Dat heb je allemaal niet verteld, alleen iets over misschien een keer willen beginnen met hardlopen omdat je in de buurt van een park gaat wonen oid.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
Ik dacht eerst dat het een SC was schat.
Verder heb ik al aangegeven binnenkort te willen beginnen met hardlopen. Ik ben laatste tijd vooral bezig geweest met krachttraining. Echter is mijn lichaam meer gemaakt voor atletieksport. Ik zoek dus juiste mix van trainingen voor conditie en voor kracht/massa.
Viel hier binnen toen het voornamelijk over planken ging. Een oefening die idd. goed voor je core is, en beter voor je dan sit-ups. En wb. squats ook dubio over veel squats met BW of weinig met gewichten. Ik merk met weinig reps en hoog gewicht dat sprongkracht bv. ook al wel toeneemt.
Anyway; hoe ik verder post bepaal ik zelf wel.
Met zo`n instelling zul je hier ook weer gauw weg zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway; hoe ik verder post bepaal ik zelf wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan het beter verwoordenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Met zo`n instelling zul je hier ook weer gauw weg zijn.Tenzij je voldoening haalt uit tegen een muur lullen, want veel reacties zul je niet krijgen als je met zo`n instelling blijft posten
Wie zegt dat ik van plan was om hetzelfde door te blijven posten?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Met zo`n instelling zul je hier ook weer gauw weg zijn.Tenzij je voldoening haalt uit tegen een muur lullen, want veel reacties zul je niet krijgen als je met zo`n instelling blijft posten
Dat heeft inderdaad niemand gezegd. Maar voor het geval dat ...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van plan was om hetzelfde door te blijven posten?
Oh ik zie dat Runnersworld van John Aalbers is. Dat zal dan ook wel dik in orde zijn. De oude Runnersworld zat altijd n de Bloemerstraat, waar nu Lopers Company zit. Lopers Company is opgericht door oud Runnersworld ondernemers. De eigenaar van de Nijmeegse winkel was ook oprichter van Runnersworld.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lopers Company ken ik niet. Volgens de website is deze winkel gevestigd op de Bloemerstraat, daar heb ik weleens een winkel gezien inderdaad.
Runnersworld zit op de locatie waar v/d stad vroeger zat. Dat is echt 2-3 minuten lopen naar Run2day.
Dit betekent dus dat er in het centrum van Nijmegen gewoon 3 winkels zijn, wow.
En dan ben je blij dat je wel gegaan bentquote:Op maandag 6 mei 2013 18:53 schreef Lula het volgende:
Normaal heb ik reuze zin, nu moet ik mezelf er toe zetten. Maar.....geen smoesjes meer gewoon gaan en dan geeft het me hopelijk energie voor de rest van de nacht.
Ik denk maar zo, over drie kwartier ben ik alweer (bijna) klaar
Wat een coole loop had jij dit weekend!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:55 schreef Arquero het volgende:
[..]
En dan ben je blij dat je wel gegaan bent
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgenavond mijn laatste training voor de Golden Ten. Het zal een korte "Tabata" worden. Eerst een minuut of 20 inlopen, dan dus 8 keer 20 seconden sprinten met steeds 10 seconden rust tussendoor.
Ze verwachten morgen onweersbuien. Mocht ik getroffen gaan worden door de bliksem dan zou dat óf een hele snelle training kunnen betekenen, óf eentje die ik wegens omstandigheden niet heb kunnen voltooien. Ik hoop natuurlijk op het eerste.
Ik doe deze week geen squats meer, ik merk dat de bovenpootjes even moeten herstellen om donderdag in de buurt te kunnen komen van iets dat op hardlopen lijkt. Eergisteren heb ik een serie 72-24-15-48 gedaan en vrijdag ga ik wel weer eens verder.
Verder zie ik dat de nieuwelingen in dit topic beschuldigd worden van het zijn van mooiweerlopers. Die onterechte aantijging doet me veel verdriet, maar ik zal het dragen als een echte man.
Ik sta/loop de hele dag op m'n werk en ren vrijwel altijd pas na half 10. Is wat vermoeiend maar wel lekker, daarna ff douchen en voldaan in je bed liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:25 schreef Levitas het volgende:
Morgen van 9:30 tot 20:30 geen tijd om te lopen, terwijl ik wel gewoon een rondje van 6,5km gepland heb. Vroeg opstaan om om 7 uur vóór school lopen of rond 21:30 na m`n werk lopen nadat ik de hele avond al op m`n benen heb gestaan. Dilemma, dilemma
Gewoon een column geven hierquote:Op maandag 6 mei 2013 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Zwabberhark ook al stop je met hardlopen, blijf wel posten hier
Ik eet het liefst ruim een uur (liever 2) voor het lopen amper tot niets meer, hooguit een banaan ofzo. Krijg echt steken na een tijdje lopen als ik kort ervoor nog heb gegeten.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie nog iets speciaals voor het lopen? Bijv iets eten? veel drinken (mja wat is veel), warming up (hoe dan?).
Ik mag toch hopen dat ik nog enkele decennia kan blijven hardlopenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Zwabberhark ook al stop je met hardlopen, blijf wel posten hier
Ik had van het begin af aan een GPS-horloge en soms is het erg leuk om even terug te kijken naar het begin. Mijn eerste training was 4x2 met 2 minuten wandelen tussendoor. Dan had ik na een halve minuut lopen al zwaar zelfmedelijden. Nu loop ik een halve marathon sneller dan het tempo tijdens die twee minuten.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:06 schreef Hinder het volgende:
Bedenk me net dat ik deze maand al drie jaar serieus aan hardlopen doe (met enkele korte pauzes). Best grappig om het verloop van al die tijd en trainingen te zien. Het begon allemaal met een stopwatch, sportschoenen en een kort rondje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik nog enkele decennia kan blijven hardlopen
[..]
Ik had van het begin af aan een GPS-horloge en soms is het erg leuk om even terug te kijken naar het begin. Mijn eerste training was 4x2 met 2 minuten wandelen tussendoor. Dan had ik na een halve minuut lopen al zwaar zelfmedelijden. Nu loop ik een halve marathon sneller dan het tempo tijdens die twee minuten.
Sommige trainingen en wedstrijden vergeet je ook nooit meer. Zoals mijn eerste mijlpaal: het voltooien van de 5k binnen het halfuur. Ik was net 3 maanden bezig en het kostte enorm veel moeite om die psychologische barrière te slechten. Na afloop verloor ik vrijwel iedere controle over alle mogelijke spieren door de vermoeidheid. Ik kon ternauwernood voorkomen dat ik daar in mijn broek zeek. Tegenwoordig gaat dat een stuk makkelijker. De gemiddelde hartslag ligt nu veel lager en ik finish over het algemeen niet meer bijna-incontinent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |