Ze zouden best weleens een eerste ronde kunnen overlevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dicht je ze een winkans toe.
Of zeg je Real Faalciedad?
0.oquote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze zouden best weleens een eerste ronde kunnen overleven
Trouwens wel bijzonder dat de kampioen van de eerste divisie (Deportivo) degradeert en dat de nummer twee van die eerste divisie (Celta) er toch in weet te blijven
Gaat om de CL hč. En of jou nou met 90 of 100 punten kampioen wordt maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona 100 punten en toch vinden veel mensen dat ze een minder seizoen hebben gehad. Vreemd eigenlijk
Al 6 jaar achtereen minimaal halve finale CL toch ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat om de CL hč. En of jou nou met 90 of 100 punten kampioen wordt maakt ook niet zoveel uit.
Naast Bale volgens AS ook Suaréz, waar moet die dan komen te staan ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Rozzje het volgende:
Isco gaat waarschijnlijk naar Real Madrid.. Maar waar gaat hij spelen? Ik verwacht dat deze zomer Bale komt en dan #11 krijgt en dan ziet het er zo uit..
Benzema
Ronaldo - Özil - Bale
Als Bale niet komt dan komt Isco waarschijnlijk inplaats van Di Maria maar Di Maria heeft 1 middelmatig seizoen en dan moet hij direct weg? Slaat nergens op..
Huh? Hoezo dat?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)s-Realvoorzitter.htm
Real Madrid is voorlopig nog niet uit de schulden
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Suaréz past overigens perfect bij Real.
Totdat ie doelpunten gaat maken. Dan vind je hem geweldig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:41 schreef inZanity het volgende:
Suarez past door z'n gedrag maar bij één club: Barcelona. Met z'n schwalbes en onsportiviteit past ie perfect bij de rest van die onsportieve schwalbekoningen in Catalonië.
Verder een geweldige speler hoor. Maar alleen al door z'n gedrag zou ik het enorm jammer vinden als die naar zo'n mooie club als Real zou gaan, een club waar voetbal voorop staat in plaats van allerlei randzaken en valsspelen.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Totdat ie doelpunten gaat maken. Dan vind je hem geweldig.
Belachelijk inderdaad. Met name Barcelona zou eens keihard aangepakt moeten worden. Maar goed, dat is het lieverdje van de UEFA..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het eigenlijk wel apart dat Spanje economisch totaal op zijn gat ligt en clubs als Madrid en Barcelona maar met geld blijven smijten. In landen als Nederland heeft de crisis direct invloed op de bestedingen van de profclubs, in Spanje leven ze kennelijk in een andere realiteit. Ik heb er een hard hoofd in dat het gebeurt, maar hoop dat beide clubs nog eens flink op hun financieel wanstaltige bek gaan..
Waarom zou je in deze onderscheid maken tussen Barcelona en Madrid? Volgens mij doen ze allebei precies hetzelfde, om maar de rat race tegen elkaar vol te kunnen houden. Geschifte competitie..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:29 schreef inZanity het volgende:
Belachelijk inderdaad. Met name Barcelona zou eens keihard aangepakt moeten worden. Maar goed, dat is het lieverdje van de UEFA..
Omdat.... Inzanityquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze onderscheid maken tussen Barcelona en Madrid? Volgens mij doen ze allebei precies hetzelfde, om maar de rat race tegen elkaar vol te kunnen houden. Geschifte competitie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |