quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
Politie, militair, piloot etc ja.
Beveiliger, boa... nee
Ik zit niet bij de gemeentelijke hanhaving. Maar bij vervoerbedrijf. Dus wildplassers en fout parkeren shit doe ik niet.quote:
Wat dan, zwartrijders? Zelfde toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de gemeentelijke hanhaving. Maar bij vervoerbedrijf. Dus wildplassers en fout parkeren shit doe ik niet.
Ja maar 90% vd tijd gewoon mensen helpen of adviseren. Bij calamiteit of bedreiging erheen gaan enz.quote:
Dan nog... Vrouwen vinden piloten leuk, schat ik zo in, omdat die ook nog een leuk zakcentje binnenharken.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja maar 90% vd tijd gewoon mensen helpen of adviseren. Bij calamiteit of bedreiging erheen gaan enz.
Niet alleen boetes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat altijd om de persoon, jijzelfquote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Dibble het volgende:
Sinds 3 jaar loop ik continu in uniform buiten mijn vrije tijd om. Eerst als beveiliger en nu kaartcontroleur (boa ).
In het begin hoorde ik van collega's en kennissen van ; hey man helemaal strak in pak. Die chickies kijken echt tegen je op! You're the boss.
Tot nu toe heb ik er echter niet veel of niks van gemerkt om eerlijk te zijn. Ja, mensen denken twee keer na voor ze iets aan je vragen of iets willen zeggen. Op school wordt oom keer op keer gehamerd dat wij als voorbeeldfiguur dienen.
Maargoed. Van de vrouqlijke medemens merk ik geen bijzondere aandacht. Wel grappig dat als ik een mezelf ben tijdens werk en sneaky lach of knipoog naar een vrouw (burger) ze dan wel verrast lijken te zijn.
Hoor graag van mensen die in eenzelfde soort situatie zitten en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb zelfs swag in een AH-tenue.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hangt echt af van de functie, dan pas kan een uniform er behoorlijk aan bijdragen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb zelfs swag in een AH-tenue.
Zou je dit willen onderbouwen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Alle uniformen die het uitvoeren van overheidstaken vertegenwoordigen maken een indruk op me ja, namelijk: een negatieve. Moet stiekem altijd een beetje huilen vanbinnen als ik mensen in die uniformen zie, vooral als het van die politieagenten, stadswachten en militairen zijn die denken dat ze met iets belangrijks bezig zijn.
Donderstraal toch op man..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef Vaandrig het volgende:
Als ik in mijn uniform loop val ik direct op door mijn klederdracht(militair). Dan zie je veel mensen kijken zowel mannelijk als vrouwelijk, maar dit kan ook zijn omdat je opvalt niet perse omdat vrouwen het aantrekkelijk vinden.
Wel geloof ik dat dit cliché bestaat.
Dat dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ja maar dan moet je wel militair of piloot zijn.
Net kaartjesknipper kom je er niet
gast wake the fuck up, je bent boa, geen enkele vrouw heeft trek in die 'aandacht' van een pauper die niet verder in zijn leven komt dan het eindstationquote:Wel grappig dat als ik een mezelf ben tijdens werk en sneaky lach of knipoog naar een vrouw (burger) ze dan wel verrast lijken te zijn.
Echt waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Echt? ik kan mij dit, ben natuurlijk man, ECHT niet voorstellen
Soms hebben ze ook gewoon een broek en een shirt aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zon wit overalding met alle spetters van de regenboog?
wat vreemd
Ik heb veel liever het uniform van een generaal dan een stom pak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef S4pphire het volgende:
Politie
Militair
Piloot
boa
Uniform![]()
Pak![]()
waarom ziet een vuilnisman of een schilder er dan extra hot uit? Het is niet dat ze geld of hersenen hebben ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:30 schreef shawtyyy het volgende:
wel 'n sexy pakje he.. vuilnismannen zien r ook gewoon hot uit.. I have to admit hahahaha wel fout van me maar ja ;p wel gek dat zo'n jasje een man extra aantrekkelyk kan laten lijken he.. :/
HOT ja, maar dat was 't dan ook, hersenen en geld hebben hier precies niks mee te maken zo ver moet je niet denken ;pquote:Op zondag 16 juni 2013 03:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
waarom ziet een vuilnisman of een schilder er dan extra hot uit? Het is niet dat ze geld of hersenen hebben ofzo.
Wat is er hotter aan een vuilnisman dan aan een ijscoman?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:32 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
HOT ja, maar dat was 't dan ook, hersenen en geld hebben hier precies niks mee te maken zo ver moet je niet denken ;p
het 'hotte' eraan is dat ze hard werken, daar draait 't eigk een beetje om. kom op, zeg zelf nou, wat de fuk zou er aantrekkelijk moeten zijn aan een ijscoman zo eentje die blij met zn pedobusje irritant klingelt door de straten ...nee;pquote:Op zondag 16 juni 2013 03:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is er hotter aan een vuilnisman dan aan een ijscoman?
Of is het feit dat er een man aan het werk is al voldoende?
is ook hard werken...quote:Op zondag 16 juni 2013 03:35 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
het 'hotte' eraan is dat ze hard werken, daar draait 't eigk een beetje om. kom op, zeg zelf nou, wat de fuk zou er aantrekkelijk moeten zijn aan een ijscoman zo eentje die blij met zn pedobusje irritant klingelt door de straten ...nee;p
De ijscoman ruikt in ieder geval niet naar verrot fruit maar naar kaneel-vanille, dat moet dan toch ook ergens wel HOT!1 zijn?quote:
dem babes like it dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrty rAAwr haahahah ;pquote:Op zondag 16 juni 2013 03:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De ijscoman ruikt in ieder geval niet naar verrot fruit maar naar kaneel-vanille, dat moet dan toch ook ergens wel HOT!1 zijn?
smeerlap! ik ga morgen mijn ijscoman baantje opzeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:39 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
dem babes like it dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrty rAAwr haahahah ;p
Yesssss weeeer n achterlijk bloedirritant geklingel minder! dankzij moi!quote:Op zondag 16 juni 2013 03:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
smeerlap! ik ga morgen mijn ijscoman baantje opzeggen.
Nee, ik was van plan alleen dat klingelen nog te doen en de ijsbakken te vervangen voor een orgel. Voor moneyzz en fame jwz.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:43 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Yesssss weeeer n achterlijk bloedirritant geklingel minder! dankzij moi!
Hahahahahaah funny dudequote:Op zondag 16 juni 2013 03:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, ik was van plan alleen dat klingelen nog te doen en de ijsbakken te vervangen voor een orgel. Voor moneyzz en fame jwz.
Nog behoefte aan een nachtelijke ode d'amour gespeeld vanaf mijn bakfiets?quote:
vind je het goed als mn antwoord daarop nee is? want mn antwoord daarop is neequote:Op zondag 16 juni 2013 03:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nog behoefte aan een nachtelijke ode d'amour gespeeld vanaf mijn bakfiets?
nee dat vind ik goed dan doe ik het wel niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:54 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
vind je het goed als mn antwoord daarop nee is? want mn antwoord daarop is nee
topquote:Op zondag 16 juni 2013 03:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
nee dat vind ik goed dan doe ik het wel niet.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
Politie, militair, piloot etc ja.
Beveiliger, boa... nee
Was het wel lekker?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren nog genaait door een vrouwelijke boa, in figuurlijke zin. Nee, ze was alles behalve aantrekkelijk.
Het was heerlijk en ook ontzettend muf want ik heb gewoon een vergunning hier.quote:
Lekker dan,quote:Op zondag 16 juni 2013 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was heerlijk en ook ontzettend muf want ik heb gewoon een vergunning hier.
Dat wordt weer een gevalletje bezwaar aantekenen, tijd spenderen etc.
Naaizakken zijn het alhoewel ik het aan de andere kant toch wel weer waardeer want het is hier alleen voor vergunninghouders en gezien het aantal plekken hoef ik geen wildparkeerders voor de deur.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lekker dan,
Bij mij hebben ze serieus ooit een half uur bij mijn fiets gestaan omdat ik deze op een plek had ''geparkeerd'' waar geen fietsen mochten staan. Maar goed moest toch nog boodschappen doen/winkelen dus heb ze maar lekker laten staan.
Dit, en nothing beats an astronaut.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ja maar dan moet je wel militair of piloot zijn.
Net kaartjesknipper kom je er niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:32 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
HOT ja, maar dat was 't dan ook, hersenen en geld hebben hier precies niks mee te maken zo ver moet je niet denken ;p
Oh, kwas de looks vergeten,dat moet ie ook 'n beetje hebben. Dit lijkt natuurlijk nergens op,quote:Op zondag 16 juni 2013 10:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello. Nein dizbatcher says zere iss problem mit deine kable"
Beetje dat idee?
Buitengewoon OpsporingsAmbtenaar.quote:
a die dankjequote:Op zondag 16 juni 2013 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buitengewoon OpsporingsAmbtenaar.
Kan een boswachter zijn, of een conducteur, maar meestal is het gewoon een stadswacht die je sommeert van je fiets te stappen.
Als je een kaartjesknipper of beveiliger als voorbeeld neemt is het ergens in je leven goed fout gegaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Dibble het volgende:
Sinds 3 jaar loop ik continu in uniform buiten mijn vrije tijd om. Eerst als beveiliger en nu kaartcontroleur (boa ).
In het begin hoorde ik van collega's en kennissen van ; hey man helemaal strak in pak. Die chickies kijken echt tegen je op! You're the boss.
Tot nu toe heb ik er echter niet veel of niks van gemerkt om eerlijk te zijn. Ja, mensen denken twee keer na voor ze iets aan je vragen of iets willen zeggen. Op school wordt oom keer op keer gehamerd dat wij als voorbeeldfiguur dienen.
Maargoed. Van de vrouqlijke medemens merk ik geen bijzondere aandacht. Wel grappig dat als ik een mezelf ben tijdens werk en sneaky lach of knipoog naar een vrouw (burger) ze dan wel verrast lijken te zijn.
Hoor graag van mensen die in eenzelfde soort situatie zitten en wat hun ervaringen zijn.
ik vind van de uniform beroepen piloten juist minder..quote:
Omdat het lastiger uitgaat zeker?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik vind van de uniform beroepen piloten juist minder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |