1,5 a 2 uur voor het lopen niets meer eten, half uur voor het lopen niets meer drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie nog iets speciaals voor het lopen? Bijv iets eten? veel drinken (mja wat is veel), warming up (hoe dan?).
Ik moet er echt op letten dat ik genoeg drink. Daarom drink ik nu maar water uit flesjes (gewoon kraantwater hoor), die tel ik dan en dan komt er tenminste genoeg binnen. Ik vergeet anders gewoon om te drinkenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef GotC het volgende:
[..]
1,5 a 2 uur voor het lopen niets meer eten, half uur voor het lopen niets meer drinkenVerder gewoon goed je vocht op peil houden, vooral met de warmte. Lekker 3 liter water/thee/limo proberen te drinken elke dag.
Daar ben ik sinds begin vorige week mee begonnen. Dronk eerst nog geen 1,5 liter per dag (inc. koffie, cola of wat dan ook!) en nu dagelijks naast koffie en andere dranken 2 - 3 liter water. Ik zeik me een ongans!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef GotC het volgende:
Lekker 3 liter water/thee/limo proberen te drinken elke dag.
Dat doe ik ook. Flesje van 0,5L steeds opnieuw vullen. Dan weet ik tenminste precies hoeveel water ik al gedronken hebquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daarom drink ik nu maar water uit flesjes (gewoon kraantwater hoor),
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds begin vorige week mee begonnen. Dronk eerst nog geen 1,5 liter per dag (inc. koffie, cola of wat dan ook!) en nu dagelijks naast koffie en andere dranken 2 - 3 liter water. Ik zeik me een ongans!
LOLquote:Op maandag 6 mei 2013 18:14 schreef GotC het volgende:
[..]Ja dat is een extra bonus: Meer lopen naar de wc
Die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook een app trouwens, waar ik meestal mijn flesjes in bijhoud. Waterlogged
Ik heb een literfles gekocht, die ik probeer leeg te hebben voor ik ga slapen. Ja, zonder drink ik nóg minder. Als ik er niet bij stil sta, drink ik pas bij het avondeten. (dan heb ik alleen 200 ml melk door mijn havermout gehad bij het ontbijt)quote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet er echt op letten dat ik genoeg drink. Daarom drink ik nu maar water uit flesjes (gewoon kraantwater hoor), die tel ik dan en dan komt er tenminste genoeg binnen. Ik vergeet anders gewoon om te drinken
Met gewicht neem ik aan?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Levitas het volgende:
En m`n eerste squat training ook achter de rug. 4-3-3-3 (=13) squats.
Nee, gewoon bodyweight, om mee te beginnen. Heel langzaam uitgevoerd.quote:
Hoi! Leuk dat je mee komt posten in het LIF hardlooptopicquote:
Mooie site heb je trouwens!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, gewoon bodyweight, om mee te beginnen. Heel langzaam uitgevoerd.
Toen ik nog 3-4 keer per week in de sportschool hing, deed ik ze wel met gewicht (5 herhalingen frontsquats, met zo`n 100kg), maar nu is BW nog wel even voldoende..
Heeft ie al gedaan toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je mee komt posten in het LIF hardlooptopicStel jezelf even voor, dat is wel zo gezellig.
Waar dan? Ja, nogmaals. Ik lees alleen maar domme opmerkingen over fappen op 1 hand van deze kwaliteitsman.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan toch?
Ik ga zo 10km wedstrijdje doen. Gewoon kleine happening. Kijken hoe dat is.
1 verkeerd vallend grapje en meteen in een hokje gestopt. Ook leuk jou te leren kennenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar dan? Ja, nogmaals. Ik lees alleen maar domme opmerkingen over fappen op 1 hand van deze kwaliteitsman.
Ik heb gewoon een grafhekel aan oneliners in een topic.
Mwah, ik vind mensen die alleen maar over planken/squats (of het fappen tijdens/fappen op vrouwen die een burpee doen/planken in de kroeg) komen praten in een hardlooptopic gewoon niet zo leukquote:Op maandag 6 mei 2013 18:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
1 verkeerd vallend grapje en meteen in een hokje gestopt. Ook leuk jou te leren kennen
Kweenie zeker hoor. Anders idd vaca. Ste je voor. Leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar dan? Ja, nogmaals. Ik lees alleen maar domme opmerkingen over fappen op 1 hand van deze kwaliteitsman.
Ik heb gewoon een grafhekel aan oneliners in een topic.
Lopers Company ken ik niet. Volgens de website is deze winkel gevestigd op de Bloemerstraat, daar heb ik weleens een winkel gezien inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Loperscompany = voorheen Runnersworld. Zelfde eigenaar, zelfde kennis van zaken. Als je echt goedkoop wil reizen rij je naar station Mook-Molenhoek (van het Molenhoeks Makkie) en pak je daar de trein.
Geen idee wat ik moet verwachten dus niet echt een streeftijd. Ook vanwege het weer heb ik geen idee. Maar het zou leuk zijn als ik onder de 55 kom.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:39 schreef GotC het volgende:
Anyways. Succes met je wedstrijdje zo Daywalk3r! Nog een streeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |