Oh, maar dat is ook gaaf! Ik had toevallig die 20km gezien waarvan 10km langs de Seine, lijkt me echt geweldigquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ik loop dan met een team vanaf Parijs in anderhalve dag terug naar RotterdamDus ongeveer 65 km per persoon, totaal 515 km ofzo...
Zeker, het schijnt echt een ervaring te zijn om nooit te vergeten, alleen door wat pijntjes was mijn deelname wat onzeker, maar die pijntjes zijn weg, dus kan gewoon meelopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook gaaf! Ik had toevallig die 20km gezien waarvan 10km langs de Seine, lijkt me echt geweldig
U kunt ze opzwepen tot grote hoogtequote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef Levitas het volgende:
Bij deze, mijn finish video:
http://www.acesdirect.nl/(...)UYezgU4_NkA.facebook
Kom van achter in het felgele shirt, in het midden van de weg
Weet niet hoe ik de video hier rechstreeks kan posten
goed bezig!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef sararaats het volgende:
mijn eerste rondje zit erop![]()
3min21 gelopen met een hartslag van rond de 175
Ben benieuwd! Je gaat geen 65km achter elkaar lopen toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, het schijnt echt een ervaring te zijn om nooit te vergeten, alleen door wat pijntjes was mijn deelname wat onzeker, maar die pijntjes zijn weg, dus kan gewoon meelopen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef sararaats het volgende:
mijn eerste rondje zit erop![]()
3min21 gelopen met een hartslag van rond de 175
Dat is waar, maar je zet zo geen zoden aan de dijkquote:
Dat is lang geledenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:05 schreef MvN_Rdam het volgende:
Een lange tijd niet gepost door omstandigheden, maar wel trouw gelezen
Leuk om te zien dat iedereen zo groeit in prestaties! Vond het met name leuk om het traject van YUR te volgen! Iedereen heeft zo zijn eigen doelen die vaak kneiterhard worden bereikt! Petje af.
Voor mezelf heb ik als doel de marathon van Amsterdam gesteld.
Het is H-E-E-R-L-I-J-K hardloop weer!
In elk geval iets met regelmaat en opbouw idd. Maar elk rondje is er eenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je zet zo geen zoden aan de dijkGewoon lekker Evy of Renate of iets soortgelijks volgen..
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Nijmegen is 20 minuten rijden, valt mee. Maar dan hoe dan ook niet over het Keizer Karelplein (don't ask).Begreep dat er in Nijmegen een Run2day en een Runnersworld zitten. In Horst zit het hardloopcentrum. Zal onderling weinig uitmaken denk ik?
klein rondje rond de kerkquote:
Tja sorry, angsthaas. Tig keer gereden, maar blijf het echt shit vinden...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Keizer Karelplein
De eerste keer dat ik daar moest rijden vond ik eng.Het is daar gewoon een kwestie van doorrijden. Zodra je laat blijken dat je bang bent gaat het mis.
Je kan naar Runnersworld & Run2Day (2-3 minuten lopen van elkaar) gaan zonder op het Keizer Karelplein te moeten rijden.Maar het is - gezien de parkeertarieven - wellicht goedkoper om de auto gewoon bij station Elst te parkeren en vanaf daar de trein te pakken.
Arm horloge, al dat harde werk voor Jan doedelquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan heeft je horloge net sattelieten gevonden, kan 'ie weer uit
ik zeg wel klein maar eigenlijk is het goed te doen. ik heb 2 keer gewandeldquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan heeft je horloge net sattelieten gevonden, kan 'ie weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pinnenmutske op 06-05-2013 16:35:45 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zeg wel klein maar eigenlijk is het goed te doen. ik heb 2 keer gewandeld
[ afbeelding ]
het blauwe is de route die ik volgdeHet scheelt iig dat er geen stoplichten zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voor mij makkelijk praten, ik heb bijna 26 jaar in Nijmegen gewoond. Het Keizer Karelplein en het Takenhofplein (aan de andere kant van de stad) kan ik gewoon dromen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Tja sorry, angsthaas. Tig keer gereden, maar blijf het echt shit vinden...
het wandelen kwam omdat ik wat last van m'n rechtervoet had. al bij al is het te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef GotC het volgende:
Is het rondje nou
1)klein
2)goed te doen
3)niet goed te doen, omdat je 2 keer moest wandelen
| 1 2 | [b]23 juni 2013 - [url=http://wateringseveld.info/activiteiten/1-wateringse-veld-loopfestijn-2013.html]Wateringse Veld Loopfestijn (Den Haag)[/url] [/b] [*]hatsaflats - 10km |
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
YUR mag ik in de OP?:
[ code verwijderd ]
Ik woon er mijn hele leven al redelijk dichtbij, en heb er een jaar gestudeerd (zonder auto dan :-) ), helpt niet...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is voor mij makkelijk praten, ik heb bijna 26 jaar in Nijmegen gewoond. Het Keizer Karelplein en het Takenhofplein (aan de andere kant van de stad) kan ik gewoon dromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |