Oooooooh leukquote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
YUR mag ik in de OP?:
[ code verwijderd ]
Wateringse Veldquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik maak er meteen een dagje Wateringse Veld van
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik maak er meteen een dagje Wateringse Veld van
Je snapt wel wat ik nu aan het doen ben he?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Quoi het volgende:
[..]Altijd genieten in Wateringse Veld!
Als mijn benen het goed blijven doen, loop ik 'm ook weer. Ik herinner me vorig jaar als best leuk en gezellig, wél met veel bruggetjes en stoepjes. Toen is overigens de meest walgelijke hardloopfoto ooit van me genomen, hetgeen ervoor heeft gezorgd dat ik pas gister weer een korte hardloopbroek aandurfde
Tevergeefs. Volgens mij heb ik 'm zelfs laten verwijderenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik nu aan het doen ben he?
Hee, je had toen wel al een hardloopzonnebril!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tevergeefs. Volgens mij heb ik 'm zelfs laten verwijderen
Leuk! Ik hoop dan dat je tegen die tijd weer helemaal up and running bent!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Quoi het volgende:
[..]Altijd genieten in Wateringse Veld!
Als mijn benen het goed blijven doen, loop ik 'm ook weer. Ik herinner me vorig jaar als best leuk en gezellig, wél met veel bruggetjes en stoepjes. Toen is overigens de meest walgelijke hardloopfoto ooit van me genomen, hetgeen ervoor heeft gezorgd dat ik pas gister weer een korte hardloopbroek aandurfde
Jij bekijkt het videootje?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, je had toen wel al een hardloopzonnebril!
Nee, video heb ik nog niet bekekenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij bekijkt het videootje?
Dat is overigens mijn gewone zonnebril![]()
* Quoi gaat nu toch even ernstig zoeken
Loperscompany = voorheen Runnersworld. Zelfde eigenaar, zelfde kennis van zaken. Als je echt goedkoop wil reizen rij je naar station Mook-Molenhoek (van het Molenhoeks Makkie) en pak je daar de trein.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
...
Je kan naar Runnersworld Lopers Company & Run2Day (2-3 minuten lopen van elkaar) gaan zonder op het Keizer Karelplein te moeten rijden.Maar het is - gezien de parkeertarieven - wellicht goedkoper om de auto gewoon bij station Elst te parkeren en vanaf daar de trein te pakken.
Ja na het eten een stuk wandelen is wel lekker denk ik. Dan ga ik ze morgen proberenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou even een dagje wachten. Of een klein stukje wandelen.
Morgen gaat het onweren. Zeggen ze.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou even een dagje wachten. Of een klein stukje wandelen.
Heel de dag?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Morgen gaat het onweren. Zeggen ze.
Heb Yur gelijk aan het werk gezet, bedankt voor de herinnering!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:09 schreef Levitas het volgende:
Vergeten we niet te planken vandaag? 45 seconden!!
Net gedaan. De 45 sec. normale planks lukken nog wel redelijk, maar 2x45 sec. side planken is om te janken. M`n buikspieren branden![]()
Even een paar minuutjes rusten en dan m`n setjes squats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |