Omgquote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd een van die mannen is chips op z'n broodje aan het leggen!!
nee maar ik bedoel als je alles terug gaat lezen en opslaat en dan aan elkaar koppelt kun je waarschijnlijk mijn en mijn huis zo vinden en zoquote:Op maandag 6 mei 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja als dat je al te ver gaat moet je het misschien alleen bij besloten facebookgroepen houden
klinkt best lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd een van die mannen is chips op z'n broodje aan het leggen!!
ja, dat klopt. Maar dat kun je ook met minder informatie wel. Als iemand kwaad wil, gebeurt het toch wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel als je alles terug gaat lezen en opslaat en dan aan elkaar koppelt kun je waarschijnlijk mijn en mijn huis zo vinden en zo
puur afgaande op type studie en in welke stad je dat kunt doen, klachten over de buren, opmerkingen over lay out van het huis etc
beetje internetdetective komt daar ver mee
en ik ga er gewoon vanuit dat mensen dat niet doen omdat het niet boeit en ze wel wat beters te doen hebben
maar goed dat is nogal naief natuurlijk
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik moet gelijk denken aan wat mij dit weekend overkwam. Of nou ja, dit klinkt wel heel dramatisch, maar ik moest er we heel erg om
eigenlijk.
We waren bij vrienden en ik had aangeboden te koken, dus ik ging voor de Lazy sunday casserole
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
De heer des huizes kon het blijkbaar niet waarderen. At wat van de aardappel, schoof de rest van de groente opzij, pakte de mosterd en de ketchup en verzoop daar de worstjes in. Hij maakte het geheel af met een enórme bak vla met hagelslag.![]()
![]()
Wat een enorme kleuter zeg!
En ik zou me ook echt kapotschamen als mijn vent dat zou doen als een ander voor me gekookt had.
Hij slikt ritalin-achtige troep vanwege adhd en verzoop zijn vlees van de bbq onder eenzelfde laag mayo en tijdens de lunch was een gekookt eitje op brood daar ook niet veilig voor.En hij maar 'I love my medicine... ik kan eten wat ik wil en kom toch niet aan'.
Ik kon het niet laten hem te melden dat dat mss wel waar was, maar dat het de manier waarop hij eet verder niet minder ongezond maakt.
Toen mompelde hij iets over dat ze over het algemeen best gezond eten hoor.![]()
Doet mij denken aan dat vriendinnetje van mij dat ooit over mijn verukkelijke pasta mompelde dat het 'met die saus best nog wel te doen was'. Die wordt dus nooit meer uitgenodigd. Roep dan vantevoren even dat je geen vlees, vis, kaas en bladgroente eet... Halen we wel patat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik moet gelijk denken aan wat mij dit weekend overkwam. Of nou ja, dit klinkt wel heel dramatisch, maar ik moest er we heel erg om
eigenlijk.
We waren bij vrienden en ik had aangeboden te koken, dus ik ging voor de Lazy sunday casserole
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
De heer des huizes kon het blijkbaar niet waarderen. At wat van de aardappel, schoof de rest van de groente opzij, pakte de mosterd en de ketchup en verzoop daar de worstjes in. Hij maakte het geheel af met een enórme bak vla met hagelslag.![]()
![]()
Wat een enorme kleuter zeg!
En ik zou me ook echt kapotschamen als mijn vent dat zou doen als een ander voor me gekookt had.
Hij slikt ritalin-achtige troep vanwege adhd en verzoop zijn vlees van de bbq onder eenzelfde laag mayo en tijdens de lunch was een gekookt eitje op brood daar ook niet veilig voor.En hij maar 'I love my medicine... ik kan eten wat ik wil en kom toch niet aan'.
Ik kon het niet laten hem te melden dat dat mss wel waar was, maar dat het de manier waarop hij eet verder niet minder ongezond maakt.
Toen mompelde hij iets over dat ze over het algemeen best gezond eten hoor.![]()
Serieus?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt best lekker
ik ben ook gek op friet op een broodje
wel lekker als 4 uurtjequote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Qwea het volgende:
een vriendin neemt als lunch telkens smoothie
ja ik zou bijna zeggen probeer het eens maar dat is zonde van je mooie gewicht hahaquote:
Ja, mijn eerste gedachte is ook altijd 'doe mij ook een paar van die pilletjes', maar dat schijnt toch niet goed te werken als je geen adhd hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik ga ook aan de ritalin dan maar
Maar wat sneu zeg.
gewoon speed werkt ook hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik ga ook aan de ritalin dan maar
Maar wat sneu zeg.
Ja, maar toch niet slim als lunch?quote:
naja het ligt er aan wat je doel is hequote:
Ja nou, vrienden van me deden dat, heb eraan gerokenquote:
afvallen. Maar ik zei dat ze ging jojo'enquote:Op maandag 6 mei 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja het ligt er aan wat je doel is he
voor gezond leven niet zo nee
Koude friet van de vorige dagquote:Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef Qwea het volgende:
Jaaaa! Friet op een broodjeomnomnom. Samen met hamburger oid
en dan geen saus
quote:
oooh nee friet is echt mijn kryptonitequote:
ja dan is het een minder slim plan jaquote:
ik ook niet als ontbijt hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen hier vreet het als ontbijt en dan is het prima, maar als lunch niet?
niet te letterlijk...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet als ontbijt hoor
ik ben van de ouderwetse boterhammen stempel
quote:
super solide planquote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij dus nu omdat hij niet helemaal happy was met de ritalin.
Nou ja, wel in overleg met zijn psych natuurlijk.quote:
Ik eet zelf hummus en pindakaas, maar dat is dan weer niet mager. Wel vega en gezondquote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
iemand trouwens nog een goede tip voor mager gezond en vega broodbeleg?
ik heb behoefte aan wat nieuws
sandwichspread pindakaas en smeerkaas zijn hier mijn normale dingenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik eet zelf hummus en pindakaas, maar dat is dan weer niet mager. Wel vega en gezond
Sandwichspread? (geen idee wat daar in zit, though)
Zelf de wraps maken dan valt het wel weer mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik eet geen vlees en shoarma miste ik altijden met die kruiden lijkt het er prima op
kan natuurlijk ook zonder wrap of broodje
maar die wraps vallen inderdaad tegen trouwens he! jammer ik vind het heerlijke dingen
Sabra Tehina aubergine zo heet het.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Van dat merk waar de AH ronde bakjes hummus van verkoopt heb je ook een aubergine prutje. Dat is onwijs lekker op brood en minder calorieen dan hummus.
ja ik ken het maar ben er geen fan vanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Van dat merk waar de AH ronde bakjes hummus van verkoopt heb je ook een aubergine prutje. Dat is onwijs lekker op brood en minder calorieen dan hummus.
oh dat heb ik nog nooit geprobeerd! heb je een recept toevallig?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelf de wraps maken dan valt het wel weer mee.
gewone kaas, (halva)jam, philadelphia light, fruit, vegavlees (quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sandwichspread pindakaas en smeerkaas zijn hier mijn normale dingen
heel soms appelstroop
maar dat waren de opties wel en ik vind het een beetje weinig keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |