Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 6 mei 2013 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus dan moet ik bv broodje pindakaas met mijn verse jus eten?
9 van de 10 keer vind ik een vrouw met maat 40/42 mooier dan met maat 34/36quote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kapster post een foto van zichzelf op Facebook, helemaal knap en slank enzo. Zijn er meerdere vrouwen die zeggen "Je moet echt niet meer afvallen hoor!" "Je waait weg!" "Je valt om", naja, dat soort dingen. Zelfs ik, met mijn royale BMI van 30, heb dat al een keer te horen gekregen. Is dat jaloezie? Waar komt dat vandaag
Je kan toch gewoon zeggen dat iemand er prachtig uit ziet?
For the record, we hebben het hier gewoon over een slanke vrouw met een maat 36/38 met tieten en kont, niet over een wandelend geraamte
Eens!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
9 van de 10 keer vind ik een vrouw met maat 40/42 mooier dan met maat 34/36
Dat is tegenwoordig echt een sprietje hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 15:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Eens!
[ afbeelding ]
En mevrouw Den Adel van Within Temptation
Wie Emerald of Sharon?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig echt een sprietje hoorWat zij met haar dr martens doet lukt mij ECHT niet.
Jammer, ze moeten haar maar even gaan forcefeedenquote:
nederlanders zijn ook erg slecht in het ontvangen van complimentjes hoor..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
nederlanders zijn gewoon niet zo goed in complimentjes geven
volgens mij is dit aardig bedoeld namelijk
Ja, de combinatie van 3 kinderen en frontvrouw van/op tournee etc doet haar aan lijf niet echt goedquote:Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Jammer, ze moeten haar maar even gaan forcefeeden
Ik heb dat ook weleens gehoord, en doe soms een beetje kaneel door mijn koffie sindsdien. Ook omdat het lekker is, en dit is echt een kwestie van baat het niet...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij de koffie hadden we overigens wel een intressant verhaal: cake met kaneel, en dan schijnt het dat als er kaneel in zit , je minder trek hebt om te gaan snoepen/eten? kan iemand dat bevestigen?
Ik doe kaneel in m'n yoghurt. Eigenlijk gewoon omdat ik het lekker vind, maar heb niet echt het gevoel dat het meer de honger/trek stilt dan normaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb dat ook weleens gehoord, en doe soms een beetje kaneel door mijn koffie sindsdien. Ook omdat het lekker is, en dit is echt een kwestie van baat het niet...
Ijzerrijke voeding combinerenmet vitamine C, zoals jus d'orange, zorgt dat je het beter opneemt. En inderdaad geen melk bij je brood, want dat vermindert weer de opname.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem het soberso amper op vanwege de crohn. Maar in oktober zat ik nog op 8, nu op 7.4, vorige maand op 7,2
Anyway, knackerbrod met pindakaas en 1 met chocpasta
Zo herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn hoogste BMI was 36.5
En het ergste is nog wel dat ik mezelf nooit als een dikkerd heb gezien of gevoeld, maar ik was het gewoon wel en behoorlijk![]()
Mijn BMI is vandaag 30.5 maar was vrijdag nog 29.5, het zal wel.
Dus officieel ben ik nog steeds een dikkerd. Voel het me ook nog steeds niet. Stom eigenlijk.
Ik ben wel ontevreden over mijn lichaam natuurlijk, maar ik heb mezelf nooit met dikke mensen vereenzelvigd. Wellicht arrogant.
ERMAHGERD JIJ BENT OOK HEUL NIET ZO LANGquote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo herkenbaarIn de spiegel vind ik mezelf helemaal niet zo dik, heb dan ook een echt zandloperfiguur met taille en al. Alleen op foto's en dan vooral op foto's waar ook anderen op staan
![]()
En mijn zwaarste was 106 kilo bij 1m67. Bijna (weer) onder de 90 kilo nu
Ik eet elke dag 7 boterhammen en eet binnen de 1800 kcal...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet elke dag 4 boterhammen en eet binnen de 1500 kcal.
+ 1quote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja nee, ik snoep dus expres niet omdat ik dat wil afleren. Ga niet minder normale maaltijd eten zodat ik dan meer kan snoepen, dat vind ik de omgekeerde wereld
Ik heb nooit begrepen wat dit betekende, dacht altijd dat het iets met "vermagerd" te maken hadquote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo herkenbaarIn de spiegel vind ik mezelf helemaal niet zo dik, heb dan ook een echt zandloperfiguur met taille en al. Alleen op foto's en dan vooral op foto's waar ook anderen op staan
![]()
En mijn zwaarste was 106 kilo bij 1m67. Bijna (weer) onder de 90 kilo nu
Ik heb het op een gegeven moment ook gegoogled omdat ik dacht dat het 1 of andere Duitse term was ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat dit betekende, dacht altijd dat het iets met "vermagerd" te maken had![]()
Zag het net in een ander topic en - na googelen - snap ik het nu pas.
Ik kom trouwens van een BMI van 41 met een gewicht van 165 kilo
Je bent dan al aan het snoepenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Barreltje het volgende:
ij de koffie hadden we overigens wel een intressant verhaal: cake met kaneel, en dan schijnt het dat als er kaneel in zit , je minder trek hebt om te gaan snoepen/eten? kan iemand dat bevestigen?
Afgezien van kwark en yoghurt eet ik geen melkproductenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ijzerrijke voeding combinerenmet vitamine C, zoals jus d'orange, zorgt dat je het beter opneemt. En inderdaad geen melk bij je brood, want dat vermindert weer de opname.
Oo, spuit elf
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat dit betekende, dacht altijd dat het iets met "vermagerd" te maken had![]()
Zag het net in een ander topic en - na googelen - snap ik het nu pas.
Ik afgezien van yoghurt, melk, kaas, boter en kwark ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgezien van kwark en yoghurt eet ik geen melkproducten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |