quote:Op maandag 6 mei 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
Politie, militair, piloot etc ja.
Beveiliger, boa... nee
Ik zit niet bij de gemeentelijke hanhaving. Maar bij vervoerbedrijf. Dus wildplassers en fout parkeren shit doe ik niet.quote:
Wat dan, zwartrijders? Zelfde toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de gemeentelijke hanhaving. Maar bij vervoerbedrijf. Dus wildplassers en fout parkeren shit doe ik niet.
Ja maar 90% vd tijd gewoon mensen helpen of adviseren. Bij calamiteit of bedreiging erheen gaan enz.quote:
Dan nog... Vrouwen vinden piloten leuk, schat ik zo in, omdat die ook nog een leuk zakcentje binnenharken.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja maar 90% vd tijd gewoon mensen helpen of adviseren. Bij calamiteit of bedreiging erheen gaan enz.
Niet alleen boetes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat altijd om de persoon, jijzelfquote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Dibble het volgende:
Sinds 3 jaar loop ik continu in uniform buiten mijn vrije tijd om. Eerst als beveiliger en nu kaartcontroleur (boa ).
In het begin hoorde ik van collega's en kennissen van ; hey man helemaal strak in pak. Die chickies kijken echt tegen je op! You're the boss.
Tot nu toe heb ik er echter niet veel of niks van gemerkt om eerlijk te zijn. Ja, mensen denken twee keer na voor ze iets aan je vragen of iets willen zeggen. Op school wordt oom keer op keer gehamerd dat wij als voorbeeldfiguur dienen.
Maargoed. Van de vrouqlijke medemens merk ik geen bijzondere aandacht. Wel grappig dat als ik een mezelf ben tijdens werk en sneaky lach of knipoog naar een vrouw (burger) ze dan wel verrast lijken te zijn.
Hoor graag van mensen die in eenzelfde soort situatie zitten en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb zelfs swag in een AH-tenue.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hangt echt af van de functie, dan pas kan een uniform er behoorlijk aan bijdragen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb zelfs swag in een AH-tenue.
Zou je dit willen onderbouwen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Alle uniformen die het uitvoeren van overheidstaken vertegenwoordigen maken een indruk op me ja, namelijk: een negatieve. Moet stiekem altijd een beetje huilen vanbinnen als ik mensen in die uniformen zie, vooral als het van die politieagenten, stadswachten en militairen zijn die denken dat ze met iets belangrijks bezig zijn.
Donderstraal toch op man..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef Vaandrig het volgende:
Als ik in mijn uniform loop val ik direct op door mijn klederdracht(militair). Dan zie je veel mensen kijken zowel mannelijk als vrouwelijk, maar dit kan ook zijn omdat je opvalt niet perse omdat vrouwen het aantrekkelijk vinden.
Wel geloof ik dat dit cliché bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |