Het is de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Zes dagen rust is meer dan de afgelopen 40 weken.
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?
Ik denk alleen Mourinho, hij heeft vorige week al verhuisdozen gekocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Ook niet om hun eigen grote supportersgaren, die aanhang van hun zal toch niet wensen dat Real Madrid Barcelona kampioen maakt? Bovendien morgen speelt Barcelona uit bij Atletico, die winnen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Sierdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Het schijnt dat hij daar beneden nog altijd een werkend pijltje heeft
Al iets meer dan aan het begin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat Real Madrid niet met het eerste elftal speelt.
Mwa, daar hebben ze nog genoeg tijd voor. Maar ja dit gaat ook nergens meer om eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, logisch wel met de bekerfinale die er aan komt.
Wat heeft Van Bommel er mee te maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Jemig héquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Soms ben je echt net zo erg als ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |