Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?quote:
oh?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?
In dat geval
Verder ben ik natuurlijk voor Madrid
Ik gun het Sociedad ook wel wat meer dan Valencia.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht eens even, het is toch beter voor de CL-plaatsing van PSV als Sociedad 4e wordt, of niet?
In dat geval
Verder ben ik natuurlijk voor Madrid
Die staan ook voorquote:
Ik geloof dat je gelijk hebt. in dat geval: Madridquote:
Er komt er nog één.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
De op één na laatste speelronde was natuurlijk voor des keizers baard, toch nog een goede overwinning van Barcelona. Hoewel ze in de CL roemloos ten onder gingen liegen de cijfers in de eigen competitie er niet om. Ze eindigen met maar liefst 97 punten, 111 goals voor, 39 tegen, wat een doelsaldo oplevert van +72. Messi met 46 goals topscorer, 12 goals meer dan de nummer 2 Christiano Ronaldo.
Je kan toch spreken van een redelijk seizoen voor Barcelona.
Dat zie ik nu ook ja, zou legendarisch zijn als ze 100 punten halenquote:
Nou ja, het zou een evenaring zijn van Real vorig jaar. Maakt het iets minder legendarisch.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook ja, zou legendarisch zijn als ze 100 punten halen
Wat veel zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
John van Vliet heeft wat last van zijn stem volgens mij.
twitter:johnvvl1 twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 19:05:11@SPORT1_nl sorry aan alle kijkers van real voor de erbarmelijke stem! Het werd te snel veel minder. Had een wissel verdiend. Mooie dag nog reageer retweet
Jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |