http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.htmlquote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog nooit geprobeerd! heb je een recept toevallig?
tnx ik ga het zeker proberen!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.html
Het is echt te makkelijk.
Ik zou dan wel volkoren wraps willen makenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.html
Het is echt te makkelijk.
Dat kan ookquote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou dan wel volkoren wraps willen maken
even bakken (na je ze gekookt hebt) met wat knoflook en/of rode peper?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
O: hv yoghurt met muesli, pecannoten en banaan. Ik heb een nieuwe verslaving.
T: beschuit met muisjes, plak cake
T2: appel
L: kop kerriesoep, 2 beschuit met kaas
T: weet niet... Dacht nog roggebrood op werk te hebben maar dat viel tegen. Ik denk dat ik beneden even een kwarkje haal. In ieder geval NIET nog een plak cake. I will be strong!
D: stoofvlees met rijst en boontjes.
Als iemand nog een lekkere manier weet om sperzieboontjes makkelijk op te pimpen hoor ik het graag.
Jups! Of met een beetje ketjap en wat gebakken uitjes. Wel minder gezond..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even bakken (na je ze gekookt hebt) met wat knoflook en/of rode peper?
Hurray voor slinkende buikenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:
Lijstjestijd:
O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: Salade met zalm, 1 tomaat en een verse jus/kiwi sapje
T: Nog een glas jus/kiwi, 4 crackers met eiersalade, 1 banaan, 1 appel
D: Andijviestamppot en speklappen
Als ik nog trek heb dan heb ik ook nog een blikje tonijn en een huzarensalaatje achter de hand.
Ik voel me echt super vandaagMijn buik slinkt ook gewoon weer
Tof!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:07 schreef MaJo het volgende:
Lijstjestijd:
O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: Salade met zalm, 1 tomaat en een verse jus/kiwi sapje
T: Nog een glas jus/kiwi, 4 crackers met eiersalade, 1 banaan, 1 appel
D: Andijviestamppot en speklappen
Als ik nog trek heb dan heb ik ook nog een blikje tonijn en een huzarensalaatje achter de hand.
Ik voel me echt super vandaagMijn buik slinkt ook gewoon weer
Dat is ook fijnquote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hurray voor slinkende buiken.
Ik heb vandaag een shirtje aan waarin je m'n vetjes vorig jaar nog weleens zag zitten, maar ik zie ze nu veel minder/niet
Ja zo eenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Zo'n huzarenslaatje met bakken witte vettige saus bovenop? Er zijn gezondere tussendoortjes...
Ik mis zuivel en ik vind het best veel brood (vier stuks). Waarom niet kwark of yoghurt in plaats van twee boterhammen? Ik weet niet hoe jij je risotto maakt, maar dat is volgens mij ook niet echt de meest slanke keuze. En je zou wat meer eiwitten kunnen eten nogquote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik raak geïnspireerd
ik ben normaal niet zo van de lijstjes maar goed
O: bruine boterham met sandwichspread en 1 met pindakaas
T: fruithapje van perzik, blauwe bes, aardbei en appel
L: 2x bruine boterham met sandwichspread en 1 met pindakaas
T: fruitkick en/of wat fruit (denk ik, ik ben nogal van ik kijk wel wat er is)
D: risotto met groene groenten
S: niet echt, wat oefeningen gedaan binnenshuis net en ik wil nog wat wandelen of fietsen straks
ik heb nog geen calorieën berekend of zo
misschien is het een prut lijstje? beetje weinig lunch misschien
zo ongeveer (alleen wat andere groenten)quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik mis zuivel en ik vind het best veel brood (vier stuks). Waarom niet kwark of yoghurt in plaats van twee boterhammen? Ik weet niet hoe jij je risotto maakt, maar dat is volgens mij ook niet echt de meest slanke keuze. En je zou wat meer eiwitten kunnen eten nog(nootjes?)
Voor zover ik weet moet je helemaal niksquote:Op maandag 6 mei 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ongeveer (alleen wat andere groenten)
http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-groene-groenten
390 cal per portie volgens dat recept
en ik was vergeten mijn drinken te vermelden: daar zit melk bij
ik heb juist geleerd dat een vrouw 5 tot 6 boterhammen per dag moet eten dus ik zit er juist onder
en nutjes is wel een goed idee ja, misschien pak ik wel een paar nootjes vanmiddag
ik heb hem net even invoert bij het voedingscentrum en ik zit juist veel te laagquote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet moet je helemaal niksBrood is vrij calorierijk waardoor je met 5-6 boterhammen snel aan je maximale calorieën zit. Sinds ik geen brood meer eet kom ik qua calorieën veel beter uit, ook als ik 's avonds een grote maaltijd neem
Ja, dat zegt het Voedingscentrumquote:Op maandag 6 mei 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ongeveer (alleen wat andere groenten)
http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-groene-groenten
390 cal per portie volgens dat recept
en ik was vergeten mijn drinken te vermelden: daar zit melk bij
ik heb juist geleerd dat een vrouw 5 tot 6 boterhammen per dag moet eten dus ik zit er juist onder
en nutjes is wel een goed idee ja, misschien pak ik wel een paar nootjes vanmiddag
Als je voor de rest netjes eet is dat ook haalbaar, maar ik merkte dat ik met brood veel sneller hoog in de calorieën zat. Nu ik geen brood eet kan ik makkelijker 2 cappuccino drinken, blokjes kaas eten en nog wat noten en dan nog lang niet aan de max zitten zeg maarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet elke dag 4 boterhammen en eet binnen de 1500 kcal.
Oh ja nee, ik snoep dus expres niet omdat ik dat wil afleren. Ga niet minder normale maaltijd eten zodat ik dan meer kan snoepen, dat vind ik de omgekeerde wereldquote:Op maandag 6 mei 2013 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je voor de rest netjes eet is dat ook haalbaar, maar ik merkte dat ik met brood veel sneller hoog in de calorieën zat. Nu ik geen brood eet kan ik makkelijker 2 cappuccino drinken, blokjes kaas eten en nog wat noten en dan nog lang niet aan de max zitten zeg maar
Ik snoep ook niet echt, maar wel af en toe hartig. Anders word ik gekquote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja nee, ik snoep dus expres niet omdat ik dat wil afleren. Ga niet minder normale maaltijd eten zodat ik dan meer kan snoepen, dat vind ik de omgekeerde wereld
misschien wel maar ik vind yochurt en kwark vies en ze geven me geen vol gevoel, brood welquote:Op maandag 6 mei 2013 14:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, dat zegt het VoedingscentrumBoterhammen zijn koolhydratenbommen. Als je wilt afvallen, kun je beter wat minder met koolhydraten en meer eiwitten eten /my two cents
ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja nee, ik snoep dus expres niet omdat ik dat wil afleren. Ga niet minder normale maaltijd eten zodat ik dan meer kan snoepen, dat vind ik de omgekeerde wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |