Er was toch zo'n landkaart met waar de reguliere users wonen? Zoekserver is alleen kaput dus kan em niet zoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik niet hoor, hij is van harte welkom.
Maar je krijgt wel onduidelijkheid als je in zo'n topic als dit mee post over het weer. Als je duidelijk in je ondertitel op het forum zegt waar je woont krijg je niet steeds dezelfde vragen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:45 schreef sararaats het volgende:
Weersverwachting voor vandaag en volgende nacht
Vanmorgen is het eerst zwaarbewolkt met nog enkele buien in de oostelijke helft van het land. Daarna krijgen we overal vrij mooi en overwegend droog weer met afwisselend zon en wolken. De maxima schommelen tussen 13 graden in de Ardennen en 14 tot 17 graden elders in het land. De wind waait matig en aan zee soms vrij krachtig uit zuidwest.
Vanavond en in het begin van de nacht zijn er nog overal brede opklaringen. In het tweede deel van de nacht wordt het opnieuw zwaarbewolkt vanuit het westen en kan er wat lichte regen of een bui vallen. De minima liggen tussen 5 en 10 graden. De wind waait eerst matig uit zuidwest maar trekt later in het westen van het land aan naar vrij krachtig en aan zee naar krachtig met rukwinden van 50 tot 60 km/h.
Bron: KMI
Eigenlijk meer een 50/50 situatie, in plaats van een pluim zijn er twee trendlijnen. Vreemd genoeg neemt de onzekerheid na volgende week weer af, dat kan het stabiele weer wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
't kan vriezen, 't kan dooien..![]()
is er al wat bekend wanneer t s stabiel gaat worden.. blijft maar aan de gang dit [ afbeelding ]
Doe Dven de groetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef tomaat52 het volgende:
Whehe, volgende week naar Hongarije. Lekker warm weer daar![]()
Wellicht ergens in de zomer of het najaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
't kan vriezen, 't kan dooien..![]()
is er al wat bekend wanneer t s stabiel gaat worden.. blijft maar aan de gang dit [ afbeelding ]
Flink schreeuwen dan, want Servië en Roemenië liggen nog in de weg.quote:
iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef Fredo55 het volgende:
Jammer van de wind, anders was het een lekkere dag geweest.
Die woont in Bulgarije volgens mij.quote:
Mijn topografische kennis is niet zo goed, dacht dat ze bij elkaar lagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Flink schreeuwen dan, want Servië en Roemenië liggen nog in de weg.
heb je dat geprobeerd dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
idden smeken bij de overledenen helpt niet
whut?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
idden smeken bij de overledenen helpt niet
quote:
Wat voor dag is het vandaag?quote:
Jaquote:
Moet ik hard gaan schreeuwen idd...quote:
vanwege de naam jezus denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaa die snapte ik maar ik snap niet waarom hij het vroeg....
Iedereen die hier regelmatig komt weet dat. Ophouden met die flauwekulquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dven woont in Bulgarije. Tot nu toe weigert hij dat in zijn ondertekst te zetten, zo dat iedereen dat makkelijk kan zien.
Je ziet het trouwens wel als je op z'n profiel klikt.
99,8% van de topicbezoekers weet waar ik woonquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef seasushi het volgende:
[..]
weet ik....
Ik veranderde het alleen even voor 99,8% van de topicbezoekers
Dat is mijn doel ja. Die paar simpele geesten in verwarring brengen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je moet het leuk vinden dat de mensen in verwarring raken en steeds dezelfde vragen stellen
Mijn gehoor is vrij scherpquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Flink schreeuwen dan, want Servië en Roemenië liggen nog in de weg.
Je bent zelf een beetje simpel, dat je zo reageert op mensen die hier niet vaak komen. Beetje kinderachtig eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is mijn doel ja. Die paar simpele geesten in verwarring brengen.
Het is behoorlijk simpel wanneer je er van uit gaat dat iedereen in Nederland zit. Want dat is op fok en ook in dit topic niet het geval. Wanneer je weet dat het op een bepaalde dag in Nederland rond de 16 graden is en ik noem dat het hier 25 graden is, dan is het ook te belachelijk voor woorden om aan te nemen dat ik in Schubbekutteveen of waar dan ook binnen de Nederlandse landsgrenzen vertoef.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent zelf een beetje simpel, dat je zo reageert op mensen die hier niet vaak komen. Beetje kinderachtig eigenlijk.
Wat is de toegevoegde waarde om te posten wat voor weer het in Zierikzee is? Gaat dit topic over actuele temperaturen in Nederland? Ik zal je het antwoord geven : Neen, dit topic is oorspronkelijk niet bestemd om de actuele temperaturen en dergelijke in Nederland te vermelden. Tip : Wanneer je de topictitel ziet dan kan je het misschien wel raden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:17 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is verder de toegevoegde waarde om (ongeveer dagelijks) te posten wat voor weer het een paar 1000 kilometer verderop is?
ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
99,8% van de topicbezoekers weet waar ik woon
Overdrijving inderdaad. Vaste bezoekers van dit topic zal het wel meer dan ofdoende dekken. Verdere uitleg staat in de posts hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde om te posten wat voor weer het in Zierikzee is? Gaat dit topic over actuele temperaturen in Nederland? Ik zal je het antwoord geven : Neen, dit topic is oorspronkelijk niet bestemd om de actuele temperaturen en dergelijke in Nederland te vermelden. Tip : Wanneer je de topictitel ziet dan kan je het misschien wel raden.
Jullie weergaves van hoe zonnig of wat dan ook het is is in ieder geval even irrelevant als wanneer ik dat doe. Laten we anders afspreken dat we allemaal bij de essentie blijven en hier alleen nog maar komen wanneer 'de atmosfeer op ontploffen staat'.
Ik zal in ieder geval niet omwille van een klein handjevol personen stoppen met posten in dit topic omdat ik mettertijd toevallig naar het buitenland ben verhuisd. Verder zal ik dan ook niet meer op dit gejammer ingaan, alle klachten PM'en jullie maar en ik zal bij dezen direct ook beloven dat ik het niet lezen zal.
Laten we hier maar gewoon doen waar dit topic uiteindelijk naar toe gegroeid is : Het bespreken van het weer. Waar dan ook.
Al woon je als Nederlander op Mars.quote:
quote:
Ik vind het prima dat je in dit topic post hoor maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je kickt op die jaloerse reacties op het mooie weer in Bulgarijequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is mijn doel ja. Die paar simpele geesten in verwarring brengen.
Dit dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:34 schreef knep het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je in dit topic post hoor maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je kickt op die jaloerse reacties op het mooie weer in Bulgarije
Gisteren was ik op safari in het buitenland (Zoo Parc Overloon)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:34 schreef knep het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je in dit topic post hoor maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je kickt op die jaloerse reacties op het mooie weer in Bulgarije.
Zal niet ontkennen dat ik ook af en toe een zweem van jaloezie ontwaar als jij post dat je lekker buiten aan het ontbijten bent in NB april.
OT: Redelijk wat zon hier in midden Limburg, alleen vrij fris.
Ik ben redelijk vaak een aantal maanden in Zweden, heb daar ook gewoond. Mocht ik daar weer naar toe verhuizen dan zal ik ook zeker niet stoppen met posten en daar is het weer toch dikwijls slechter dan in Nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:34 schreef knep het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je in dit topic post hoor maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je kickt op die jaloerse reacties op het mooie weer in Bulgarije.
Zal niet ontkennen dat ik ook af en toe een zweem van jaloezie ontwaar als jij post dat je lekker buiten aan het ontbijten bent in NB april.
OT: Redelijk wat zon hier in midden Limburg, alleen vrij fris.
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef minthy het volgende:
Can't we all just get allong?!![]()
We leven allen onder dezelfde atmosfeer![]()
/zweefteef
Precies, ik woon zelf ook niet in Nederland, maar post hier ook gewoon. (Al is mijn weer niet zo mooi als in Bulgarije en zal het nauwelijks van het Nederlands weer verschillen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef -CRASH- het volgende:
Het vaste clubje heeft er geen probleem mee
Mij maakt het geen fluit uit wie wat post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef -CRASH- het volgende:
Het vaste clubje heeft er geen probleem mee
Ik ga hier 3 meter de grens over... en ik zou niet mogen posten hoe het weer daar isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef Felagund het volgende:
Mij lijkt het juist interessanter als ook wordt gepost naar weersverschijnselen buiten eigen landsgrenzen.
Je moet dan gewoon het weer interpoleren naar Nederland. Dan mag het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga hier 3 meter de grens over... en ik zou niet mogen posten hoe het weer daar is
Iedereen kan hier gewoon meeposten, er staat nergens vermeld dat dit topic alleen over NL zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef sararaats het volgende:
als ik het goed begrepen heb mag ik m'n verslag uit Belgie blijven posten en anders moet je het zeggen
In Spoiler tagsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef sararaats het volgende:
als ik het goed begrepen heb mag ik m'n verslag uit Belgie blijven posten en anders moet je het zeggen
Elke Nederlander/Belg waar ter wereld hij/zij ook woont/werkt of op vakantie isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen kan hier gewoon meeposten, er staat nergens vermeld dat dit topic alleen over NL zou moeten gaan.
Eigenlijk vind ik dit ook gewoon een enorm zinloze discussie.
Dan mag het nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef sararaats het volgende:
in 1 woord: onweerachtig
ik ben een rasechte Belg ;
Zo zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef sararaats het volgende:
in 1 woord: onweerachtig
ik ben een rasechte Belg ;
zolang je maar duidelijk in elke post zet dat je in Belgie woontquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef sararaats het volgende:
Maar hoe zit dat dan als wequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je maar duidelijk in elke post zet dat je in Belgie woont
Bron: KMI is niet genoeg?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je maar duidelijk in elke post zet dat je in Belgie woont
Meld in de disclaimer dat je in Duitsland zit maar dat het echt over het Nederlandse weer gaat. Bij voorkeur in drievoud, één exemplaar voor jezelf, één voor de posters hier en één voor de mod ter controle en voor documentatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als we
Foto/video verslagen vanuit Duitsland maken
van het Nederlandse weer
lastig, lastig, apart topic lijkt me dan het bestequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als we
Foto/video verslagen vanuit Duitsland maken
van het Nederlandse weer
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet dacht dat ik serieus was
Of dit topic maar opheffenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou iedereen de geografische coördinaten van het weer waarover hij/zij post in de post vermelden. Dan is er nooit meer onduidelijkheid.
ff zonder gekheid er is ooit een begin gemaakt waarop de vaste bezoekers hun locatie konden aangeven, geen flauw idee waar dat ding is gebleven maar het idee is goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou iedereen de geografische coördinaten van het weer waarover hij/zij post in de post vermelden. Dan is er nooit meer onduidelijkheid.
Deze kaart bedoel je zeker:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff zonder gekheid er is ooit een begin gemaakt waarop de vaste bezoekers hun locatie konden aangeven, geen flauw idee waar dat ding is gebleven maar het idee is goed
of gewoon elkaar in waarde latenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Felagund het volgende:
Dven grijp je kansquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze kaart bedoel je zeker:
http://maps.google.nl/map(...)128,9.876709&t=h&z=7
Maar daar staan ook alleen maar Fokkers in Nederland op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |