quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
Lekkere schwalbe weer van Ronaldo.Kost Demichellis wel een rode kaart.
Waarom spelen ze met een B-elftal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Real nu met een half B-elftal tegen Espanyol.
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?quote:
Mourinho wil graag ruzie zodat hij ontslagen wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?
En? Zes dagen rust is meer dan de afgelopen 40 weken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag is om 21:30 de Copa Del Rey finale. Real Madrid - Atletico Madrid.
Het is de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Zes dagen rust is meer dan de afgelopen 40 weken.
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?
Ik denk alleen Mourinho, hij heeft vorige week al verhuisdozen gekocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Ook niet om hun eigen grote supportersgaren, die aanhang van hun zal toch niet wensen dat Real Madrid Barcelona kampioen maakt? Bovendien morgen speelt Barcelona uit bij Atletico, die winnen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Sierdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Het schijnt dat hij daar beneden nog altijd een werkend pijltje heeft
Al iets meer dan aan het begin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat Real Madrid niet met het eerste elftal speelt.
Mwa, daar hebben ze nog genoeg tijd voor. Maar ja dit gaat ook nergens meer om eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, logisch wel met de bekerfinale die er aan komt.
Wat heeft Van Bommel er mee te maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Jemig héquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Soms ben je echt net zo erg als ikquote:
Meh, zo erg ben ik ook weer niet. Maar ik vind wel dat iedereen tegen een geintje moet kunnen.quote:
Had AZ geen last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
Kampioen worden terwijl je zelf niet speelt is echt kut.
Klopt, daarom doet Real dit goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
Kampioen worden terwijl je zelf niet speelt is echt kut.
Echter hun fans zullen het Real niet in dank afnemen.quote:
Nee, begrijpelijk. Die worden neit zo heel vaak kampioen.quote:
Die zouden zelfs tekenen voor plek 2, door zelf niet te spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Die worden neit zo heel vaak kampioen.
Ik denk dat Feyenoord er ook wel voor zou tekenen.
Kijk, dit bedoel ik. Zo erg ben ik zelf niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zouden zelfs tekenen voor plek 2, door zelf niet te spelen
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Zo erg ben ik zelf niet.
Schoppen tegen PSV is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)
Neh, ik kraak Feyenoord ook wel eens af. Vraag maar aan kapiteintje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)
Die dachten dat het er nog in zat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echter hun fans zullen het Real niet in dank afnemen.
Denk dat ze morgen verliezen... Atletico wil winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef OverRated het volgende:
Barcelona kampioen![]()
![]()
Morgen even van Atletico winnen om het wat leuker te maken.
Ja, zal erg lastig worden denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen verliezen... Atletico wil winnen
Dat was jammer.quote:
Helemaal niet, barca werd even op hun nummer gezet.quote:
Mensen die een hekel krijgen aan een club omdat ze succesvol zijn, prijzen winnen, mooi voetbal spelen en omdat de media lovend over ze is, zijn nog erger dan glory huntersquote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Helemaal niet, barca werd even op hun nummer gezet.
En al die glory huntertjes werd even de mond gesnoerd.
Dit ben ik wel met je eens ja. Vorig jaar was ik echt teleurgesteld dat Chelsea de Champions League won in plaats van Bayern München, dat was meteen een signaal naar Rusland dat de Europese CL dus daadwerkelijk te koop is. Ik hoop dat Bayern hem dit jaar wel wint.quote:al helemaal als het een financieel gezonde club betreft tegen een
club die dik in de rood staat en dure spelers blijft aantrekken.
Niet of zo, het is zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
Messi is van het veld afgelopen en Barca geen wissels meer dus spelen nu met 10 .. of zo ..
Daar heeft ie natuurlijk wel een punt. Laat hem lekker eens echt tot rust komen. Die speelt een partij wedstrijden per seizoen. En meestal ook gewoon de 90 minuten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL Kieft. Messi de rest van het seizoen eruit houden, kan ie op vakantie
Logisch, Messi is er niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Barcelona nu in een halfleeg eigen stadion tegen Valladolid.
Als appeltaart zonder appel en slagroom.. geen bal aan dusquote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Barcelona zonder Messi is als appeltaart zonder slagroom.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Barcelona zonder Messi is als appeltaart zonder slagroom.
Marcelo van PSV wellichtquote:
Dat is Puyol.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Pique is ook niet echt in topvorm dit seizoen..
Weet ik maar hij is ook niet de jongste meer..quote:
Inderdaadquote:
quote:
Whaha, dat had je kunnen weten Songquote:
Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?quote:
oh?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?
In dat geval
Verder ben ik natuurlijk voor Madrid
Ik gun het Sociedad ook wel wat meer dan Valencia.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?
In dat geval
Verder ben ik natuurlijk voor Madrid
Die staan ook voorquote:
Ik geloof dat je gelijk hebt. in dat geval: Madridquote:
Er komt er nog één.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
De op één na laatste speelronde was natuurlijk voor des keizers baard, toch nog een goede overwinning van Barcelona. Hoewel ze in de CL roemloos ten onder gingen liegen de cijfers in de eigen competitie er niet om. Ze eindigen met maar liefst 97 punten, 111 goals voor, 39 tegen, wat een doelsaldo oplevert van +72. Messi met 46 goals topscorer, 12 goals meer dan de nummer 2 Christiano Ronaldo.
Je kan toch spreken van een redelijk seizoen voor Barcelona.
Dat zie ik nu ook ja, zou legendarisch zijn als ze 100 punten halenquote:
Nou ja, het zou een evenaring zijn van Real vorig jaar. Maakt het iets minder legendarisch.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook ja, zou legendarisch zijn als ze 100 punten halen
Wat veel zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
John van Vliet heeft wat last van zijn stem volgens mij.
twitter:johnvvl1 twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:05:11@SPORT1_nl sorry aan alle kijkers van real voor de erbarmelijke stem! Het werd te snel veel minder. Had een wissel verdiend. Mooie dag nog reageer retweet
Jammerquote:
Heeft Spanje dan 9 teams in Europa ? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
Commentator bij sevilla-valencia is ook lekker op de hoogte. Sevilla is uitgespeeld bla bla enzovoort.
Als ze 9de worden hebben ze gewoon europa league...
http://monchismen.wordpre(...)r-the-europa-league/quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heeft Spanje dan 9 teams in Europa ? Lijkt me niet.
zesjequote:
Schorsing Malaga is al opgehevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
http://monchismen.wordpre(...)r-the-europa-league/
Rayo en Malaga uitgesloten van europees voetbal.
Oke danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Schorsing Malaga is al opgeheven
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ng-malaga-opgeheven/
dat + ze kijkt als een downie.quote:
vandaar de zesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft haar haar wel goed zitten
Ze zouden best weleens een eerste ronde kunnen overlevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dicht je ze een winkans toe.
Of zeg je Real Faalciedad?
0.oquote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze zouden best weleens een eerste ronde kunnen overleven
Trouwens wel bijzonder dat de kampioen van de eerste divisie (Deportivo) degradeert en dat de nummer twee van die eerste divisie (Celta) er toch in weet te blijven
Gaat om de CL hè. En of jou nou met 90 of 100 punten kampioen wordt maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona 100 punten en toch vinden veel mensen dat ze een minder seizoen hebben gehad. Vreemd eigenlijk
Al 6 jaar achtereen minimaal halve finale CL toch ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat om de CL hè. En of jou nou met 90 of 100 punten kampioen wordt maakt ook niet zoveel uit.
Naast Bale volgens AS ook Suaréz, waar moet die dan komen te staan ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Rozzje het volgende:
Isco gaat waarschijnlijk naar Real Madrid.. Maar waar gaat hij spelen? Ik verwacht dat deze zomer Bale komt en dan #11 krijgt en dan ziet het er zo uit..
Benzema
Ronaldo - Özil - Bale
Als Bale niet komt dan komt Isco waarschijnlijk inplaats van Di Maria maar Di Maria heeft 1 middelmatig seizoen en dan moet hij direct weg? Slaat nergens op..
Huh? Hoezo dat?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)s-Realvoorzitter.htm
Real Madrid is voorlopig nog niet uit de schulden
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Suaréz past overigens perfect bij Real.
Totdat ie doelpunten gaat maken. Dan vind je hem geweldig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef inZanity het volgende:
Suarez past door z'n gedrag maar bij één club: Barcelona. Met z'n schwalbes en onsportiviteit past ie perfect bij de rest van die onsportieve schwalbekoningen in Catalonië.
Verder een geweldige speler hoor. Maar alleen al door z'n gedrag zou ik het enorm jammer vinden als die naar zo'n mooie club als Real zou gaan, een club waar voetbal voorop staat in plaats van allerlei randzaken en valsspelen.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Totdat ie doelpunten gaat maken. Dan vind je hem geweldig.
Belachelijk inderdaad. Met name Barcelona zou eens keihard aangepakt moeten worden. Maar goed, dat is het lieverdje van de UEFA..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het eigenlijk wel apart dat Spanje economisch totaal op zijn gat ligt en clubs als Madrid en Barcelona maar met geld blijven smijten. In landen als Nederland heeft de crisis direct invloed op de bestedingen van de profclubs, in Spanje leven ze kennelijk in een andere realiteit. Ik heb er een hard hoofd in dat het gebeurt, maar hoop dat beide clubs nog eens flink op hun financieel wanstaltige bek gaan..
Waarom zou je in deze onderscheid maken tussen Barcelona en Madrid? Volgens mij doen ze allebei precies hetzelfde, om maar de rat race tegen elkaar vol te kunnen houden. Geschifte competitie..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef inZanity het volgende:
Belachelijk inderdaad. Met name Barcelona zou eens keihard aangepakt moeten worden. Maar goed, dat is het lieverdje van de UEFA..
Omdat.... Inzanityquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze onderscheid maken tussen Barcelona en Madrid? Volgens mij doen ze allebei precies hetzelfde, om maar de rat race tegen elkaar vol te kunnen houden. Geschifte competitie..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
Sierd gaat los !
"ze zijn net terug van vakantie "![]()
![]()
Niet haten op sierd.quote:
Bij mij staat het gewoon in beeld, misschien instellingen van je beeld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef RubenSosa het volgende:
Trouwens ben ik de enige waar de klok en stand niet helemaal in beeld staat?
Op de stream zag ik dat ook idd.. Maar kijk nu gewoon tvquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef RubenSosa het volgende:
Trouwens ben ik de enige waar de klok en stand niet helemaal in beeld staat?
Ik heb het ergens in april opgezegd en pas deze week weer aangevraagd. Vroeger had ik het in ieder geval nooit. Dus vandaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon in beeld, misschien instellingen van je beeld?
quote:
quote:
Hij komt hier harder op klaar dan op een palendanseres.quote:
Vorig jaar nog ergens in de top 8 geëindigd, toch? Geen idee of ze veel spelers kwijtgeraakt zijn, als ik het me goed herinner teren ze met name op ervaren spelers, maar ze gaan hier toch hard onderuit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
Nu is Levante geen topploeg, maar ook geen degradatiekandidaat.
Volgens mij wel. Zeker geen 'slecht' team maar ook geen echte uitdaging voor Barcelona, me dunktquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig jaar nog ergens in de top 8 geëindigd, toch? Geen idee of ze veel spelers kwijtgeraakt zijn, als ik het me goed herinneren teren ze met name op ervaren spelers, maar ze gaan hier toch hard onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |