Ik doe nu na 3 maanden trainen:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen...
Als ik naar mijn eigen stats kijk:
SQ: 130 kilo
DL: 80 kilo
BP: 70-80 kilo
BW= 70 kilo
Genoemde gewichten zijn worksets.
In mijn nieuwe gym is sinds afgelopen week zowaar een deadliftplatform aanwezig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:22 schreef H1N1 het volgende:
Bij mijn gym hebben ze een laminaatvloer, allemachtig wat een geluid als je die laatste rep niet meer subtiel neer kan zetten.
volgende week. Zeer clean.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Kerol het volgende:
Damn is het al BULK seizoen? Zat van de cut.. Wanneer beginnen jullie weer te bulken? Eind augustus of wanneer je op vakantie bent geweest oid?
Na mijn laatste vakantie denk ik, maar dat is eind augustusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Kerol het volgende:
Damn is het al BULK seizoen? Zat van de cut.. Wanneer beginnen jullie weer te bulken? Eind augustus of wanneer je op vakantie bent geweest oid?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Snakey het volgende:
Beetje vage foto maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet is er een behoorlijk verschil in mijn linker en rechterbeen. Dat is vooral omdat ik een ontsteking had omdat m'n (gebroken) botten in aanraking met straatvuil was gekomen, en ik in 3 maanden 16 keer ben geopereerd. Dat heeft enorm veel energie uit m'n been getrokken. Hoewel het dunner is is het niet meer vreselijk merkbaar zwakker. Dat heb ik dus alvast bijgetraind.
Bonusfoto, kuitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Onder m´n knie gaat m´n echte been nog 14 cm door. En kracht komt (zo goed als) recht naar beneden op je onderbeen te staan. Er wordt dus nauwelijks spierkracht vanuit je onderbenen gebruikt bij een DL of squat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede benen inderdaad. Dat je dat(squatten,deadliften) gewoon kan met 1 missend onderbeen.
ONZ / [DE GYM #63] Daily fixquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef b4kl4p het volgende:
Boah die kwark van de appie man, alsof het al jaren in het schap staat.
C1000 is de beste die ik ben tegengekomen, wat jullie?
Kwark van de appie. Neem gewoon Zaanse Hoeve. Goedkoop en veel eiwitten per 100 gram. Verder gewoon opeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef b4kl4p het volgende:
Boah die kwark van de appie man, alsof het al jaren in het schap staat.
C1000 is de beste die ik ben tegengekomen, wat jullie?
Je kan prima ripped worden zonder te squatten (come at me, squat-fetisjisten). Deze kerel (en Snakey) kan bijvoorbeeld prima leg pressen met een been. Core en rug kun je prima pakken met een stiff-leg deadlift. Correct me if I'm wrong snakey, maar volgens mij gaat dat prima met een prothese.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lijkt me veel lastiger dan in het geval van snakey. Squatten e.d. is onmogelijk?
De enige ervaring die ik met teveel UV heb, is een melanoom.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand ervaring met de zonnebank? Hoor dat het tegen heel veel huidonevenheden helpt zoals rugacne en het verkleuren van striae. Heb aardig wat battle scars van mijn bulk. Zat te denken om 1x per week 20 minuten te gaan
Maakt toch niet veel uit of je een dag op het strand ligt of een kwartier in een zonnebank. Vooral niet als je het met mate doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De enige ervaring die ik met teveel UV heb, is een melanoom.
Gezien mijn ervaring ben ik tegenwoordig zwaar paranoid als het gaat om UV. Op het strand trek ik regelmatig een shirtje aan. Dan zien de chickzzz mijn abzzz maar niet. Ik sport in de eerste plaats voor mezelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maakt toch niet veel uit of je een dag op het strand ligt of een kwartier in een zonnebank. Vooral niet als je het met mate doet.
Hangt ook nog van het type zonnebank af. Maatje van me gaat hier altijd net over de grens in Duitsland, die had 12 minuten onder 1 of andere turbobruiner gelegen en zag eruit als een kreeft. Tot aan z'n oogleden verbrandquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maakt toch niet veel uit of je een dag op het strand ligt of een kwartier in een zonnebank. Vooral niet als je het met mate doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |