abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 12:04:48 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126123387

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_126123571
Gisteren met een fles chocolademelk over Dam Square en een meegebrachte bak kwark leegeten in een ijssalon terwijl de kuikens met hun sorbet zaten. "It's all over your face ;(", stug dooreten.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:10:45 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126123578
Dat gevoel wanneer je een nieuwe multivitamine neemt en je urine bijna lichtgevend geel wordt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 6 mei 2013 @ 12:28:04 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_126124209
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Push. het volgende:

[..]

Uhu. Doe er maar wat onderzoek naar, na creatine meest 'bewezen' supplement.
Sorry, maar je kletst uit je nek, en gezien je uitspraak zou het me niet verbazen als jij geen enkel onderzoek zelf hebt gelezen over beta alanine bij de bron.

Sowieso zijn er van zaken zoals caffeine bijna 35x (! :') ) meer te vinden in relatie met krachttraning. Google Scholar:

"beta alanine" strength training - 752 results
"caffeine" strength training - 27,200 results

Er is zeer matig bewijs dat beta alanine samen met creatine *misschien* een mini-verbetering geeft ten opzichte van creatine zelf. Meer niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 06-05-2013 12:33:50 ]
Confidence through competence
pi_126124226
Donderdag kuiten getrained en vandaag nog spierpijn. Ik hoop wel dat ze gaan groeien want ze zijn echt fucking klein:/.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:43:37 #6
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126124653
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef esv7 het volgende:
Donderdag kuiten getrained en vandaag nog spierpijn. Ik hoop wel dat ze gaan groeien want ze zijn echt fucking klein:/.
ik hoor heel veel mannen over kleine kuiten die maar niet groeien. Ik moet juist oppassen dat ze niet te groot worden.
pi_126124734
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ik hoor heel veel mannen over kleine kuiten die maar niet groeien. Ik moet juist oppassen dat ze niet te groot worden.
Ik heb het uberhaubt opgegeven om mn kuiten nog te trainen #genetics #groot :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 6 mei 2013 @ 12:47:57 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_126124786
quote:

[..]

Ben ik dan de uitzondering? Das zo'n beetje het enige dat wil groeien. En ik train die krengen nooit specifiek :')

Kuiten zijn bij mij ook de reden dat die impendatie meters waar je op gaat staan zo laag zitten in bf%
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 6 mei 2013 @ 12:48:39 #9
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126124807
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb het uberhaubt opgegeven om mn kuiten nog te trainen #genetics #groot :')
je bedoelt dt ze juist groot of klein zijn? En #we#zitten#niet#op#twitter#:')
pi_126124854
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

je bedoelt dt ze juist groot of klein zijn? En #we#zitten#niet#op#twitter#:')
Groot, enorme moeite om broeken te vinden waar mn kuiten in passen ;(
  maandag 6 mei 2013 @ 12:50:56 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126124882
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ben ik dan de uitzondering? Das zo'n beetje het enige dat wil groeien. En ik train die krengen nooit specifiek :')

Kuiten zijn bij mij ook de reden dat die impendatie meters waar je op gaat staan zo laag zitten in bf%
nee, die meten gewoon de weerstand van je huid. Die stroom gaat niet door je poten heen omhoog hoor ;)
Gewoon veel eelt heb je dan.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:51:22 #12
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126124892
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

ja misschien wel en volgens mij zijn benen sowieso moeilijk voor mannen qua groei. Ik doe alleen wat calf raises meer niet. Jij kan zeker in ontspannen houding ook geen huid pakken?
pi_126124913
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:

Damn! Hoelang heb je hiervoor getraind, dat je nu als vrouw al zo snel op 12x80 kg squats zit? Keep it up!

Hiervoor als vroeger?
Met tussenpozen zowat van mijn 18e tot mijn 28e, maar lichter dan ik nu doe.

En thx :) ben zelf ook wel tevreden :D
  maandag 6 mei 2013 @ 12:52:34 #14
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126124933
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Groot, enorme moeite om broeken te vinden waar mn kuiten in passen ;(
haha ja en dan heb je ht als man nog easy, jullie dragen niet echt skinnyjeans toch? Draag je chinos?
pi_126125009
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:52 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

haha ja en dan heb je ht als man nog easy, jullie dragen niet echt skinnyjeans toch? Draag je chinos?
Chino's passen niet, tapered leg past nooit, wide leg past bijna nooit. Heb eigenlijk alleen maar cargo pants maar daarvan scheurt er ook om de zoveel maand weer 1 uit omdat die eigenlijk ook te strak zitten :')

Denk dat ik ze 2-4 maten groter ga kopen en laat innemen :')
  maandag 6 mei 2013 @ 12:54:51 #16
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_126125025
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

ja misschien wel en volgens mij zijn benen sowieso moeilijk voor mannen qua groei. Ik doe alleen wat calf raises meer niet. Jij kan zeker in ontspannen houding ook geen huid pakken?
Ik kan het nog net pakken, maar het glipt snel weg ja. Maar dat is meer het general te hoge BF% wat ik nog heb, 14-15% denk ik nu (spiegel & neck/waist verhouding). Meeste broeken die ik heb zitten strak om mijn kuiten heen of moet ik echt afstropen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_126125026
Ik kan dankzij mn bovenbenen en in mindere mate mn kuiten geen fatsoenlijk zittende spijkerbroek vinden. Ik moet ze altijd te groot voor mn middel kopen omdat ik dankzij mn bovenbenen mn spijkerbroeken in maat 36 moet kopen, terwijl ik in mn middel 34 heb... Nu de rest van mn lichaam zo groot krijgen :)
pi_126125596
Ik pak kuiten op de seated calf machine en in de smith. Dan ga ik met mijn tenen op een 20kilo plaat staan en dan 3x15 op mn tenen omhoog en met de hielen helemaal tot de grond omlaag.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_126125777
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:11 schreef DeLoet het volgende:
Ik pak kuiten op de seated calf machine en in de smith. Dan ga ik met mijn tenen op een 20kilo plaat staan en dan 3x15 op mn tenen omhoog en met de hielen helemaal tot de grond omlaag.
Met hoeveel gewicht?

Ik doe standing calf raises 4x12 x80 kg momenteel, die kuiten doen *poef* ik draag alleen nog broeken met stretch of een wat wijdere bootcut, anders passen mijn kuiten er niet meer in. Gelukkig is het jurkjesweer O+
pi_126126558
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Met hoeveel gewicht?

Ik doe standing calf raises 4x12 x80 kg momenteel, die kuiten doen *poef* ik draag alleen nog broeken met stretch of een wat wijdere bootcut, anders passen mijn kuiten er niet meer in. Gelukkig is het jurkjesweer O+
ik hang 100 kg aan de smith, 3x15. Lekka :D
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_126126705
Hoe hoort de verhouding te zijn tussen calf raise en squat? Mn max calf raise is minstens 3 keer zo hoog als mn max squat :')
pi_126126720
quote:

[..]

Was de eerste keer dat ik ze trainde, met starting strength pak je de kuiten niet.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:40:31 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126126729
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef DeLoet het volgende:

[..]

ik hang 100 kg aan de smith, 3x15. Lekka :D
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe hoort de verhouding te zijn tussen calf raise en squat? Mn max calf raise is minstens 3 keer zo hoog als mn max squat :')
Dat is dus het probleem met je kuiten. Die kun je niet zwaar genoeg pakken vind ik.
Ik zet m'n voeten altijd onderaan de plaat v.d. leggpres, en rep dan volle setjes van 12 of meer op 220kg. Zonder enig probleem. :') En dan een zo groot mogelijk ROM uiteraard, en hou ik het nog ff een paar seconden vast in de omhoog stand van je voet ook. Ben nu over gegaan op 1 voet tegelijk :s)

c_/

IK hoorde laatst iemand zeggen dat je je kuiten ook op twee manieren kan pakken klopt dat? Hoe zit dat?
pi_126127026
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Chino's passen niet, tapered leg past nooit, wide leg past bijna nooit. Heb eigenlijk alleen maar cargo pants maar daarvan scheurt er ook om de zoveel maand weer 1 uit omdat die eigenlijk ook te strak zitten :')

Denk dat ik ze 2-4 maten groter ga kopen en laat innemen :')
En gewoon een pantalon? Die zitten meestal vanaf de taille wat wijder, want plooi en die stof rekt ook beter mee dan jeansstof.
Idd in laten nemen waar het niet past, kost geen drol bij de lokale turk en veel winkels bieden die service zelf ook.
  maandag 6 mei 2013 @ 14:03:53 #25
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126127691
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus het probleem met je kuiten. Die kun je niet zwaar genoeg pakken vind ik.
Ik zet m'n voeten altijd onderaan de plaat v.d. leggpres, en rep dan volle setjes van 12 of meer op 220kg. Zonder enig probleem. :') En dan een zo groot mogelijk ROM uiteraard, en hou ik het nog ff een paar seconden vast in de omhoog stand van je voet ook. Ben nu over gegaan op 1 voet tegelijk :s)

c_/

IK hoorde laatst iemand zeggen dat je je kuiten ook op twee manieren kan pakken klopt dat? Hoe zit dat?
Kuiten bestaat uit 2 spiergroepen. De gastrocnemius en de soleus.

De gastroc zorgt voor flexie knie en plantair flexie (op je tenen staan).

De soleus zorgt alleen voor plantair flexie.

Er is dus onderscheid te maken door zittend de soleus te trainen(gastroc is al aangespannen door het buigen van je knie en komt in insufficiėntie). Of door met gestrekte benen calf raises uit te voeren. Hierbij train je zowel de gastroc als soleus.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')