wat ik ook aan het denken, maar die "hornblower" wist toch niet dat theon zich zo zat op te winden daarover?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:04 schreef Doler12 het volgende:
Zo weer een mysterie opgelost!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na seizoen 1 had ik echt iets van, dit gaat heel vet worden.. maar helaas iets minder idd dan ik gehoopt had.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef DO2 het volgende:
Ik vind seizoen 3 ook wel de minste tot nu toe, trouwens.
Een hoop scenes zijn voor mijn gevoel te lang, of soms zelfs compleet overbodig.
De scenes in seizoen 1 en 2 waren vaak toch 'n stuk treffender.
Maar het is al met al nog altijd erg vermakelijk.
Is meer een easter egg van de makers, dan een verwijzing denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wat ik ook aan het denken, maar die "hornblower" wist toch niet dat theon zich zo zat op te winden daarover?
Dat is niet zo'n heel raar vermoeden, dat wordt in seizoen 1 zo ongeveer letterlijk gezegd in z'n gesprek met Illyrio Mopatis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:11 schreef Hierro het volgende:
Die gesprekken tussen Varys en Littlefinger zijn toch wel een van de beste momenten uit de serie. Ik vermoed dat Varys uiteindelijk de kant van Dany kiest en haar helpt de invasie te faciliteren.
Toen wilde hij een dothraki invasie, met moordenaars naar Dany in opdrqcht van Robert. Dan kan het hem niet om haar te doen zijn. Ik denk dat dat alleen voor meer chaos was, maarja. ik vraag me echt af wat Varys' doelen zijn. Ik denk in ieder geval dat zijn plannetjes nog heel belangrijk gaan wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n heel raar vermoeden, dat wordt in seizoen 1 zo ongeveer letterlijk gezegd in z'n gesprek met Illyrio Mopatis.
Beter dan Joffrey in elk gevalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Sansa en Tyrion nog best eens een gelukkig huwelijk zouden kunnen hebben als ze een soort van "gentlemen's agreement" weten te bereiken.
Moet Sansa wel eens een keer echt van die naïeve roze wolk van dr afstappen, maar ik weet zeker dat hij buiten het hele ik-zal-nooit-van-je-houden-en-altijd-buiten-de-deur-neuken een prima man voor haar is.
Beter dan Loras ook. En zeker beter dan LF.quote:
Dit staat er op GoT Wikia mbt "de-man-wiens-naam-een-publiek-geheim-is" (DMWNEPGH):quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:04 schreef Doler12 het volgende:
Zo weer een mysterie opgelost!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk best een goede man voor haar, maar ik denk dat ze als jonge tienervrouw helemaal panisch wordt van het idee van seks met de dwerg. En qua status is het natuurlijk ook 10x niks. En het lijkt al helemaal niet op de sprookjesprins in haar fantasieën.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Sansa en Tyrion nog best eens een gelukkig huwelijk zouden kunnen hebben als ze een soort van "gentlemen's agreement" weten te bereiken.
Moet Sansa wel eens een keer echt van die naïeve roze wolk van dr afstappen, maar ik weet zeker dat hij buiten het hele ik-zal-nooit-van-je-houden-en-altijd-buiten-de-deur-neuken een prima man voor haar is.
Ik zat zelf al te denken, ik zou dus echt 1000x liever trouwen met Tyrion, dan met die Loras.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Beter dan Loras ook. En zeker beter dan LF.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen wilde hij een dothraki invasie, met moordenaars naar Dany. Dan kan het hem niet om haar te doen zijn. Ik denk dat dat alleen voor meer chaos was, maarja. ik vraag me echt af wat Varys' doelen zijn. Ik denk in ieder geval dat zijn plannetjes nog heel belangrijk gaan worden
Targaryen op de troon, maar dan wel een geschikte, niet een rerun van de mad king.quote:Lord Varys:
He found one bastard already. He has the book. The rest will come.
Illyrio:
And when he has the truth, what will he do?
Varys:
The gods alone know. The fools tried to kill his son. And what's worse - they botched it. (close and lock gate.) The wolf and the lion will be at each other's throats. We will be at war soon my friend.
Illyrio:
What good is war now? We're not ready. If one Hand can die, why not a second?
Varys:
This hand is not the other.
Illyrio:
We need time. Khal Drogo will not make his move until his son is born. You know what these savages are.
Varys:
"Delay," you say. "Move fast," I reply. This is no longer a game for two players.
Illyrio:
It never was. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |